![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Wel opvallend.
Een draadje over spammen wordt verwijderd, net zoals een peiling over een tekst (waarvoor ik geen strafpunten heb gehad, dat was een andere tekst) of het aanzetten tot geweld zou zijn. Is dit hoe de moderatie communiceert met de forumleden? Alles verwijderen en doen alsof er niets gebeurt is? Het is die indruk dat ik krijg net als ik de indruk krijg dat bepaalde forumleden beschermt worden. Waarom zwijgt de moderatie?
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben jij verantwoordelijk voor die omgevallen verlichtingspalen bij gebrek aan bomen?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het één was over spammen en tolereren, het andere over een tekst waarvan ik wou weten of het het aanzetten tot geweld was. Over mijn draadje met de PB's heb ik het niet.
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Omdat wij dat kei grappig vinden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verwijderen is een zachte correctie, en bovendien is ze willekeurig, en moderatie mag willekeurig en zacht zijn, als ze dat wil. Dat is ook beter dan willekeurig en hard. |
|
![]() |
![]() |