Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Milieu
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, ....

Antwoord

Discussietools
Oud 1 oktober 2011, 17:55   #1
Blue Sky
Europees Commissaris

Standaard Lichaam vol zware metalen

De bekende sportarts Chris Goossens voelde 3 jaar geleden dat er iets mis was. "Ik kon een 100 meter meer stappen. Als je zelf dokter bent, wil je alles doen om de oorzaak van het probleem te vinden. Haast niemand laat zich testen op zware metalen. Ik liet het wel doen en viel omver van de resultaten. Koper, mangaan, arseen, kwik, cadmium, lood: van alles had ik véél teveel. 80 keer teveel kwik en 70 keer teveel lood in mijn lichaam.
"Al snel begon Goossens te dagen wat aan de oorsprong lag. "Ik woonde en werkte 20 jaar lang in Aartselaar, op 200 m van de A12. Bovendien ben ik altijd sportief geweest en liep ik veel in mijn eigen buurt. Bij diep ademen dringt het fijn stof veel verder door in je lichaam. De smerige lucht heeft zelfs de zenuwen in mijn voet aangetast waardoor ik niet meer kan lopen."

Een opeenstapeling van zware metalen kan zeer uiteenlopende problemen veroorzaken zoals aantasting van het imuumsysteem waardoor je vb reuma of het chronisch vermoeidheidssyndroom kan krijgen. Er kunnen ook gevoelsstoornissen optreden en je hebt een groter risico op kanker.
Lood remt de ontwikkeling van kinderen en kan onherstelbare schade aan het zenuwstelsel toebrenen. Kwiki leidt tot schade in hersenen, nieren en longen. Cadmium kan leiden tot kanker en botontkalkin. Van Mangaan kan je gaan hallucineren of Parkinson oplopen.

Laatst gewijzigd door Blue Sky : 1 oktober 2011 om 17:55.
Blue Sky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2011, 23:06   #2
Silverfields
Burgemeester

Silverfields's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De smerige lucht heeft zelfs de zenuwen in mijn voet aangetast waardoor ik niet meer kan lopen."
Misschien moet je er eens aan denken om alfa liponzuur(lipoic acid) te gebruiken.
http://en.wikipedia.org/wiki/Lipoic_acid

Liponzuur helpt u bij het ontgiftigen van zware metalen, en is het middel bij(diabetische) neuropathie. Lees eens het boek van H.Clark:
http://www.huldaclarkzappers.com/php2/diets.php

Chelatietherapie(EDTA) is een andere mogelijkheid. Ik woon in het Genkse en neem preventief alfa liponzuur.
Silverfields is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2011, 11:58   #3
Blue Sky
Europees Commissaris

Standaard

Hij volgt nu een behandeling waarbij hij aan een infuus ligt met een stof die met de zware metalen bindt. Op die manier hoopt hij ze uit zijn lijf te krijgen.
Blue Sky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2011, 12:12   #4
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Dat is dus naar alle waarschijnlijkheid die Chelatietherapie.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be