Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 juni 2011, 14:48   #1
Koevoet
Burger

Koevoet's schermafbeelding

Standaard Vreemdelingen bevoordeeld in België

Vreemdelingen worden hier de hand boven het hoofd gehouden. Waarom zijn wij hier zo blind voor? Waarom doet geen enkele politieke partij hier iets aan? Politie, media, politiek, etc. allemaal beschermen ze die oh zo brave inwijkelingetjes die de plaatselijke bevolking komen leegzuigen... Een aantal voorbeelden:

-Elke vreemdeling op TV is een "good guy" zowel op VRT als VTM, terwijl de gevangenissen voor het merendeel bevolkt worden door vreemdelingen

-In journaals en in kranten, wordt bij jongerengeweld nooit gezegd dat het over negers gaat, of over Noord-Afrikanen, of over andere ethnische groepen die hier ingeweken zijn. Zo lijkt het wel alsof ze helemaal niets fout doen, het zijn immers altijd "jongeren", terwijl Vlaamse jongeren in 99% van de gevallen hier helemaal niets mee te maken hebben.

-Gene enkele politieke partij treedt hier tegen op. Nee , in tegendeel, ze halen intriganten (zoals Mr. Pukkelpop, ene echte Vlamingenhater) binnen en praten de vreemdelingen naar de mond om zo zieltjes te winnen.

Als we dit nog langer tolereren, wordt Vlaanderen een groot ghetto. Ik vrees al voor de dag dat mijn ouders zullen moeten verhuizen naar gated communities om zo aan het geweld van die ontspoorde allochtonen te ontsnappen. Willen we daar naar toe?
Koevoet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2011, 15:01   #2
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koevoet Bekijk bericht
Vreemdelingen worden hier de hand boven het hoofd gehouden....,
Oh?

Citaat:
...., terwijl de gevangenissen voor het merendeel bevolkt worden door vreemdelingen
Vreemd...

Want net zei je nog dat vreemdelingen hier de hand boven het hoofd werden gehouden.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2011, 15:05   #3
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Oh?
Want net zei je nog dat vreemdelingen hier de hand boven het hoofd werden gehouden.
Hangt gewoon af van hoeveel vreemdelingen misdaden plegen, en hoeveel % er door de mazen glippen.

En hoe afkomst invloed heeft of niet.
Een doorsnee Roemeen moet het niet gaan gooien op "racistische politie" nietwaar.
Oud 13 juni 2011, 15:10   #4
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oh?

Vreemd...

De media en allerhande propagandistische organizaties houden idd de hand boven hun hoofd.

De rechters kunnen ze moeilijk allemaal telkens vrijlaten zeker?

Me dunkt zijn dat twee verschillende dingen.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2011, 15:11   #5
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Een doorsnee Roemeen moet het niet gaan gooien op "racistische politie" nietwaar.
Nee?
Ik ken nochtans een koppel polen die dit best wilden proberen.
Oud 13 juni 2011, 15:11   #6
Koevoet
Burger

Koevoet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oh?

Vreemd...

En proportioneel genomen klopt mijn verhaal.
Koevoet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2011, 15:21   #7
eno2
Banneling

Standaard

Onze ene hand houden we boven hun hoofd en met onze andere hand hebben we ze bij hun kloten

Maar goed, als illegaal had ik nergens recht op in het buitenland en bij ons slooft men zich op een groot aantal manieren uit voor vreemdelingen

Het moet een beetje wederkerig zijn hé

Tussen landen, bedoel ik.

En nu ga ik naar het Consulaat.

Laatst gewijzigd door eno2 : 13 juni 2011 om 15:23.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2011, 15:54   #8
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En proportioneel genomen klopt mijn verhaal.
Als jij echt gelooft dat het proportioneel is dat er 600 witte Vlamingen vast zitten van de 4,9 miljoen witte Vlamingen , vermoed ik dat je ook in sprookjes gelooft.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2011, 16:20   #9
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Als jij echt gelooft dat het proportioneel is dat er 600 witte Vlamingen vast zitten van de 4,9 miljoen witte Vlamingen , vermoed ik dat je ook in sprookjes gelooft.
Jij met je witte Vlamingen, ik krijg er kroeshaartjes van
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2011, 16:42   #10
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Sinds wanneer moet de populatie in de gevangenissen ook al een "afspiegeling van de maatschappij " zijn? Sinds Eberhardje besloten heeft dat criminaliteit in alle bevolkingsgroepen evenveel moet voorkomen of zo?
Oud 14 juni 2011, 02:09   #11
Bierke
Minister-President

Bierke's schermafbeelding

Standaard

Een paar weken geleden had ik met iemand van de catering van een overheidsbedrijf een gesprek, hij vertelde me wat hij door moest maken na een ongeval. Hij is contractueel aangenomen, en viel blijkbaar na een paar maand terug op het OCMW, waar ze hem in eerste instantie niet eens wilden helpen, omdat hij vast werk had. Na druk kwam het OCMW tot inkeer en gaf hem zijn rechtmatige uitkering. Trek je eigen besluit of er met twee maten en twee gewichten gewerkt wordt.
Oud 14 juni 2011, 16:36   #12
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Waarom politici hier zo weinig aan doen?

Vraag het aan Geert Wilders, Pim Fortuyn, Theo van Gogh, Filip de Winter, Marie Rose Morel, en ja zelfs onze eigenste Bart de Wever heeft al bedreigingen gekregen dat het geen naam meer heeft al komt hij slechts zeer sinecuur op voor het feit dat onze Vlaamse cultuur volledig overspoeld en weggeconcurreerd wordt door vreemdelingen, die ons sociale zekerheidssysteem binnen de vijf jaar zullen doen klappen...

Bierke, helaas zijn er dergelijke voorbeelden te over. Zij hebben minder respect en geen nederigheid, ze zijn zeer erg eisend, door die mentaliteit durft het OCMW nog een andere overheids- of privé-instantie hen iets ontzeggen...

En de Vlamingen. Net zoals andere Europeanen zijn ze bang voor de toekomst en zien ze goed genoeg wat er gebeurt: het systeem waar zij zo voor gevochten en gewerkt hebben, wordt op parasitaire wijze leeggevreten door al wie geen enkele bijdrage tot dit systeem heeft geleverd en dit nooit zal doen. Tegelijkertijd importeren zij een barbaarse cultuur waarbij criminaliteit, geweld, overlast, nonchalance, chaos, agressie, ... centraal staan. Het doel heiligt daar alle middelen. Dat wij in de ogen van bv. Moslim-inwijkelingen ongelovige varkens zijn, staat hun daarbij zeker niet in de weg.

Ik had enkele jaren geleden nooit gedacht het over mijn lippen te krijgen maar: ze zijn primitiever. En dat is er aan te merken ... Wij voelen ons continu geïntimideerd door deze mensen die zich in de ogen deftige, welopgevoede, zeer georganiseerde en beduchte Belgen gedragen als "wilden" of "roekelozen". Tegelijkertijd beseffen we dat ons belastingsgeld niet meer zal gebruikt worden voor onze pensioenen, het onderwijs van onze kinderen of onze gezondheidszorg. Neen, alles gaat reeds naar hun. Maar wie dit durft expliciteren, loopt gevaar...

Het gevolg is dat men zich enkel nog durft uiten op een anonieme wijze als bv. het internet. De vele lezersreacties op krantenberichten die het probleem behandelen (op objectieve en neutrale wijze geven ze opgesmukte cijfers weer, die hoog genoeg zijn om geschokt door te geraken) spreken daarbij voor zich.

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 14 juni 2011 om 16:36.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be