![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Beste mensen
Ik verheug me bij de aankondiging van dit nieuws Ik ben zo blij dat ik in staat zou zijn om dit te vieren Eindelijk begint er wat assertiviteit te komen bij de overheid Goed werk verricht Stefaan http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...rugsturen.aspx Ik vind dit een goede zaak. Zo zend men ook een signaal naar m'n landgenoten toe van "Gedraag u" Al die Marokkaanse gangsters die het inititatief nemen in eer en geweten om iets of iemand te bestelen of een misdrijf te plegen verdienen de allerergste straf zonder verzachtende omstandigheden Ik ben niet dat type allochtoon die altijd partij kiest voor allochtoonse criminelen. Bij Sekkaki was een ander verhaal; ik vond persoonlijk de manier waarop hij aangepakd werd echt overdreven, Maar in het algemeen ben ik tevreden bij deze maatregel Pak die profiteurs en bedriegers hard aan dit komt uit de mond van een Belg van Marokkaanse komaf Wij Marokkanen willen afgeraken van die criminelen die ons een slechte naam bezorgen |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen blij maken met 'n dooie mus ja!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tuurlijk niet!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() nog iets gehoord over die weg die zijn nonkel jan op onwettige wijze heeft afgesloten ? daar zorgt hij wel voor de nitwit
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() nog iets gehoord over die weg die zijn nonkel jan op onwettige wijze heeft afgesloten ? daar zorgt hij wel voor de nitwit
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Meeste Marokanen zijn natuurlijk ook Belg.
Domme Vlamingen toch weeral. Echt zo dom en kortzichtig. En maar vechten voor het recht op kortzichtigheid... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maatregel van niets dus.
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn gedacht.
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar kom,alle beetjes helpen... Er is nu alleen nog niet vastgelegd in welke eeuw de transferts gaan gebeuren,en ik heb nog niet vernomen dat advokaten dit allemaal gedienstig zullen laten passeren. ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 23 april 2011 om 06:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die parvenue gelooft zijn eigen leugens. Walgelijke leugenaar.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Indien men de dubbele nationaliteit wenst af te schaffen dan geldt dit ook voor de autochtonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Een groepje marokkanen dat plannen onderneemt om in groep of bende een juwelierszaak of een winkeltje te bestelen Hoe kan ik nu verdomme medelijden hebben voor zo'n soort mensen? No way hosay, shariah is nu op z'n plaats, handen afhakken zodat die persoon nooit nog een winkeltje zal bestelen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister
|
![]() Noch voor degene die hier reeds 5 jaar wonen of familiebanden hebben in België, al dan niet met andere "nieuwe Belgen"
![]() |
#18 |
Gouverneur
|
![]() Beste mensen ik begrijp de haat tegenover Marokkanen
Maar Belgie heeft gewoon teveel mensen van Oost-Europa binnngelaten. Zoals Kosovaren, Albanezen, Serviers, Croaten, Macedoniers, Roemenen, Polen, Russen, De Russen kan ik nog aanvaarden omdat zij tenminste mooie vrouwen hebben maar de rest????? Terugsturen naar hun land |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |