![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen kent ze wel. Reeksen a la
- 24 - lost - heroes Mijn treinrit neemt normaalgezien 45 in minuten in beslag. Dat is net genoeg om 1 aflevering te bekijken van zo een serie. Kent iemand nog goeie niet te missen reeksen, die niet gekend zijn in Vlaanderen maar best wel ok zijn. Het mag dus echt brainless entertainment zijn. Ik ben niet echt de meerwaardezoeker als het aankomt op bezigheidstherapie op de trein.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Op EZTV (google) kan je ze vinden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Brainless entertainment?
Eastbound & Down.
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerste 3 seizoenen van LOST
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Party Down
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Ik heb onlangs V gezien, een remake van de serie uit de jaren 80.
http://www.imdb.com/video/abc/vi2468479513/ Best wel te pruimen in het begin, vooral de lizzard-queen, maar glijdt wel een beetje af helaas. De scenaristen weten blijkbaar niet goed waar ze naartoe willen. Laatst gewijzigd door parcifal : 31 maart 2011 om 15:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Stargate Universe
![]() Spartacus; Blood and sand ![]() Spartacus: Gods of the Arena ![]() Caprica ![]() The Pacific ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gooi die TV buiten
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() ik vond Carnivale niet slecht
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() V en Caprica staan alvast op mijn lijstje. Ik wist niet dat er een prequel gemaakt was op battlestar galactica. Ook V lijkt me wel leuk. Thanks Parci and Ratatorsk.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Schitterende series als ge graag, seks, geweld en opzwepende muziek hebt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Seks, geweld en opzwepende muziek zijn wel interessant ja, maar ik ben niet voor series over het oude rome of griekenland. Rome heb ik een tijdje gevolgd maar het kan me maar matig boeien. SF, techno-thriller en fantasy genieten mijn voorkeur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=yHxn8mTpAJU Firefly is goede SF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net eens op imdb bekeken. Staat ook op mijn lijstje. Ik kan weer een tijdje verder denk ik ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister