![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Groen! dat zelf openlijk de aanval inzette tegen de RKK omdat het kindermisbruik niet aanpakte, blijk nu zelf gesticht te zijn door een pedofiel. En dan nog één die het zelfs toegeeft dergelijke fouten gemaakt te hebben. Hoe gaat Groen! hierop reageren en gaan ze zich verontwchuldigen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zie nergens een bekentenis, wat me opvalt is dat 15-en 20-jarige jongens opeens fysiek zwakker zijn dan een 60 plusser.
Moest een 60-jarige pervert mij op 15-jarige leeftijd zoiets proberen dan had die 2 blauwe ogen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Groen heeft Versteylen al lang de rug toegekeerd, dus moeten ze niet bang zijn voor hun muisje of pietje, misschien wel rugdekking aanvragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je moet trouwens de kracht van een +60 niet onderschatten. Het gaat trouwens niet over verkrachtingen, maar over misbruik. Twee totaal verschillende zaken. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja , Groen en groene blaadjes ...
![]() Nu ja , afwachten tot er wat duidelijkheid is zeker ... Maar toch ...Grensverleggende lichaamsbeleving ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een twintigjarige? pedofilie?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En lifts met 100 kg (drie reeksen van 10 reps) En bankdrukken met 80 kilo drie of vier reeksen van zes En zo speel ik drie keer meer dan een uur per week met gewichten. Wie wil verkracht worden, laat het me weten. Liefst groene blaadjes aub, want ik ben Groen! Laatst gewijzigd door eno2 : 8 januari 2011 om 15:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het valt me ook op dat volgens de aanklacht deze misbruiken eind jaren 80 en begin jaren 90 werden gepleegd. Sorry maar geen klacht indienen op het moment zelf maar pas 20 jaaar later na de kerkschandalen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelfs nu wordt dat nog toegejuicht op forum. Door Raf. Laatst gewijzigd door eno2 : 8 januari 2011 om 15:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe verassend. Wees niet bang, wat Pater Luc ook wel of niet gedaan heeft, ik voorspel je dat hij geen dag vast zal zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik jiuich niets toe, Pater Versteylen is een rare man maar ik zie hem op pensioenleeftijd geen gezonde jongemannen van 15 en 20 jaar oud tegen hun wil misbruiken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Iemand die 'rappende' straatcriminelen bejubeld en adoreert heeft jammer genoeg geen morele autoriteit..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Europees Commissaris
|
![]() Dat staat hier nergens, en hoe is het met de iman die ook lein jongetjes in hun gat nam? Daar heb ik je over gehoord? Eigen moslim eerst?
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De zoveelste progressieve seksueel pervert.
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister
|
![]() Sluiten ze elke sexueel pervert op ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wie zegt dat het over jongens ging?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een persoon met een autoriteitsfunctie kan ook volwassenen misbruiken.. Zoals bij de recente pestgevallen is gebleken , is niet iedereen even weerbaar.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als uw liefdespenseel zijn diepste draai niet vindt.
|
![]() |
![]() |