![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Partijlid
|
![]() Na lang denken en overdenken heb ik besloten om op 13 juni voor het eerst op N-VA te stemmen. Nu vroeg ik me af op wie ik in Antwerpen het beste kan stemmen? (aangezien een lijststem in een kartel toch ni veel zin heeft?)
Kan en doorwinterde N-VAer me mss wat raad geven?
#2 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://www.n-va.be/verkiezingen/kand.../lijstantw.asp Rik Verwaest (14de opvolger) zit hier onder de naam Zorroaster, ik neem aan dat dit het ook niet erg zou vinden een voorsturstem te krijgen ![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() hela hela, beetje solidair zijn hé:
De volgende moet je nemen op lijst 8: effectieven 4 Bart De Wever 8 Kris Van Dijck 13 Lutgart Van Dessel 18 Goedele Vermeiren 23 Inge Faes opvolgers: 2 Kris Van Dijck 7 Marc Hendrickx 12 Lieve Redant 14 Rik Verwaest europa: 10 Flor Van Noppen 14 Geert Bourgeois opvolgers: 1 tante Frieda ![]() 3 Wilfried Vandaele en hier en daar nog ne CD&Ver ook zeker ![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN