![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil het nog niet direct hebben over de inhoud van de boodschap, namelijk of Milquet een anti-werk minister is, wegens anti-werkgever (en zonder werkgever ... geen werk, net als natuurlijk zonder werknemer er ook geen werk is).
Waar ik het wel over wil hebben ? De laatste zin uit volgende tekst: link: http://www.nieuwsblad.be/article/det...tm_campaign=pm en ik quoot die zin, en zet in het rood waarover het gaat: Citaat:
maar we hebben ook het begrip 'een excuus van Truus'. En ik vind dat mensen die zich van dergelijke excusen bedienen, ongeschikt om als minister over mij te regeren. En wat vinden gijlder ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() milquet heeft een snor, het is dus niet uit eigenbelang dat ze kwakt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Who's Calimero now %&$!!
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Geen probleem, als je seksisme in je voordeel kunt gebruiken. La Milfette is dus immuun voor kritiek.
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Veel werkgevers hebben het inderdaad nogal moeilijk ... zeker de kleinere bedrijven maar evenveel werkgevers zijn er gewoon op uit om op zo'n kort mogelijke tijd "binnen" te zijn. Ze schuwen het niet om bijvoorbeeld een werk in "aanneming" te aanvaarden waarbij ze tienduizenden euro's verdienen op relatief korte termijn terwijl ze zelf hun werknemers 8 of 9 euro per uur betalen.
Twee jaar geleden bijvoorbeeld heb ik een nieuw (plat) dak boven mijn keuken en badkamer laten leggen. Er moest ook nog enkele kleine klussen bij gedaan worden. De eerste aannemer vroeg me 22.000 euro voor dat werk. De tweede kon het doen voor minder dan 10.000. Waar zit het verschil? Maar goed ... ik koos uiteraard voor de tweede. Bleek dat hij materiaal nodig had voor zo'n (afgerond) 1000 euro. Zijn (enige) werknemer betaalde hij 10 euro per uur (in 't zwart) en ze zijn zo ongeveer een goede week bezig geweest. Rekenen maar ... Laatst gewijzigd door Karma : 30 april 2011 om 22:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Boef erop!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In het Vaticaan voelt men even onder de rok om zeker te zijn dat de Paus geen wijf is. Wie stelt zich kandidaat om onder Milquet's rok te gaan voelen ?
Of moeten we beroep doen op één van de Fukushima-50 voor zo een hazardeuze opdracht ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris