![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() ![]() Deze man is het brein achter de aanval, de ex minister (van binnenlandse zaken) was al reeds in verdenkig gesteld en opgepakt. Maar nu is er ook bewijs dat hij de opdracht gaf, gevonden in een Secret Service kantoor. ![]() Geen woord daarover in onze pers. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Een scan van een brief van een anoniem forumlid in een taal die ik niet begrijp.
Dat noem ik nu eens overtuigend bewijs... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Mijn excuses, ben geen reporter. Ik vind ook geen nederlandse of engelse berichtgeving weer, maar het was op Egyptische TV, volgens iemand van daar.
Enige Engelse link die ik kan geven, die de link legt, voor dit document opdook is dit: Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Ex-minister suspected behind Alex church bombing
Probe starts on Adly’s reported role in Alex church attrack Bron van toen het onderzoek gestart is. http://www.alarabiya.net/articles/20...07/136723.html |
![]() |
![]() |