![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Hallo , ik heb een vraag .
stel dat iemand hier heeft gewoond die uit een ander land kwam en papieren heeft kunnen krijgen . En ook een tijdje legaal heeft gewerkt . Maar na een periode zijn papieren is kwijt geraakt en een heel tijdje nog heeft verbleven in belgie, endan toch is opgepakt wegens illegaal verblijven . Hij is dan ook gerepatrieerd geweest naar zijn eigen land . En nu komt de vraag Kan hij terug komen ? want zijn Gezin zit hier namelijk maar dat is nooit vermeldt in zijn papieren , zou het een probleem zijn voor het gezin ? want zij hebben namelijk al een belgische nationaliteit . |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Als hij gehuwd is en zijn Gezin heeft de Belgische nationaliteit dan krijgt hij die toch ook? Is hij niet gehuwd, dan moet hij snel huwen en klaar is kees.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Neen nog niet gehuwd . Maar hij is gedeporteerd geweest in belgie naar een ander land .kan hij dan nog terugkomen ??
Laatst gewijzigd door Annatj : 7 mei 2011 om 18:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je zomaar ongevraagd jezelf gaat installeren in iemand anders land, daar god-weet-wat uitspookt en/of dacht dat de inwoners van dat land vanaf dan maar moesten voor je opdraven op alle gebied,en men vertelt je na een tijdje dat je daar weer kunt opkrassen, is dat dan "deporteren"? Veel woorden uit onze woordenschat hebben echt een andere betekenis gekregen in de loop der jaren! Een "multiculbetekenis"...
De "fictieve" persoon waar men het hier over heeft werd natuurlijk niet zomaar, zonder reden, uit het land gezet, pardon: gedeporteerd? Bij de honderdduizenden die zich hier al hebben geïnstalleerd kan er altijd nog eentje bij, nietwaar! De kruik gaat te water tot ze barst, maar ze moet eerst barsten... Eigenlijk had ik ook een vraagje: mogen de inwoners van een land andere inwoners uit andere landen buiten hun grenzen houden als die enkel maar, ongevraagd en zonder toelating, zich aanmelden in hun land denkende dat de daar aanwezige bevolking maar voor hen moet opdraaien? Als je een rijkere buur hebt, mag je daar zomaar binnenvallen als de deur toevallig open stond en jezelf voorzien van wat je nodig hebt, gratis logement incluis? Dat is een "mensenrecht" dat we uit het oog verloren waren of zo? Laatst gewijzigd door andev : 8 mei 2011 om 15:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik had zin om onder te duiken in nieuw zeeland, maar was niet rijk genoeg om door hun keermuur heen te breken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is juist, ik ben nog nooit illegaal geweest, of moeten zijn! En het is erg voor die mensen, daar mag "Europa" of "de Wereld" wel iets aan doen ook al kost het ieder welstellend land wat geld en moeite. Maar als illegaal zelf in een ander land binnenvallen en daar eisen dat men naar je pijpen danst en voor je opdraait, neen, dat moet niet kunnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
die gasten werken hier , veelal in jobs en met lonen die de actieven en non-actieven hier terecht niet willen. In nieuw zeeland mogen alleen australiërs binnen wij zouden dan op dezelfde manier alleen nederlanders kunnen binnenlaten, in vlaanderen, dat zou je dan toch goed vinden? Laatst gewijzigd door eno2 : 8 mei 2011 om 15:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door kwantum : 8 mei 2011 om 16:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
een beperking van immigratie is ook bespreekbaar, hier en in EU |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dat zal wel zijn: verblijfsvergunning ingetrokken of arbeidsvergunning of wat? als dat zo is, dan moet je weg zeker? of je dan nog eens kan proberen? weet ik niet proberen misschien wel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |