![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: Is ons kleintje bekwam voor ons Vlaanderen ? | |||
No way , ben het links gespuis moe |
![]() ![]() ![]() |
14 | 58,33% |
Groen! moet blijven , denk aan onze volgende generatie. |
![]() ![]() ![]() |
8 | 33,33% |
Who cares ! |
![]() ![]() ![]() |
2 | 8,33% |
Aantal stemmers: 24. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Deze avond ons kleintje , zou ze het overleven ? Ik hoop van wel...het is toch een schatje , vinden jullie niet ?
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Erg leuk. Na het filmpje dat ze gisteren toonden, toen het met Filip Dewinter was, krijgen we vandaag zeker het stemgedrag van Magda Aelvoet te zien bij het stemmen van de wapenleveringen aan Nepal. Moet kunnen voor een partij die het pacifisme hoog in het vaandel draagt. Dat zij na het verbieden van chocoladesigaretten voorstander zijn voor het legaliseren van softdrugs zal vast ook wel aan bod komen. Pret verzekerd. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() In de forumsessie heeft dat schatje al serieus rond de pot en naast de kwesties zitten kletsen.
Spijtig dat ik daar niet bij de opnames was. Ik heb nog wel een paar vraagjes op reserves en van een ander kaliber dan "Waarom wiet wel en chocolade sigaretten niet ? ". Het is niet dat ik niet graag een milieupartij zou zien in het parlement maar GROEN! is op verschillende punten eerder rood dan groen. Spijtig !
#4 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Groen is echter geen natuurpartij, maar een belgicistische zéér linkse partij die pro drugs, homohuwelijk en migrantenstemrecht is. Daar is niets groen aan. De voortrekkers van de multiculturele leugen kunnen geenszins op mijn stem of sympathie rekenen. |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Schepen
|
![]() Dua, Het zal wat zijn...
|
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Groen! moet blijven! Ok, ze hebben wat gestunteld en zijn wat bekwame kopstukken verloren (vooral aan Spirit en aan de SP.a) maar het programma deugt en vind je in geen enkele partij zo uitgesproken terug. Groen! is een vaste waarde in de democratie en is de enige partij die evolueert. Ze verdienen het om boven de kiesdrempel te raken en misschien worden ze dan ook wel opgevist bij de komende regeringsvorming.
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
niet zoals groen dat is te extreem, geen chocolade sigaretten voor de kinderen enz. het absurde eerst ! |
|
![]() |
![]() |
#9 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
#10 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Groen! is gewoon een combinatie. De Nederlandse tegenhangers heten dan ook GroenLinks. Links spreekt groen niet tegen (in tegenstelling wat Guderian soms beweert). |
|
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En, hoe was het nu?
(ik heb niet kunnen kijken)
#13 |
Banneling
|
![]() Ik vond integenstelling tot FDW ons Verake het niet slecht overleefd heeft alhoewel ze slecht begonnen was.Ze stond de eerste halfuurtje wat onwennig bij en had weinig argumentatie.
Zoals voorspelt werd ze op geen enkel moment gespaard , nochtans velen dachten op deze forum (vooral blokkers) dat FDW het alleen maar te verduren ging hebben. Vera , had zeker niet alle antwoorden maar haar verdediging wat betreft natuurbehoud en wapenbeleid vond ik toch geslaagd.Een concreet oplosing voor de verpleegsector (werkdruk) had ze niet veel de brokken. Ik moet toegeven dat die agente zeer irriterend begon te worden met haar gezeur over haar paarden.Ik kreeg meer de indruk alsof ze alleen op een eiland woonden. Mijn conclusie , Vera is zeer bekwaam wat betreft natuurbeleid maar geef haar nooit de ministerpost voor justitie. Maar we moeten ook eerlijk zijn , zouden we die juryleden hun gang laten gaan zouden ze allemaal met een blaffer en met een berg vuilnis laten rond lopen ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Voor mij kwam was het zelfs duidelijk : op gebied van veiligheid is Groen! voorstander van... kliklijnen. De buren moeten maar ingrijpen als ze zien dat er iets mis is.... Dat het dan wel eens te laat zou kunnen zijn, daar geeft groen geen boodschap aan. Citaat:
NOBODY expects the Spanish Inquisition! Our chief weapon is surprise! ...Surprise and fear...fear and surprise.... Our two weapons are fear and surprise...and ruthless efficiency.... Our three weapons are fear, and surprise, and ruthless efficiency...and an almost fanatical devotion to the Pope.... Our four...no... http://orangecow.org/pythonet/the-sp...quisition.html |
||
![]() |