![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() Huichelaar, haal eerst die balk uit uw eigen oog, dan ziet u pas scherp genoeg om die splinter uit het oog van de ander te halen Mattheüs 7:3-5
Waar haalt een regering dat AFGEDANKT is en dat ONGRONDWETTIGE verkiezingen heeft gehouden het lef om opnieuw het Koningshuis aan te vallen. Zou men niet eerst even in eigen boezem kijken ? Huichelaars en leugenaars ?
Het is juist dat Prins Laurent een buitenbeentje is. Maar het is eveneens waar dat hij heel mooie projecten lopende heeft voor het behoud van de natuur en het welzijn van dieren. Natuurlijk, zijn afkomst is Prins. En we zijn nu eenmaal een Koningsrijk. Men kan er tegen zijn of ervoor. Maar men mag niet vergeten dat er voor 1830 nooit van België sprake was. Dat onze streken van geluk hebben mogen spreken dat ze een autonoom land werden. Of we mochten onze centen naar de Hollanders, de Duitsers of de Fransen dragen en we zouden niet als volwaardig aanzien worden. En nu gaat men wat op de kap zitten van het Koningshuis ? Los van het feit dat men nu voor of tegen het koningshuis is. Maar zou men niet eens beter, als regering(en), de eigen mesthoop opkuisen ? Zou ik Koning zijn van dit land, had ik al land de regering aan de deur gezet. En had ik al lang Tabula Rasa gedaan, waarbij ik alle knelpunten via refendum aan het volk zou voorleggen. Inclusief zij de nood hebben aan een Koningshuis. En zou ik een noodregering opzetten. Ik zou zelfs meer zeggen, ik zou de regering voor de rechter slepen, gezien zij de grondwet schenden en zij buiten hun bevoegdheden optreden. Ik heb een persoonlijk gezegde: Als je op de rug ligt, pis nooit naar boven. Laat ons Koningshuis met rust, ze doen heel veel voor natuur en economie. Zie maar welke zakelijke mogelijkheden ze hebben gerealiseerd in China, Rusland, en nog vele andere landen. En dat Prins Laurent, nu voor de natuur kiest, waarom moeten ze hem nekken omdat hij zijn investeringsgeld terug wil ? Ze zouden die toer niet moeten uithalen met Prins Alexander van Oranje. Ze zouden direct stuk op leer hebben... Laatst gewijzigd door JurgenD : 7 april 2011 om 18:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() lol @ de dotatie voor een Prins
het pompeuze hoofdlettergebruik van reactionaire royalisten ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |