![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Je kan je vinden door op deze internet site: http://aslwww.cr.usgs.gov/Seismic_Da...p_sta_eq.shtmlnu de gegevens van dit station als hetzelfde afgelopen paar dagen: http://aslwww.cr.usgs.gov/Seismic_Da...PTCN_24hr.html Ergens deze oproep: "opbouwen richting" tektonische plaat detonatie " tektonische platen kan absorberen enorme hoeveelheden energie zelfs van de "aardbeving machine", maar niet als de ingangen worden herhaald toe te voegen elke keer op de plaat resonantie, tot de energie-overbelasting at target focuspunt. Ik heb vergeleken en studie gegevens en kwam tot de conclusie in mijn wetenschappelijk advies uit: "Japan aardbeving werd kunstmatig gedaan door iemand. " Belangrijkste redenen waarom ik deze keer schriftelijk aan dit forum is om te waarschuwen alle naties van de EU-regeringen die uiteindelijk Verenigde Staten voor militaire zal Iran, aanval tijdens deze of de volgende toediening. Amerikaanse Senaat overeengekomen in het gebruik van kleine mini nukes jaar geleden, de zogenaamde: "bunker busters"in plaats van de conventionele explosieven. Air militaire campagne zal resulteren in enorme radioactieve neerslag, vergiftiging alle bodems op elke boerderij in de Europese Unie. Ik ben nu adviseren om beschermende maatregelen te nemen bewaring / zakken / bescherming van tuinaarde, voor toekomstig hergebruik in de kassen. Agenda van de bevolking doodswens van de weinige in verborgen niet heeft om indirect te wijten slagen honger, over de rest van de mensen van deze wereld. ![]() ================================================== (from the Czech Republic George Zachystal <Canadian / visiting> using Google translate) Japan’s earthquake artificially created? You may find out by at this internet site: http://aslwww.cr.usgs.gov/Seismic_Da...p_sta_eq.shtml now see data from this station as same past several days: http://aslwww.cr.usgs.gov/Seismic_Da...PTCN_24hr.html Sometime this call: “ build up towards “tectonic plate detonation” tectonic plates can absorb huge amounts of energy even from the “earthquake machine”, but not if the inputs are repeated adding each time to the plate resonance, till the energy overload at target focus point. I have compared and study data and came to conclusion in my scientific opinion: “ Japan earthquake was artificially done by someone”. Main reasons why I am writing this time to this forum is to warn all nations of EU governments that eventually United Stated military will attack Iran, during this or the next administration. US Senate agreed in usage of small mini nukes years ago, so called: “bunker busters” instead of the conventional explosives. Air military campaign will result in immense radioactive fallout, poisoning all soils on every farm in the European Union. I am advising right now to take protective measures safe keeping / bagging / protecting garden soil, for future re-use in the greenhouses. Agenda of de population death wish of few in hidden does not has to succeed indirectly due to starvation, over the rest of people of this world. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() De aliens zijn dat geweest!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Ik heb geen drugs of alcohol drinkt te gebruiken, zou ik niet in staat zijn om helder denken, ik heb zo veel om nog te doen.
Ik wilde gewoon iedereen van deze foto die ik heb gezien herinneren: Japanse boer 200 km van Kerncentrale ongeval, in radioactieve stof neerslag, staand voor zijn boerderij veld, vol met mooie plantaardige denken dat alles zal moeten gaan om vuilnis, omdat het is allemaal radioactief. Als je boer in de EU slechts enkele aanvullende boerderij bodem op te slaan - dat is alles wat ik te zeggen heb. Een dag niet radioactief bodem of het water hebben een hogere waarde dan goud. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() h.A.A.R.p?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() h.A.A.R.o.p? tetten]
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Nee, je moet niet de boodschapper de schuld geven. De Zeta aliens hebben het duidelijk gezegd en voorspeld maar niet veroorzaakt. lees maar:
Zetatalk. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alweer een complot ?
Why don't you put the blame on Yoko Ono. She beats the Earth with a hammer. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook kunstmatig, wel mooi kristal he. Laatst gewijzigd door zonbron : 24 maart 2011 om 00:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, het is gewoon een proefproject van de grootindustrieel Max Zorin.
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een aardbeving op de richter schaal van 8.9 en intussen bijgesteld tot 9 op de schaal VR is niets dat je met duikboot, laat staan een megagroot oorlogsschip kan doen. Net als je met een tank geen mooie zomer kan maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bah nee gij, de volgende keer er iemand met mini nukes aan de slag gaat, gaan alle landen op breuklijnen WD40 beginnen injecteren, om de schokken van ongesmeerde aardbewegingen te versoepelen.