![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Zoonlief heeft na zijn studies de stap gezet in de professionele wereld.
Na een aantal sollicitaties heeft hij een pracht van een baan gevonden. Ok, het is in Brussel maar dat neemt hij er bij. Het abonnement dat hij van zijn werkgever kreeg, maakt dat hij met de trein zal rijden. Gemakkelijk en snel, dacht hij. De werkelijkheid is heel anders. In plaats van zorgeloos snel naar zijn dagtaak te sporen, zijn de laatste dagen een ware martelgang. Etterbeek is zijn eindbestemming. Geloof het of niet maar hij zat gisteren in totaal vijf uur op de trein. En "zat" is de verkeerde uitdrukking. Want hij diende recht te staan omdat er geen plaats was om te zitten. Men heeft de mond val van files en dat we meer het openbaar vervoer moeten gebruiken. Ik heb zo de indruk dat die 'top' mensen van de NMBS, met hun 'top' lonen er niet veel van bakken. Een goede raad : gebruik dat geld om mensen te betalen die wél een zaak kunnen runnen en wél over de nodige creativiteit beschikken wanneer er problemen zijn. Het openbaar vervoer in België is, net zoals alle dingen die 'openbaar' zijn, een farce. Het geld en het vertrouwen zeker niet waard. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() Meh, dat gaat met pieken en dalen.
Tijdje geleden ook regelmatig vertraging gehad, momenteel weer geen last. Het blijft handiger als de wagen, trein opstappen en uur langer slapen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat Etterbeek betreft: dat is geen groot station. Het is logisch dat het niet uitgebreid bediend wordt. Toch is de verbinding met Brussel (3x uur dacht ik) en Mechelen-Antwerpen redelijk goed. Ik heb een jaar aan de VUB gestudeerd en hoewel het een lange trip is (1u-1u20 tot Antwerpen), is het zeker niet overdreven. Welk vertrekstation heeft je zoon? En over het geld: hij krijgt blijkbaar zijn abonnement, veel betalen doet hij dus niet...
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Het seinhuis van Etterbeek is twee dagen geleden wel uitgebrand. 't Is daar behelpen voor de moment.
Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 16 maart 2011 om 17:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...tterbeek.dhtml http://m.brusselnieuws.be/mobile/node/61664 Ik gebruik al 10 jr enkel OV als ik alleen reis. In november heb ik wel eens 5 u nodig gehad om 120 km te rijden Laatst gewijzigd door filosoof : 16 maart 2011 om 18:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |