![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik vraag mij af hoe ik een blitz carrière kan maken in de politiek?
De burger zouden er wel bij varen, ik ben recht door zee en ga voor "the right thing". Ik volg mijn richting (reden waarom ik "nen moeilijke" ben op mijn werk in de "prive") en ben realist ten voeten uit. Ik haat de huidige politiekers en ben totaal geen "public relations man voor mijn eigen" op de werkvloer. Bullshit is niet aan mij besteed, oneerlijkheid of vriendjes politiek evenmin. Eigenlijk ben ik alles wat de huidige politiekers niet zijn. DAAROM denk ik dat ik een goeie politieker zou zijn. Mijn grote nadeel: ik ben slim, maar "niet onderbouwd door diploma's" intelligent en ik wil geen marketingbureau om mijn woorden te draaien tot ze voor iedereen goed zijn maar geen reet meer betekenen. Bij welke partij zou ik een kans maken ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Lees miss eens je eigen signature en denk er nog eens over na
![]() Ik denk dat je zoiets beter voor jezelf uitmaakt, zo kan je enkel jezelf de schuld geven als je de verkeerde keuze maakt Citaat:
probeer dit eens? En anders moet je een bekende politieker vragen om je te adopteren, miss dat vader de Croo er nog eentje bij wil? Eig zou ik het afraden om een bliz te doen: hoe rapper je naar boven gaat, hoe rapper je meestal beneden geraakt. Vraag het maar aan dit meisje ![]() Laatst gewijzigd door Europese Vlaming : 8 april 2011 om 21:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() lol jodewa, onder het motto "de politiek is dood, leve de politiek" is dit wel een mooi statement
![]()
![]() |
#4 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik haat politiek en corruptie, de stelling "if you can't beat them, join them" gaat voor mij niet op indien ik een lang en gelukkig leven wil, waarbij ik mijn kinderen kan blijven in de ogen zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik begrijp je niet helemaal, dat dit satire is dat had ik door door het "roll eyes". Maar op een politiek forum gaan verkondigen dat je politiek haat is toch wel wat raar. Dat is alsof je naar het zwembad gaat om er te verkondigen dat je zwemmen haat
Laatst gewijzigd door Europese Vlaming : 9 april 2011 om 14:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Een forum waar, spijtig genoeg, ambtenarengattelekkerij van de politiekers nog steeds "top of the bill" is. Steeds opnieuw zie ik items die afgekalft worden door onbenullige reply's, terwijl de echte feiten, op de achtergond verdwijnen. Slechts weinigen durven echt hun mening zeggen, wat typisch is voor deze tijd. Rond de pot draaien en...., veel spreken , maar weinig zeggen. Moest er een forum bestaan, met gelijkgezinden die echt hun mening kunnen zeggen, hoor ik het graag. Maar ik denk niet dat www.politics.be hiervoor genoeg ballen aan hun lijf hebben. Ze worden misschien per slot van rekening ook door de staat in internet land in leven gehouden,.. de sukkelaars. Kwestie van "opstandige" amtenaren die op hun dik pensioen wachten, ook een uitlaatklep te geven voor hun frustraties. Ik ben "content " dat dit eruit is, dus ban mij nu maar, zeker ?? Laatst gewijzigd door jodewa : 9 april 2011 om 23:08. |
|
![]() |
![]() |