![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Hopelijk gaat met deze maatregel de treinen stipter rijden ![]() Ik vraag me soms af in wat voor een apenland leven wij nu eigenlijk, dat een treinmaatschappij met zulke zaken zich gaat bezighouden !!! Laatst gewijzigd door elsina : 9 februari 2011 om 00:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zijn nu eenmaal de logische gevolgen van de multicultuur.
Namelijk problemen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Staatssecretaris
|
![]() Nouja, na de volgende aktie zal de agressie wel verschuiven richting de bestuurders ...
http://www.hln.be/hln/nl/6296/Treinr...e-houden.dhtml Ik snap de reden, maar 20 minuten mét reizigers in de trein? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Dus als een persoon uit een andere cultuur geen geldig kaartje heeft, gaat die persoon een andere behandeling krijgen dan een autochtoon, die ook geen geldig kaartje in zijn bezit heeft. Leve de multicul ![]() Laatst gewijzigd door elsina : 9 februari 2011 om 00:15. |
|
![]() |
![]() |