![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Zoals de titel van deze draad al aangeeft, gaat de linkse spreekbuis van de PvdA in Nederland, de VARA, tranentrekkende emo-TV maken. De VARA heeft een serie portretten van uitgeprocedeerde asieleisers gemaakt. Het gaat om kinderen "die in ons land geworteld zijn, maar door de huidige regering het land worden uitgezet":
Citaat:
Na het lezen van dit bericht krijg ik overigens erg veel zin om ook naar het vliegveld te togen, om daar fier met de Nederlandse vlag te gaan staan wapperen, en me ervan te vergewissen dat iedereen keurig aan boord geraakt en om erop toe te kijken dat het vliegtuig daadwerkelijk opstijgt en wegvliegt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Kinderen..de ideale empathietool...
Voor mij mogen die kinderen blijven als de ouders uit hun ouderlijk recht ontzet worden en stande pede worden gedeporteerd wegens grof kindermisbruik..het zal rap gedaan zijn met die handel in regularisatiekinderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Met Nederland Zwaait Uit vraagt de VARA juist aandacht voor de menselijke gevolgen van ons vreemdelingenbeleid."
Ik dacht even dat ze het hadden over de autochtoon die leeft onder het juk van de multiculturele samenleving... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Nee hoor, niet bij de VARA. Daar is eigen volk laatst & multikul über alles nog altijd het motto.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vol is vol & genoeg is genoeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Erg... ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ja, ik vind dat een zeer goede zaak, een uitstekende zaak zelfs. Er zijn al genoeg 'generaal pardons' geweest, de immigratie-wetten zijn al te vaak te veel opgerekt geweest, en ergens moet men gewoon een lijn trekken, en zeggen tot hier en niet verder. Bovendien worden er dagelijks honderden, zo niet duizenden kindjes door hun bloedeigen ouders uit hun vertrouwde omgeving van hun vriendjes en school weggerukt, om de doodeenvoudige reden dat die ouders gaan verhuizen en het kind bijgevolg meeverhuist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Komende van... ![]()
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Volgens hen hebben wij hier in Vlaanderen/Nederland/West Europa een ware hel op aarde gecreëerd voor allochtonen. Wij zijn het kilste, slechtste, meest onverdraagzame, meest egoïstische, meest bekrompen, racistische, fascistische klootjesvolk ter wereld. Het zou voor de allochtonen die hier ooit op één of andere ongelukkige manier zijn beland, een ware redding moeten zijn dat ze worden uitgewezen uit het Sodom en Gomorra van de wereld. Maar op één of andere manier vinden de blijkbaar sadistische politiek correcten het erg dat het allochtonen bespaard wordt om in onze onzalige streken te moeten verblijven. Vreemd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Dit forum gelijkt er op het rechtse stormfront. Waarom gaan jullie niet naar daar? http://www.stormfront.org/forum/f22/
Dezelfde stijl en dezelfde meningen kan je daar vinden, veel plezier! Ik ben wel geschrokken van Marij die hier duidelijk kleur aan het bekennen is. Foei! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ocharme! Dan toch liever Nederlandse kindjes wier ouders het hier niet meer harden en die dan maar met kroost en al, en met achterlating van hun eigen familie naar een buitenland vertrekken om daar een nieuw minder moeltiekoeltieleven te beginnen. In een land waar ze niets of niemand kennen, waar ze de taal nog moeten van aanleren (zonder soepsiedies) en waar ze ZELF hun eigen toekomst moeten opbouwen. Wat een geluk dat die asielige kindjes nog naar een land gaan waar hun overige familie woont, en waarvan ze de taal na 567 generaties nog steeds spreken! Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 11 maart 2011 om 11:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() inderdaad, een pak mensen hier zou beter op stormfront gaan posten. kinderrechten zijn "te emo" voor bepaalde mensen hier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of heb je het over de ouders die hier illegaal verbleven en dus terug naar hun eigen heimweeland, eigen familie en eigen taalgebied gaan met hun kinderen? |
|
![]() |
![]() |