![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() Geert Wilders is er blijkbaar niet van gediend dat zijn uitspraken kracht worden bijgezet door ze te laten uitspreken door kinderen. Dhr Wilders zegt toch wat alle Nederlanders denken, dus ook de kinderen of niet? Ik begrijp dat niet. Als zelfs pré-puberalen je gelijk geven in je discours dat je de mening van alle Nederlanders weergeeft, wat is dan het probleem? Het getuigd toch enkel maar van je gelijk?
Het zou absurd zijn om te denken dat Dhr. Wilders dergelijk initiatief niet weet te waarderen enkel en alleen omdat het initiatief niet van hemzelf kwam. Ik begrijp dan ook niet waarom dhr. Wilders, die de waarheid bezit, er problemen mee heeft dat de jongste generatie hem gelijk geeft, z'n discourt overneemt en voor de volgende Nederlandse generaties op navolging kan rekenen. Is het echt te storend dat degenen die zijn boodschap van de enige waarheid gebracht word door nog niet stemgerechtigden? Iemand als Wilders leek me eerder de persoon die voor z'n overtuiging ging.
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Staatssecretaris
|
![]() Bedankt om me erop te wijzen. Toevallig niet meteen m'n post daar geplaatst?
![]()
![]() |
#4 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |