![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() http://www.standaard.be/artikel/deta...ign=middagmail
Nu vraag ik mij af, waarom ze het de bevolking niet gunnen om goedkoop te eten. Akkoord het is maar 130 gr vlees, maar dan neem je er 2 en freet je voor 5€ je buik vol met beefsteak. Dat vlees moet door IKEA toch ook aangekocht worden? Indien zij met verlies ten voordele van de bevolking voorschotelen is toch hun probleem? NEEN, HIER MOET ALLES SUPERDUUR KOSTEN - EN WAAROM ? Bravo Ikea, nog van dat |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat dit geen eerlijke handel is dat zal waarschijnlijk wel elke eerlijke handelaar begrijpen... Ik ben trouwens - indien bewezen wordt dat Ikea zonder verlies verkocht heeft - bereid mijn notebook ongezouten op te eten.... Straks zijn er nog die gaan beweren dat de boeren aan het geleverde vlees nog geld verdiend hebben... Dat de vakbond van de boeren hier klacht tegen indient kunnen velen niet begrijpen... Dat veertig veiligheidsmensen enkele jaren geleden in Zaventem 26.000 mensen - waaronder zuigelingen - gijzelden voor... dubbele maaltijdcheques... dat vonden velen terecht... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() ![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hopen gewoon dat je met wat kasten buiten wandelt, zodat de winst van die dag het verlies compenseert. Smerige marketeertrucs enzo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook die zijn vree goedkoop, en als we dan aannemen dat IKEA ze nog eens in grote hoeveelheden aankoopt kan de prijs best laag blijven ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Nexer : 17 maart 2011 om 16:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
Waarom is dat een smerige truc?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
daar kunt gij uw personeel nog niet eens van betalen dan zwijg ik nog van de afbetaling van uw infrastructuur, ... Dat wil zeggen dat ge met ne foodcost van minder als een euro zit, en dan zult ge al enkele honderden maaltijden moeten verkopen om uit uw kosten te komen... jaja de menen drinken ook nog ne cola, ... maar dan nog... Kijk 15 jaar geleden hadden we een budget van een 3 tal euro voor een maaltijd te maken in een ziekenhuis. Daar moesten we geen winst mee maken natuurlijk, ik spreek dus over 15 jaar geleden,... en dan moest de chef zijn best doen om het mogelijk te maken om ook af en toe met iets duurdere producten te kunnen werken, ... Wij gingen dus ook ons leveranciers onder druk zetten, om zo goedkoop mogelijk, maar toch nog deftig materiaal te werken. Als Ikea nu dus komt lullen dat ze voor 2,5 euro ne steak met frieten kunnen maken, ... dan vraag ik mij af waar die frieten en steak`s vandaan komen. Wetende dat een goeie entrecote toch al rap een 4 a 5 euro kost in de winkel. Ok, ze krijgen die inkoop, maar je zit ook met je bereidingskost. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zou er veel volk op afgekomen zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
vorige keer hebben ze zo iets geflikt met mosselen en stond er een file op de E40... Kijk ik eet ook eens graag in hun restaurant, en ja dat is goedkoop en dat mag ook goedkoop zijn, uiteindelijk is dat een service naar hun klanten toe. En echt concurrentie doen ze daar de duurdere restaurants ook niet mee aan, (die hebben toch een ander clienteel) maar het moet wel eerlijk blijven voor de kleintjes ook. Het is niet de bedoeling van daar een restaurant te gaan open doen om poverello concurentie aan te doen. Kan me voorstellen dat er een pak gepensioneerden en mensen die het moeilijk hebben daar graag eens van zullen geprofiteerd hebben, dat is het enige positieve dat ik dan in dat verhaal kan ontdekken. Als het bij 1 keer blijft, kan ik daar ook nog inkomen, maar als dat een constante wordt, is dat oneerlijke concurrentie. kom wat kost een pak frieten tegenwoordig, dat zal toch ook al 2 euro zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Plezant voor studenten. Het is tegenwoordig niet meer zo makkelijk om rond te komen door die hoge voedselprijzen. Zelfs de Alma is schandalig duur nu.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Reken gewoon nog maar uw personeelskost, deel dat door het aantal verkochte maaltijden, en dan zult ge al eens slikken dan moet daar nog de kost van uw afschrijvingen bij, energie, verzekeringen, ... En dan is er nog geen gram eten gekocht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
De prijzen stijgen momenteel veel sneller dan op basis van het inflatiecijfer geoorloofd zou zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Polen kweken ze koeien in dozen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ze rekenen dat immers toch bij al hun andere artikels. Gratis bestaat niet, en als ze je ergens de sterren uit de hemel beloven weet je wel dat er stront aan de knikker zit. Laatst gewijzigd door Garry : 17 maart 2011 om 19:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 17 maart 2011 om 19:49. |
|
![]() |
![]() |