![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Er wordt gesuggereerd dat er gewerkt werd aan een nieuwe Belgische wielerploeg met Lotto, Belgacom en Adecco als sponsors waaronder ook de regering haar schouders zou zetten...
Onze premier en onze minister van financiën zouden er zich -echt petecht - mee bezig houden... Het schijnt echt geen grap te zijn! Als boegbeeld van deze ploeg zou Philippe Gilbert dienen... vooral omdat hij een model Belg zou zijn (diverse malen op radio1 vermeld)... Er wordt een jaarlijkse verloning van 3.000.000 miljoen euro's vernoemd... Dat onze model Belg, die een uitstekende wielrenner is, in Monaco woont én dus in België waarschijnlijk geen belastingen betaalt... dat zou volgens Karl Vannieuwkerke (sportjournalist vrt) geen belemmering mogen zijn omwille van zijn... uitstekende prestaties... Omdat die ploeg waarschijnlijk gesponsord door Belgacom zullen we de eerste jaren niet fel op tariefverminderingen moeten verwachten... De Belgische voetbalploeg en deze wielerploeg... die zullen ons land wel gaan redden... De gratis frieteneters zullen dit initiatief alleszins toejuichen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Heeft onze Vlaamse overheid al eens niet zoiets gedaan ?
Edit : tussen haakjes, ik lees net dat je drie maanden verbanning kan oplopen door in het verkeerde subforum te posten en dit is duidelijk sport ![]() Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 29 april 2011 om 17:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
--------------------------------- Sommigen zouden, na uw opmerking van die banpunten gelezen te hebben, schrijven dat U een belachelijk typetje bent, maar zo ben ik niet.... ![]() Laatst gewijzigd door freelancer : 29 april 2011 om 17:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik begrijp als wielerliefhebber die staatsinterventie van Reynders en consoorten niet. België had een superploeg die perfect functioneerde, die men nu kapot maakt. De onkunde van de Belgische politici is waaral eens aangetoond. Jaren hebben ze gewerkt bij Omega Pharma-Lotto om een ploeg te vormen die meedoet voor de winst in alle klassiekers en de Ronde van Frankrijk. Nu maakt Reynders en Leterme alles in één klap kapot. Ik denk niet dat Gilbert volgend jaar voor de nationale loterij gaat willen rijden. Hij was met de huidige zaken niet veel gediend en groot gelijk heeft hij. Hopelijk rijdt hij volgend jaar voor Quick Step.
Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 29 april 2011 om 18:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
Midden jaren 2000 reed Lotto constant voor Australiërs McEwen en Evans, nu is de ploeg Belgischer en sterker dan ooit... Dus de redenen dat het Belgischer moet is dus grote zever. Andere redenen (geld) speelt weer een vuile rol. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() België moet toch besparen???
Of brengt het geld in het laatje, pardon schatkist?? Waarom twijfel ik daaraan??? Maar ja, België moet toch bewijzen dat het goed boert ..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Indien de regering nu eens in plaats van het brood en spelen de echt belangrijke zaken zou nationaliseren, in plaats van die aan het buitenland te verkopen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Buiten de Lotto-ploeg zaten de Belgen nog nooit zo verspreid over verschillende ploegen en wat zien we: ze rijden het beste voorjaar in 20 jaar.
Nuyens bij Saxo Bank, Vansummeren bij Garmin, Boonen bij Quick Step, Leukemans bij Vacansoleil, Vanavermaet bij BMC,... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() Waar houdt onze regering zich mee bezig ? Ik ben een heel groot wielerliefhebber, maar dit begrijp ik echt niet.
Plat populisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hopelijk zal de regering van rennende zaken in die renners nog wat geld pompen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U hoopt wellicht dat onze regering van rennende zaken in die renners nog wat geld zal pompen... omdat U een wielerliefhebber bent? ![]() |
|
![]() |
![]() |