Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 februari 2011, 18:37   #1
George
Staatssecretaris

George's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar George
Standaard Vanwaar de verontwaardiging (Geert Wilders)

Geert Wilders is er blijkbaar niet van gediend dat zijn uitspraken kracht worden bijgezet door ze te laten uitspreken door kinderen. Dhr Wilders zegt toch wat alle Nederlanders denken, dus ook de kinderen of niet? Ik begrijp dat niet. Als zelfs pré-puberalen je gelijk geven in je discours dat je de mening van alle Nederlanders weergeeft, wat is dan het probleem? Het getuigd toch enkel maar van je gelijk?

Het zou absurd zijn om te denken dat Dhr. Wilders dergelijk initiatief niet weet te waarderen enkel en alleen omdat het initiatief niet van hemzelf kwam.

Ik begrijp dan ook niet waarom dhr. Wilders, die de waarheid bezit, er problemen mee heeft dat de jongste generatie hem gelijk geeft, z'n discourt overneemt en voor de volgende Nederlandse generaties op navolging kan rekenen. Is het echt te storend dat degenen die zijn boodschap van de enige waarheid gebracht word door nog niet stemgerechtigden? Iemand als Wilders leek me eerder de persoon die voor z'n overtuiging ging.

Lamzakl
George is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2011, 18:51   #2
Sus Iratus
Banneling

Standaard

http://forum.politics.be/showthread.php?t=151228
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2011, 18:55   #3
George
Staatssecretaris

George's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar George
Standaard

Bedankt om me erop te wijzen. Toevallig niet meteen m'n post daar geplaatst?

Lamzakl
George is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2011, 19:07   #4
StevO
Burger

StevO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk bericht
Geert Wilders is er blijkbaar niet van gediend dat zijn uitspraken kracht worden bijgezet door ze te laten uitspreken door kinderen. Dhr Wilders zegt toch wat alle Nederlanders denken, dus ook de kinderen of niet? Ik begrijp dat niet. Als zelfs pré-puberalen je gelijk geven in je discours dat je de mening van alle Nederlanders weergeeft, wat is dan het probleem? Het getuigd toch enkel maar van je gelijk?

Het zou absurd zijn om te denken dat Dhr. Wilders dergelijk initiatief niet weet te waarderen enkel en alleen omdat het initiatief niet van hemzelf kwam.

Ik begrijp dan ook niet waarom dhr. Wilders, die de waarheid bezit, er problemen mee heeft dat de jongste generatie hem gelijk geeft, z'n discourt overneemt en voor de volgende Nederlandse generaties op navolging kan rekenen. Is het echt te storend dat degenen die zijn boodschap van de enige waarheid gebracht word door nog niet stemgerechtigden? Iemand als Wilders leek me eerder de persoon die voor z'n overtuiging ging.
Waarom denk je dat Nederland een kiesdrempel heeft voor actief kiesrecht van 18 jaar en ouder?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be