![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Beste mensen
Zoals jullie hebben gezien met de overstromingen is er tot nu toe nog steeds geen bevredigende oplossing gekomen voor de overstromingen. Een mogelijke oplossing is: uitgraven, onderhoud, en proper maken van al de grachten in Belgie Dus ik bedoel, de begroeiing verwijderen, de grachten goed uitgraven, modder weghalen, Dit is een goedkope oplossing maar kan wel soelaas bieden |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er waren open grachten doorheen die weides. Nu is alles volgebouw en heeft iedereen die gachten dichtgegooid. Alles staat nu in de winter geregeld onder. Ik hoef daarvoor geen bron te hebben, ik zie het elke winter weer opnieuw. Ben er eens mee naar de gemeente gestapt, omdat mijn achterliggend stuk grond net het laagste lag en dus het meeste last had van de wateroverlast....je kan al raden wat het antwoord was zeker ? Nu : als er ooit een tekort komt aan water, ga ik het misschien nog plezant vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |