![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Onderhandelen over meer soevereiniteit van Vlaanderen, blijkt een onmogelijk zaak te worden.
De geschiedenis van Vlaanderen, is er een van onderdrukking en revoluties. Als de politici niet tot een resultaat komen,zal een 4e revolutie noodzakelijk zijn. Eerste revolutie 1302, Vlaamse opstand tegen de Fransen http://nl.wikipedia.org/wiki/Guldensporenslag Tweede revolutie 1566, Vlaams/Nederlandse opstand tegen de Paus en de koning van Spanje. De staten van Vlaanderen ,Brabant en Holland vechten voor soevereiniteit http://nl.wikipedia.org/wiki/Beeldenstorm Derde revolutie 1830 ,opstand van de francofonie tegen de koning van de Nederlanden ,ontstaan van Belgie http://nl.wikipedia.org/wiki/Belgische_Revolutie Vierde revolutie 2011 ,Vlaanderen komt in opstand en vormt een soevereine staat???? Wie weet of dat er van komt? |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Misschien komt het er ooit, maar dat zal niet voor dit jaar zijn.
Tenzij er nog aardverschuivingen gaan gebeuren en we alsnog naar Laken en de westraat trekken om er iets in brand te steken, maar hoe groot is die kans... ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, deze :
http://www.youtube.com/watch?v=sWraddBIKfA |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is vrij simpel. Schrap een aflevering van Familie en steek de schuld op de "Walen" en nog diezelfde dag is het koninklijk paleis in de fik gestoken.
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allez, ik ken BIJNA NIETS van de Vlaamse cultuur. Op het muzikale vlak ken ik er een beetje van maar dat stopt daar. Wat TV betreft, is het duidelijk : ik kijk nooit naar de Vlaamse zenders. Ik kijk zelfs meer naar de Franse zenders dan naar de RTBF of RTL-TVI, wat wil alles zeggen.........
|
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We wéten het allang,kijk nu maar rustig verder naar uw TV zenderkes en val ons niet meer lastig met steeds weer hetzelfde te schrijven... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() hersenloze soapbrol
[vooroordelen] ik denk niet dat de mensen die naar familie of thuis kijken geïnteresseerd zijn in politiek ![]()
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." Laatst gewijzigd door lollysticky : 2 februari 2011 om 03:48. |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#13 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nu val je toch een beetje veel door de mand hoor.
iemand die dat liedje kent van K3 en toch niet weet wat Familie is, is een heel klein beetje ongeloofwaardig.......
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie niet echt het verband tussen muziek en een soapbrol. Ik heb altijd interesse voor commerciële muziek gehad. De meeste TV-uitzendingen die ik op TV bekijk zijn shows zelfs als het kan gebeuren dat ik iets meer "serieus" bekijk. Toen ik tiener was heb ik eens toevallig "Tien om te Zien" ontdekt en mijn interesse voor Nederlandstalige muziek is zo ontstaan. Wat niet betekent dat ik alles uit TOTZ goed vond maar ik vond niet alles slecht. Het imago van commerciële nederlandstalige muziek in Franstalig België was trouwens muziek �* la Luc Steeno, Jo Vally en compagnie : kortom, "schlagers". Dit muziek heeft nog steeds sucess in Vlaanderen (Laura Lynn, Christoff en Lindsay, enz........) maar het is helemaal niet mijn ding. Gelukkig hadden we ook Clouseau, Isabelle A., De Kreuners die een modernere blik van Nederlandstalige muziek toonden of later, Wim Soutaer. En ik heb helemaal niets tegen K3. Voor hun doelpubliek zijn ze heel goed. Wat wel paradoxaal is, is dat ik merk dat ik niets van Vlaanderen ken als men muziek verlaat. Komt u nu met huidige programma's van de VRT, VTM, enz..........of met BV's die helemaal niets met de muzikale wereld hebben te maken, zal ik niet weten waarover u spreekt. Omdat ik al vooral met Frankrijk leef. U kan dat vergelijken met internationale commerciële muziek : natuurlijk weet ik wie Black Eyed Peas, Shakira, Rihanna en compagnie zijn maar ik kijk nooit naar de Amerikaanse TV.
|
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister
|
![]() Laten we zeggen dat elke Vlaming 'Familie' kent of er toch van gehoord heeft, maar dat niet alle Vlamingen kennis hebben over individuele liedjes van K3. Nu goed, trots ben ik op geen van beide vormen van 'cultuur.'
|
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vraag de modale Franstalig een Vlaamse zanger te noemen en hij zal Will Tura antwoorden................omdat hij toen op de begrafenis van Koning Boudewijn zong. Allez, Clouseau is ook bekend door een zekere generatie in Franstalig België en Paul Severs omdat hij altijd in Frans en Nederlands zingt. Wat men ook nu hebt, zijn Franstalige equivalenten van Vlaamse Studio 100 producties : Fred et Samson, Le Lutin Plop (voor uw Gert en Samson, Kabouter Plop) bijvoorbeeld.
|
![]() |
![]() |
#19 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |