![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Arrogantie = Gennez |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Beetje populistisch van de Rudy, niet ? (Zou hij naar de N-VA willen ?)
Want uiteindelijk is de vraag niet 'index of geen?', maar wel 'wat is het beste instrument om koopkracht op peil te houden' ?
![]() |
#3 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Want met die koopkracht zal het pijlsnel bergaf gaan als eenmaal de hyperinflatie uitbreekt (weliswaar voorafgegaan door een periode van prijsdalingen, maar goed, dat zal een detail blijken).
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() De Sp.a zal bijna even hoog liggen als Groen! nu... Die partij moet gewoon vervangen worden of ophoepelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Ze praat de sp.a in de vernieling zoals ze reeds maanden doet: Gennez huldigt de stelling ; après moi, le déluge!!! en ze zal haar doel bereiken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() Kiesdrempel van 10% invoeren. Dan hebben noch SPa, noch Rood nog iets te betekenen. Het land zal beter af zijn.
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nog niet lang geleden zag ik een reportage op televisie over een bedrijf (in Canada of Amerika) dat brood (en dergelijke) bakt. Het ging over een heel groot bedrijf. Iedere werknemer verdiende daar evenveel, of men nu directeur was of gewoon bakker. Het loon bedroeg daar ongeveer tussen de vijf en zesduizend euro per maand (als ik me goed herinner)... per werknemer. Wat me tevens opviel was dat iedereen daar heel enthousiast werkt en nooit iemand "ziek" was. Iedere werknemer voelde zich heel verantwoordelijk. Laatst gewijzigd door Karma : 30 april 2011 om 22:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik van kwade wil ben... dan nog liever Rood! dan SP.a
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 4.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ach, de sp.a...
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() http://www.lesoir.be/
Caroline Gennez s’en prend �* la « Nieuw Vlaamse Arrogantie » Bedankt onnozele geit, om nog maar eens de Franstaligen een cadeau te geven!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat geintje bestaat al in de vorm van een productiviteitspremie en is, in tegenstelling tot een bonus niet 1 op 1 gebonden aan bedrijfsresultaten en doelstellingen. Al dat gezeik over bonussen is te herleiden tot één simpel ding: electoraal en populistisch gezwets om in te spelen op typische afgunst-gevoelens... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() Triestig, zelfs op 1 mei, dag van de arbeid, over N-VA melken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan ik beamen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Kiesdrempel 10% ? Net niet, weg er mee! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Daardoor wordt er eindeloos in het ijle geluld en gebeurt er niets. Geef mij maar 2 grote blokken, een conservatief rechts en "progressief" links. Laat de kiezer beslissen en het blok met de grootste aanhang verwezenlijkt zijn plan. Dingen gebeuren, beslissingen worden genomen. Aktie.
![]() |