Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 maart 2009, 23:00   #1
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard Dewinter op Amerikaanse tv: Brussel hoofdstad Eurabia

Filip Dewinter zegt op de Amerikaanse televisie dat Brussel in de volgende tien �* vijftien jaar een Arabische stad zal worden.

De man heeft gelijk, de vraag is nu, wat doen we om dit tegen te houden...

.
Lees het verhaal.

.

Laatst gewijzigd door Antoon : 24 maart 2009 om 23:04.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2009, 23:16   #2
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Sociaal en economisch boycot.
Kan het niet officieel, dan maar broederlijk.
Oud 24 maart 2009, 23:30   #3
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Welke concrete voorstellen heeft Dewinter gedaan om dit "probleem" op te lossen.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2009, 23:35   #4
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
Welke concrete voorstellen heeft Dewinter gedaan om dit "probleem" op te lossen.

Da's een goeie. Hij is reeds decennia bezig om dit te proberen vermijden, maar dankzij de oogkleppen van de regerende partijen en de imbeciliteit van de linkse en extreem-linkse moslimvrienden zijn we nu zo ver gekomen dat Europa aan het verzieken is tot een heuse Eurabië.

Hadden we maar beter naar Dewinter geluisterd, al 30 jaar geleden ...

Nu komt gij vragen wat hij voorstelt om julie rotzooi op te kuisen. Schaam je je niet?

Laatst gewijzigd door Antoon : 24 maart 2009 om 23:35.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2009, 00:19   #5
Maximus Aurelius
Staatssecretaris

Maximus Aurelius's schermafbeelding

Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
Standaard

Conclusies
Fox concludeert dat er een sterk anti-Westers sentiment leeft bij de Belgische moslims en ziet integratie niet echt voor morgen. Daarna volgen een paar voorbeelden - van Dewinter - die voor de Amerikanen waarschijnlijk als hallucinant overkomen: "Halal food is served in the schools, not only for Muslim children, but for all the children, municipal pools in Brussels now have separate hours for men and women to swim." (mvl)

what the?? halal food is not served en we hebben toch geen separate swimming hours?? allez, voor zover ik toch weet want ik eet niet op school en ga niet zwemmen in die bacteriepoelen.
Maximus Aurelius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2009, 00:29   #6
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Om te beginnen een onmiddellijk verbod op gezinshereniging en het importeren van een bruid(egom) uit moslimlanden. Verder criminelen ofwel hun straf in het thuisland doen uitzitten ofwel in Belgie met uitwijzing na uitzitten straf en uiteraard een levenslang verbod om terug te komen, het stoppen met bouwvergunningen en subsidies voor moskees, kindergeld alleen voor de eerste 2 kinderen...
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2009, 01:14   #7
Kritische Theorie
Gouverneur

Kritische Theorie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Da's een goeie. Hij is reeds decennia bezig om dit te proberen vermijden, maar dankzij de oogkleppen van de regerende partijen en de imbeciliteit van de linkse en extreem-linkse moslimvrienden zijn we nu zo ver gekomen dat Europa aan het verzieken is tot een heuse Eurabië.

Nu komt gij vragen wat hij voorstelt om julie rotzooi op te kuisen. Schaam je je niet?
Met andere woorden. Dewinter was dertig jaar geleden van nut volgens u,
nu is hij echter een nuttige idioot.

Kritische Theorie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2009, 01:24   #8
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik heb wel een aantal ideeën:
  • Verbod op religieuze opvoeding met bestraffing als kindermisbruik
  • Kinderbijslag wordt gelimiteerd tot de eerste twee kinderen (geen Islamitische legbatterijen aan kinderen meer)
  • Immigratiebeleid naar proportionaliteit (20% van de wereld is Islamitisch, we halen er echter veel meer binnen)
  • Deportatie van imams die hier niets te zoeken hebben (geen paspoort)
  • Arrestatie van haatprekende imams en geestelijken in het algemeen
  • Sluiting van religieus getinte scholen
  • Verbod op polygamie
  • Grondwettelijke vastlegging van een verbod op alle aspecten van Sharia (en religieuze wetgeving in het algemeen)

Het is een begin, maar nochtans beter dan Wilders zijn idiote stelling om de Koran te verbieden. Iets wat het probleem noch oplost, noch bij de wortel aanpakt.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2009, 01:33   #9
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kritische Theorie Bekijk bericht
En welk nut heeft een groeiende moslimbevolking in de grootsteden volgens jou? Als je vind dat Dewinter's conclusies idioot zijn, dan moet je daar de nodige redenen voor hebben.
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2009, 02:12   #10
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maximus Aurelius Bekijk bericht
Conclusies
Fox concludeert dat er een sterk anti-Westers sentiment leeft bij de Belgische moslims en ziet integratie niet echt voor morgen. Daarna volgen een paar voorbeelden - van Dewinter - die voor de Amerikanen waarschijnlijk als hallucinant overkomen: "Halal food is served in the schools, not only for Muslim children, but for all the children, municipal pools in Brussels now have separate hours for men and women to swim." (mvl)

what the?? halal food is not served en we hebben toch geen separate swimming hours?? allez, voor zover ik toch weet want ik eet niet op school en ga niet zwemmen in die bacteriepoelen.
halal food wordt WELDEGELIJK geserveerd op VERSCHILLENDE scholen (sommigen komen in het nieuws, de meeste scholen niet) in het Antwerpse. Aparte moslima-zwemuurtjes zijn al standaard in de meeste Antwerpse en andere Vlaamse zwembaden

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2009, 02:51   #11
Rizzz
Parlementslid

Rizzz's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar Rizzz
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maximus Aurelius Bekijk bericht
Indien Dewinter liegt, vooral over zulke onderwerpen, zullen de politiek correcte partijen hier wel heel snel gebruik van maken om hem de grond in te boren.
Momenteel is het stil vanuit die hoek.
Rizzz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2009, 03:00   #12
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Filip Dewinter zegt op de Amerikaanse televisie dat Brussel in de volgende tien �* vijftien jaar een Arabische stad zal worden.

Lees het verhaal.

Een klein stukje uit het verhaal.

Citaat:
Wanneer de ploeg 's namiddags terug wil keren om te filmen als het wat drukker is op straat, zeggen de agenten hen dat ze beter in hun auto blijven omdat het niet veilig is. "It wasn't even dark yet", merkt de Fox-man op.
Maar voor de poco's is er nog altijd niets aan de hand hoor.

Laatst gewijzigd door daiwa : 25 maart 2009 om 03:01.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2009, 03:17   #13
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

Government denies facts
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2009, 03:23   #14
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

En dan spreekt Philippe Moureaux, de burgemeester van de Brusselse gemeente Molenbeek nog van een verrijking.
Merk trouwens in het filmpje op hoe onbeleefd diezelfde Moureaux is door de reportageploeg in het Frans te woord te staan.

http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...n-eurabia.aspx
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2009, 03:28   #15
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Goed dat Fox News aandacht besteedt aan de zaak.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2009, 05:54   #16
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
LSP'ers, PVDA'ers en SP.a'ers verbannen naar Siberië? Werkte wel onder Stalin en daar kan je toch niets op tegen hebben, eh?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 25 maart 2009 om 05:56.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2009, 06:14   #17
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kritische Theorie Bekijk bericht
te vroeg gelijk hebben..het zal u niet overkomen zeker?
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2009, 06:34   #18
Sundancer
Lokaal Raadslid

Standaard

Eindelijk iemand die durft opkomen tegen de islamisering van Europa. Bravo Filip, doe zo voort, ik steun U volledig.
Oud 25 maart 2009, 06:54   #19
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
halal food wordt WELDEGELIJK geserveerd op VERSCHILLENDE scholen (sommigen komen in het nieuws, de meeste scholen niet) in het Antwerpse. Aparte moslima-zwemuurtjes zijn al standaard in de meeste Antwerpse en andere Vlaamse zwembaden

http://www.antwerpen.be/eCache/BTH/580.html

Er zijn in sommige zwembaden uurtjes sfeerzwemmen, uurtjes voor dames, senioren, gehandycapten, ... maar voor moslima's ? nope
Ga maar bij meneer pastoor absolutie gaan vragen.
Dat er halal maaltijden zijn in scholen zal wel zeker, zo zijn er waarschijnlijk ook vegetarische maaltijden voorzien .... dat iedereen de hele tijd verplicht halal zou moeten eten geloof ik niet echt hoewel ik dat niet kan staven maar vermits je blijkbaar met de waarheid wel eens een loopje durft te nemen ...

On topic : ik had het in Brussel ook liever anders gezien maar het is nu zo. Moesten allemaal die stoere Vlamingen daar maar niet gaan lopen. (ben daar ook weggetrokken op mijn 5 jaar, niet dat ik er iets over te zeggen had uiteraard ) maar dus nu is de situatie zoals ze is, een meerderheid moslims staat ons daar te wachten in de toekomst met een minderheid extremisten die wel in staat zijn om de grote massa mee te krijgen natuurlijk.
Deportatie en vergassen en zulks ben ik geen voorstander van. Dus zie ik maar één andere weg. Ervoor zorgen dat de extremisten het niet voor het zeggen krijgen, ervoor zorgen dat de grote massa het hier naar zijn zin krijgt en een beetje gaat leven zoals wij doen. Misschien kunnen we zelfs samen een beetje anders gaan leven want ik ben geen voorstander van onze huidige manier van leven. Te materialistisch.
Zolang er maar geen creationisme ed op scholen gegeven wordt, zolang de islam een beetje verchristelijkt, zolang er vanuit de meerderheid van de moslimgemeenschap respect is voor onze minderheden, zeden en normen is het me al goed. Uiteindelijk komt de dag wel dat we wij zeggen ipv zun en ons. (als de russen voor de deur staan of de chinezen )
En wat hebben we geleerd vermits we het liever anders hadden zien evolueren ?
Dat we dat kutkapitalisme met zijn onverzadigbare groei maar beter aan banden leggen want het zijn de kapitalisten die steeds hun goedkope werkkrachten importeren omdat ze weigeren van ongeschoolden jobs of knelpuntberoepen deftig te betalen of zelf voor opleiding ed te zorgen.
Winstmaximalisatie is wat tot deze situatie heeft geleid.

En nu willen we enkel nog hogeropgeleide slaven importeren omdat we die nodig hebben. Iemand al aan gedacht dat de terroristen meestal hogeropgeleid zijn ?
Enfin ja ...

Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 25 maart 2009 om 06:58.
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2009, 07:29   #20
Sundancer
Lokaal Raadslid

Standaard

Aan Scherven A. Mok: "(ben daar ook weggetrokken op mijn 5 jaar)"... binnen een tiental jaren zullen onze jonge mensen meer en meer uit hun eigen land wegtrekken om conflicten met die kl... religie te vermijden!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be