![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Beste vrienden, vriendinnen,
Daar ik in het verre buitenland vertoef voor menig maand (wie weet menig jaar) zou ik graag vanop mijn pc wat belgische TV bekijken. Om te beginnen de foebal en de politiek: http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_m...dex.shtml?play Dit bijvoorbeeld kan ik niet afspelen. De voetbalfragmenten vanop sporza zijn geen videobeelden (zoals het zou moeten zijn) maar een aaneenschakeling van foto's. Wat moet ik installeren? Welk programma of welke update? Eeuwige roem zal uw deel zijn, alsook smijt ik mij virtueel aan de voeten van degene die mij kan helpen. Wij danken u! Laatst gewijzigd door MaXiMuS : 6 oktober 2006 om 15:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Video-instellingen
Hier kunt u aanduiden met welke mediaspeler u video en audio bestanden wilt bekijken en beluisteren. Sommige players vragen bij installatie of u hen als standaardplayer wilt installeren. Als deze player een van onderstaande is, kunt u dat desgewenst doen. Kies één van beide: * Windows Media Player 7.0 en hoger * Apple QuickTime 6 Uw keuze werd opgeslagen. Internetconnectie Kies hier uw verbindingstype: * Ik surf via een breedband-internetverbinding. * Ik surf via een smalband-internetverbinding. Uw keuze werd opgeslagen. U kunt testen of de gekozen combinatie van player en besturingssysyteem echt werkt. Als u "ja" kiest, ziet u een pagina waarin de video onmiddellijk afgespeeld wordt. Het videoscherm zou volledig gevuld moeten zijn, met een kleine bedieningsbalk in het grijs. Voor meer info en test klik hier |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Aha,
en waar vind ik deze videoinstellingen?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() CP-vraag?
ah nee, PC-vraag. sorry. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() In het configuratie scherm van de door u gebruikte media player...
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nu gaat Maximus vragen waar-ie het configuratiescherm van de door hem gebruikte media player kan vinden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Big F leest mijn gedachten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() vrtnieuws geeft alleen vloeiende beelden aan met hun ge-allieerde ISP-partners: Belgacom en Telenet.
--> buitenlanders hebben pech. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() serieus?
das ist Scheisse!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
@Maximus: probeer eens met een belgische proxyserver? (wel een zoeken die genoeg bandbreedte biedt)
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() uw videoinstellingen heb ik geprobeerd.
resultaat is hetzelfde als voorheen. een proxyserver, wat is dat?? (ik ben een computerleek, ik weet het) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik weet niet van buiten welke wel en welke geen akkoord hebben. Point is dat VRT niet wil opdraaien voor de bandbreedte, maar de ISP dat moet doen. Ik denk dat er maar weinig buitenlandse ISP dit in orde hebben gebracht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() ik heb me vergist. Dat was vroeger het verhaal. Tegenwoordig is het het verhaal van videorechten
http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_m...l1/index.shtml |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wil het nu lukken dat er geen belgische tussenzit ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Ge meent het? Ik heb die lijstjes al lang niet meer bekeken, je kan ook eens dit programmaatje proberen, maar je zei zelf dat je een leek bent so watch out
![]() Die heeft meestal de meeste recente lijst van Proxy's weer.... Welke ISP gebruik je thuis?
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() geen idee
thuis heb ik adsl bij een of andere obscure adsl-aanbieder hier heb ik breedband via het elektriciteitsnet en ik zit een studentenhuis alwaar de univ. een firewall heeft opgezet meer weet ik niet |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() Weet je niet welke proxyserver jouw "obscure ADSL"-provider heeft, dan kan je normaal via die proxy wel surfen. Als hij pss en user vraagt zijn dat diegene die je thuis hebt ingesteld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik heb uw programma geinstalleerd en ik lees: het is om IP adressen te verbergen. dit kan uw internetspeed limiteren. niet echt hetgeen ik zocht, quoi ![]() |
|
![]() |
![]() |