![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bij deze wens ik alvast alle Belgen van harte proficiat met ons wereldrecord!
dit is een dag om te FEESTEN!!!!!!!!!!!!!
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Feesten??
Ik hoorde gisteren iemand zeggen dat als het nu niet lukt met onderhandelingen, dat we mogen gaan stemmen weer. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik eis dat 17 februari een betaalde feestdag wordt
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaarlijkse traditie aan het worden.
Ik haat het wanneer ze mij verplichten om te gaan stemmen op een zondagochtend. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Sedert het heengaan van den Massis moeten we't samen doen. ![]() iets met eenheid en macht of zo meen ik gehoord te hebben ![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Richt er een facebookgroepke over op, mss zijn er nog wel meer die dat zien zitten. Je weet maar nooit.
![]() Ik word gewoon niet graag verplicht tot bepaalde zaken. Het leidt tot steeds weer opnieuw tot niets. Laatst gewijzigd door Duupje : 17 februari 2011 om 09:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() Hmmm, ik dacht enkele dagen geleden gelezen te hebben dat die datum eigenlijk niet klopt, de regering is pas later gevormd in Irak...
Eventjes opzoeken.
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 30 maart breken we het ultieme record.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister
|
![]() Eigenlijk breekt België het record pas later
Het klopt eigenlijk niet echt dat de regeringsvorming in Irak 249 dagen duurde. Want pas op 22 december, 290 dagen na de verkiezingen van 7 maart, kreeg de nieuwe Iraakse regering van nationale eenheid de goedkeuring van het parlement, vergelijkbaar met de eedaflegging bij koning Albert die in België als het eindpunt van de regeringsvorming wordt beschouwd. In Irak werd er 249 dagen na de verkiezingen, op 11 november dus, wel min of meer een akkoord gesloten over de coalitiepartners. Maar in de maand die volgde mislukte de regeringsvorming nog ei zo na. Er was op 11 november ook nog geen afspraak over een regeerakkoord of over de verdeling van de ministerportefeuilles. Eigenlijk evenaart België dus pas na 290 dagen het absolute wereldrecord regeringsvormen. En dat is op 30 maart. Hadden ze er in Irak nog 2 dagen langer over gedaan, dan evenaarden we het record pas op 1 april. http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...d_Actuabericht
![]() |
#16 |
Minister
|
![]() Voila, dank u, had het net gevonden
![]()
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar zoals het er nu voor staat, gaan we ook dat met gemak halen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Je kan dat record op verschillende manieren bekijken. Misschien zijn we nu eindelijk eens op zoek naar een goede regering, eentje die de kiezer gevraagd heeft. Niet het soort gekeer en gedraai als in het verleden waardoor de mensen achteraf zich afvragen "waarom hebben wij eigenlijk gaan stemmen?". Als dat blijkt lang te moeten duren omdat we met die vroegere gewoonte moeten breken, dan kan ik dat alleen maar toejuichen. Akkoord, 't duurt lang, maar 't kan niet lang genoeg duren, zodat de druk van buitenaf groter wordt, en de mensen buiten België ook eens beginnen te zien in welk poiltiek-ziek land wij al al die jaren moeten leven.
![]() |
![]() |
#19 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
als jij hier een beetje denkt de feestvreugde te temperen....het zal geen waar zijn! dezen legt het hier stil en is feesten!!! ![]()
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |