![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of het nu inbraak, beroving, verkrachting (ook van eerstejaars studenten) of weet ik wat voor criminele daad is, of iemand zoals in Londen die bewusteloos op straat ligt: Blijf niet lijdzaam toekijken of juist weglopen, maar doe wat, liefst met hulp van omstanders. Zijn de daders in een groep bel en/of bewapend, dan direct de politie.
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo zijn er niet veel !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() MIjn complimenten aan Denise
![]()
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog een held, de 90-jarige Joop Kentie uit Rotterdam
Hielp in de oorlog al zijn medeburgers tijdens het bombardament! Joop is de schrik van de zakkenrollers. Allen zo jammer dat hij langer in het bureau zit om aanggifte te doen dan de opgepakte zakkenrollers, die na een uurtje lachend op straat staan. http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...op_kentie.html Oud stuk uit 2001: http://www.trouw.nl/tr/nl/5009/Archi...rslaving.dhtml http://www.youtube.com/watch?v=QA8z9pdjdOk
![]() |
#6 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Na supersnelrecht nu ook graag supersnelwegrecht. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Stupide
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @ eno2:
- hoe bedoel je ?? @ Figy: - Ik begrijp het wel , maar niet bestrijden is simpelweg fout !! m.a.w. dat komt neer op , misdaad loont/wint !! Dat de wetgeving stinkt , da's duidelijk !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wederom bleef niet iemand machteloos toezien. Citaat:
![]() |