![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() di 15 mrt 2011, 23:18
Oh Oh Tirol Tijgertje: 'Ik moest naar de eerste hulp' van onze redactie AMSTERDAM - De Haagse Tijgertje heeft een verklaring gegeven waarom ze voor de zevende keer zonder rijbewijs achter het stuur van een auto is gekropen. ![]() Tijgertje, echte naam Tatjana, was bang dat er iets mis was met haar kind. "Die kleine van me was gevallen en moest naar de eerste hulp. Dus ik ben in de auto van m'n moeder gestapt zonder rijbewijs, dat was een beetje dom", laat ze weten. "Ik ben aangehouden en moest zes uurtjes zitten, dat is op zich niet zo erg want dat is wel vaker gebeurd, maar nooit zo lang. Het was gewoon een beetje stom." Door haar actie zal de brunette zich binnenkort voor de rechter zal moeten verantwoorden, maar met haar dochtertje was gelukkig niets aan de hand: "Het bleek dat ze een schaafwond had." http://www.telegraaf.nl/prive/927591...___.html?p=9,1 Die mogen ze gelijk naar de EMG les van ome Koos sturen. Rijden zonder rijbewijs en al voor de 7de keer. "Beetje dom"noemt ze dat. Oerdom noem ik dat en overantwoord. Werkelijk hoe die verwaande tante niet beschaamd is. En kan ze als zgz overbezorde moeder zelf niet zien wat een schaafwond is? Als iedereen met zoiets naar de Spoed gaat wordt het wel heel druk. Stel dat ze onderweg een aanrijding had gemaakt, had die kleine wel meer dan een schaafwondje gehad. En de auto bleek nog eens geen APK te hebben. Als het aan mij lag: overnieuw rijles met examen.
Wie het verleden niet kent, weet ook zijn toekomst niet !!! Laatst gewijzigd door stropke : 16 maart 2011 om 01:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja met of zonder rijbewijs...dat rijden op zichzelf blijft hetzelfde hé?
Ik heb ook nooit rijles gehad. Ik kon dat van mezelf. Een examen heeft me dat papiertje geleverd.
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Levenlang rijverbod voor 27-jarige chauffeur
dinsdag 22 maart 2011, 05u00Auteur: (DBS) TEMSE/SINT-NIKLAAS - Een man die aan de politie verklaarde dat een rijverbod hem niets uitmaakt, mag levenslang niet meer rijden met een voertuig. De politierechtbank in Sint-Niklaas veroordeeld een 27-jarige chauffeur uit Temse tot een levenslang rijverbod, omdat de man het rijverbod dat hij eerder had opgelopen, aan zijn laars lapte. De man werd ook veroordeeld tot een effectieve celstraf van een maand en hij moet een geldboete betalen van 2.750 euro. Begin maart vorig jaar werd de 27-jarige autobestuurder (M.N.) uit Temse betrapt in de Kouterstraat. Toen een politiepatrouille langs zijn auto reed, dook hij weg van achter het stuur en dat vonden de agenten verdacht. Ze besloten de man te controleren. Meteen bleek dat hij geen rijbewijs op zak had. De chauffeur had immers een rijverbod van een jaar opgelopen na drie vonnissen van de politierechtbank in 2009. Hij hoopte nog dat de politie deze overtreding door de vingers zou zien. Hij verklaarde dat hij dringend naar zijn advocaat in Dendermonde moest en niets anders kon dan daarvoor de auto nemen. Dat zijn truc niet lukte, beviel de 27-jarige chauffeur niet. Hij schold de agenten de huid vol. Het maakte hem toch niets uit. De 30.000 euro aan openstaande boetes betaalde hij toch niet en een rijverbod maakte hem al evenmin iets uit. Hij bleef toch rijden. De politierechter bedacht deze uitspraken met een levenslang rijverbod. http://www.nieuwsblad.be/article/det...aved=1#reageer Hier helpt geen enkele cursus meer aan. Met het gevaar dat hij auto's gaat stelen en alle gevolgen vandien. Die gast kan beter naar Geel; wie zo denkt heeft meer dan één vijs los. Hier zou dit waarschijnlijk TBS worden want de samenleving moet beschermd worden tegen dergelijke gewetenloze criminelen.