![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor wie het kan:
http://www.standaard.be/krant/tekst/...cleid=UT39D0QF de titel is inderdaad: Wreed sprookje COMMENTAAR de inleidende woorden: Citaat:
Wat een rare situatie: aan zo'n oud, versleten, ondemocratisch gegeven, gaan we wel een moderne toets geven, maar de voor de hand liggende beslissing (namelijk de afschaffing ervan), olala ....
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Pfft, never mind.
Laatst gewijzigd door SDG : 29 april 2011 om 07:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() Filip is de rechtmatige troonopvolger na Albert. Toen die wet, dat vrouwen de troon konden opvolgen, er nog niet was, zou in geval Filip wat overkwam de troon naar Laurent gaan. Echter, er wordt vermoed dat Laurent geen Saksen Coburger is. In zulks geval zou het SC-er bloed voor altijd de troon kwijt zijn. Daar moest een mouw aan gepast worden. Daarom die wetswijziging waardoor Astrid, tussen Filip en Laurent, wel koningin zou kunnen worden.
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Moet ik er van uitgaan dat u mij een abonnement op een linkiegazet wil aansmeren Schoof?
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]()
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik weet tot in het oneindige wat binnen mijn mogelijkheden ligt (omdat het niet veel is, en zeker niet jou iets aansmeren).
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |