![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() Enkele uren geleden werd er op CNN gelachen met het wereldrecord onderhandelen van Belgie. Geert...Hoste werd hierover geïnterviewd
![]() En zonet in het Nederlandse nieuws over Vlaanderen die Brussel maar niet wil loslaten "HOEWEL ER GEEN KIP NEDERLANDS SPREEKT" aldus de journalist tot de Nederlandse bevolking. Kris Peeters en Maingain werden hierna geïnterviewd. Deze laatste was duidelijker naar de wereld toe en zei dat Brussel niets van Vlaanderen wil weten, en dat als Vlaanderen een splitsing wil dat Wallonië + Brussel het nieuwe België zullen worden. In België stijgen de voedel-, energie-, woon-, ...-prijzen en ondertussen zit een dikke zwetende halve gare en een Italiaanse homo (heb niets tegen homo's om een lange onnodige discussie te vermijden) te bakkelijen over wie de grootste stuk van de taart krijgt. Nog eventjes en er blijft daar niets meer van over, stelletje *** ![]()
Ik heb een hekel aan racisten en relschoppers. Laatst gewijzigd door nickb : 17 februari 2011 om 20:43. |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ja natuurlijk lachen ze met Vlaanderen in het buitenland, niet Belgie, enkel Vlaanderen
![]() en voor de rest who cares? 95% v bvb Amerikanen zou Belgie niet eens ongeveer op een kaart kunnen vinden...
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 17 februari 2011 om 20:44. |
![]() |
![]() |
#3 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 |
Schepen
|
![]() De sterkste krijgt altijd de schuld, of wist je dat niet?
#5 |
Schepen
|
![]() Gewoon de eerdere toegevingen van de Franstaligen (nog nooit hebben ze zoveel toegevingen gedaan) aanvaarden en de verdere onderhandeling overlaten aan de volgende regering. Men wil nu té veel en men krijgt uiteindelijk NIETS.
Ik heb een hekel aan racisten en relschoppers. Laatst gewijzigd door nickb : 17 februari 2011 om 20:45. |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
een Brussel-Wallonië is enkel mogelijk indien Vlaanderen de onafhankelijkheid uitroept, maar dat zit er niet aan te komen. bij elke andere optie, dus ook indien er geen federale regering meer komt, behoort Brussel gewoon tot Vlaanderen. dat weten ze goed genoeg in Namen (daarom dat ze een nationale regering om de been proberen te brengen om aldus die corridor te krijgen). Laatst gewijzigd door Shadowke : 17 februari 2011 om 20:52. |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Schepen
|
![]() Investeerders wel. En daar gaat het om. Het werd eerder gezegd: 99% van onze inkomen komt van het Buitenland. De economie van Belgie is niet zo sterk als je denkt.
#8 |
|
![]() de Franstalige partijen hebben nog geen enkele toegeving gedaan en liever niets dan een slecht akkoord.
|
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Schepen
|
![]() Ik heb nog geen enkele toegeving gezien op papier. Zéggen dat er ooit toegevingen zijn gedaan, telt niet echt. Men wil helemaal niet veel op dit moment: eigen grondgebied niet willen afstaan voor een uitbreiding van Brussel vind ik bv. heel redelijk.
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor het overige zou ik zeggen, laat ze maar lachen. 't Is beter dat ze met ons lachen dan dat ze met ons moeten huilen, want huilen met de pet op zou het zijn wanneer het anders zou zijn. En laatst lacht, best lacht. Eens onafhankelijk zullen ze niet lang meer lachen met Vlaanderen. |
|
![]() |
![]() |
#13 |
Schepen
|
![]() Ik woon in Belgie en heb het gezien op CNN. En wie weet wat de andere landen over ons vertellen in de media. Ik heb maar 2 voorbeelden gepost.
#14 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus als een of andere Ollandse oen iets anders zegt toont dat vooral aan hoe dom en verwaand het Ollandse journaille wel is. Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Wij Vlamingen moeten ons niet laten leiden door het buitenland. Eigen volk eerst nondeju !
|
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
*** = Visonairen?
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
kunnen we beter fusioneren met Nederland. |
|
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Slaaf van Wallonië, slaaf van iedereen.
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Soms is het beter blootsvoets te lopen dan in veel te kleine schoenen.
|
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |