![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() En maar zeuren dat het onze schuld is dat we vergrijzen?
Lees het volledige artikel op: http://www.vandaag.be/binnenland/612...ders-over.html Citaat:
Even samenvatten: hier geldt dus ook voor marokkanen en turken de verstrengde snelbelg wet. De Nederlandse Marokkanen en Turken kunnen wèl via Belgique hun ouders laten overkomen, net zoals de Duitse Turken, of de Franse Algerijnen etc.... Als ik het goed heb begrepen gaan die oudjes hier géén uitkering (OCMW) krijgen? Wel medische zorgen op onze kosten? En ik mag aannemen dat ze allemaal een "terug naar huis" verzekering hebben bij overlijden? Om eerlijk te zijn: als men de zekerheid heeft dat ze hier niet op het OCMW terechtkomen, maar ten laste van hun kinderen blijven, en als er geen vervolgmigratie komt van de rest van hun kroost, dan lijkt me deze maatregel nu toch wel de aller allerlaagste prioriteit! Of ben ik te goedhartig en lichtgelovig? Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 2 maart 2011 om 09:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zou gaan tijd worden. Wat kost heel die grap niet aan uitkeringen enz? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zover ik weet is dat bedrag niet echt bekend.
Gelukkig maar zou ik zeggen. Motiverend is het niet voor de werkende mens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met eventuele nakende verkiezingen is de stemmenwinst gegarandeerd ![]() Maar daadwerkelijk iets doen aan de massale immigratie ? Benieuwd wie daar zijn handen wil aan verbranden. Voor je het weet, zit je in een 'cordon'. Druppelsgewijs beginnen onze bewindslieden in te zien dat het zo niet langer kan. Dat heeft redelijk lang geduurd. Vlaams blok (later Belang) roept dit al een jaar of 20. Maar in dit land komt men pas in actie als het kalf verzopen is. Zoals steeds... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een pensioen voor wie geen recht heeft opgebouwd, dat krijgen die ouders wel!Dus is het economisch zeer aantrekkelijk je ouders te laten overkomen, die in het land van herkomst moeten werken om iets te eten te hebben. Dan is de keuze snel gemaakt, want hier krijgen die mensen dus wel geld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er staat dat ze "ten laste van de kinderen" moeten zijn! en ik weet dat ze ooit probeerden om na een aantal maanden ze op het OCMW in te schrijven, maar dat was zelfs voor Mieke Sjalleke Vogels te veel gevraagd. Echter ik blijf erbij: als die oude mensen niks hebben (buiten hun appartementjes in Cassablanca) en ze kunnen hier leven IN het huis van hun kinderen, en OP KOSTEN van hun kinderen, dan heb ik er geen probleem mee. Als het daarbij blijft! Maar dat is het dus niet. allez vooruit! mijn moeder zal nog wel wat gaan kuisen in het zwart om rond te komen met haar pensioentje! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |