![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik zeg 'jullie' omdat ik een Vlaming ben, en geen Belg, wat mijn identiteitsdocumenten ook mogen zeggen. Bovendien ben ik een staatsburger, en geen onderdaan, zeker niet van een flauwe afkooksel van het feodalisme. Maar republiek vs koninkrijk is voor een andere thread.
Deze post gaat over de gelijkenissen tussen de 'prins' (ik gebruik het woord zoals het hoort als een verwijt, enkel omdat het als een belediging gebruiken verboden is bij wet -Sire leven wij nog in de middeleuwen?*) en Franstalig Belgie en surtout de politieke en socio-economische elites die het daar voor het zeggen hebbben (hoewel Jean Le Wallon niet vrijuit gaat omdat er plus of min democratische verkiezingen plaatsvinden in Brussel en Wallonie), naamelijk: 1) Prins Laurent heeft altijd gelijk, en wie het niet eens is, is gevaarlijk en 'duister', of 'zomaar tegen hem'. FRB (=FRanstalig Belgie) heeft ook altijd gelijk - wie het oneens is is een racist, een fascist of iemand die op een of andere wijze gevaarlijk en/of slecht is (en liefst verdronken wordt in de noordzee - horen die mensen hun eigen niet of wat?). 2) Prins Laurent heeft blijkbaar de indruk dat hij een Goddelijk recht op poen heeft, maar dat daar niets tegenover mag staan - zelfs niet een beetje respect voor diegenen dat de rekeningen moeten betalen; sterker nog, het idee op zich is een belediging... hierbij hoef ik geen tekening te maken 3) Prins Laurent weigert steevast om verantwoordelijkheid te nemen voor zijn eigen daden. De regels, die zijn voor andere mensen, en de gevolgen, die zullen in ieder geval niet door mij gedragen worden .... in FRB zou men er nog aan toevoegen, want wij mogen niet verarmen... Sterker nog: poltiek FRB houdt van BE net omdat ze altijd de schuld op de Vlaam kunnen steken, net zoals Fifi dat doet met Papa of een andere doelwit-du-jour afhankelijk van diens 'emotionele' problemen. Mijn conclusie is: Wat onhoudbaar is zal verdwijnen. *= Full disclosure: Ik heb de koning (betaal uw eigen hoofdletter edelfret) al een 'onkelinckx' gegeven, maar in alle eerlijkhed wist ik dat pas later (en ben ik dus onstrafbaar ![]()
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 7 april 2011 om 00:16. |
![]() |
![]() |