![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ge ook zegt, wat ge ook schrijft...
Hoe ge't zegt, of hoe ge't schrijft... het doet er niet toe. ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 27 februari 2011 om 20:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() ysfj<asgm,.3468-æletnheahøewgewgågfgfqwqwgfhyt,.c3
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Zooorry, nemt uu aanzdoodt haan meine skreifweise? Enn ieke maag skreifen waat iek mar wiel? Aweel, died iz een ztomme draat. Tooch blei dad ieke iere mein meeningk konn seegen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Burger
|
![]() Ja weet ah ha, je wat het is
alles wat die ik doe, ik doe het grote Ja schreeuwen ah ha, thats nothin Wanneer ik trok uit de lot, thats stuntin reppin mijn stad als je me zien dat je alles weet Zwart en geel, zwart en geel Zwart en geel, zwart en geel Ik zette het uit mijn zweep te mijn diamanten Zwart en geel, zwart en geel Zwart en geel, zwart en geel Zwart en geel, zwart en geel Uh, black stripe, gele verf de n-ggas bang van het maar hen hoes aint Zodra ik raakte de club kijken naar hen hoes gezicht put het pedaal maken één keer het woord schudden Suede binnen, motor roaring het is de grote jongen, je weet wat ik betalen voor het en ik kreeg het pedaal om het metaal kreeg u n-ggas controle spel die ik ben balling uit op elk niveau hear them haters talk maar er is niets dat u kunt vertellen em zojuist kreeg een miljoen, een andere miljoen op mijn schema geen liefde voor em n-gga breaking harten geen sleutels, duwen de start Kreeg een telefoontje van mijn juwelier dit alleen in en b-tches love me cuz Im f-cking met er beste vrienden niet een lesbische maar ze een freak al komen verblijven voor één nacht ik ben alle week schoffel shining Ik ben sippin (?) en het schommelen van de gele diamanten dus veel stenen in mijn horloge ik wat de tijd vertellen kan is kreeg een zak vol met grote gezichten throw it up cuz elke n-gga dat ik ben met aangepast Blijven hoog als hoe ik moet doen die menigte onder hen wolken can't get close to you en mijn auto kijken afstandelijk super schoon maar het super gemiddelde ze wil f-ck met hen katten rook onkruid graaf stacks fly krijgen en trips en thats dat nemen echte rap, ik laat haar krijgen hoog als ze wil ze voelen Convertible drop voelen, ' 87 de top schil terug |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Op internet zitten is toch vooral masturbatie en praten met uzelf.
Ik vind wel dat wanneer ik met mezelf praat dat ik dan beleefd moet zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |