![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() W8 ff... ik moet me dit beter kunnen visualizeren:
Mijn dochters geven een feestje in MIJN afgesloten tuintje. Komt er een troep marokkanen aan en die beginnen van de andere kant van de schutting schunnige praat te verkopen en de meisjes te intimideren. Eén van de meisje gooit een glas water (of alcoholhoudende drank??? nog erger ![]() bijgevolg hebben die dus het recht om over de schutting te kruipen, de feestvierders naar binnen te volgen, in mekaar te kloppen en nog wat andere marokkanenstreken uit te halen. De politie geeft vervolgens de jongetjes gelijk?? Kan hiertegen geen verhaal worden gehaald? Of moeten de mensen dat zèlf organizeren tegenwoordig? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 26 april 2011 om 11:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Geen bewijzen dus geen schuld......tenzij je Els Clottemans heet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
right! dat ene slachtoffer dat met gebroken oogkas in de kliniek lag was nog buiten bewustzijn. Ze kon dus niet bevestigen wat de twee andere meisjes beweerden (namelijk dat het ene meisje een gebroken oogkas was geslagen en blijkbaar buiten bewustzijn was geraakt). Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 26 april 2011 om 18:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Gouverneur
|
![]() Inderdaad, dit kan ik dus niet begrijpen. Nederland is blijkbaar nog gekker dan België.
Ik val als 18 jarige een 16 jarig meisje lastig, die kapt een pint over mij en ik mag dat meisje het ziekenhuis in kloppen????????? Ik zie die flik al met zijn vingertje wuiven. Je moet niet assertief zijn, gewoon op je buik gaan liggen, dat doen wij al jaren en het werkt perfect. Citaat:
![]() |
![]() |
#6 |
Vreemdeling
|
![]() @Cynara Cardunculus aka 'circe'
Komt er geen volk meer op jullie racistische forum dat je nu hier jullie propaganda komt verspreiden. Zielig... Laatst gewijzigd door Leeo : 26 april 2011 om 19:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Daar zal het idd stilletjes aan op neerkomen denk ik.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dat de ingevoerde haatbaarden het zowat in heel europa waar ze wat volk bijeen hebben, het voor iedereen onleefbaar aan het maken zijn? Sorry dat kan je geen propaganda of blokpraat meer noemen he. Da's gewoon de trieste dagdagelijkse realiteit.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 26 april 2011 om 20:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Inbraak, huisvredebreuk, geweldpleging op minderjarigen, een goede procureur kan nog wel een tiental beschuldigingen uit het wetboek te voorschijn halen om dit misdadig uitschot voor lang op te bergen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Flanelcondoom? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 27 april 2011 om 10:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Uitschot.
![]() |
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .....Je bent vannacht weer dronken geweest.....
Laatst gewijzigd door lantjes : 27 april 2011 om 10:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als dat in mijn tuin zou zijn bij mijn dochters, dan haalde ik ee een knuppel boven om de indringers de tanden uit hun bek te slaan. Laatst gewijzigd door giserke : 27 april 2011 om 10:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
Als jij een indringer zou aanvallen met een wapen en die heeft iets krijg je 20 jaar door voorbedachtheid. Je had die knuppel klaarliggen en hebt doelbewust gekozen die mensen voor het leven te tekenen en/of te vermoorden (eventueel uit racistische gedachtegoeden mogelijks) terwijl u ook de politie kon bellen. Voor die indringers gaat dat niet op, ze zijn immers uitgelokt en die meisjes gaan wel teruggevochten hebben wat dit tot een ordinaire vechtpartij herleidt met het nodige woord-tegen-woord seponatie. Ik zeg niet dat je dit goed moet vinden, maar dat is nu eenmaal de wet. Zo is de wet.
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 27 april 2011 om 17:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Parlementslid
|
![]() Arm Europa...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
Sla ook nooit in de rug, zo kunnen ze zeggen dat je hem al vluchtend toch nog hebt willen kwetsen (en dat is dan weer moord, want als ie vlucht kan ie geen gevaar meer voor u zijn) (bovenstaand ook van toepassing op schietijzers... ).
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Oh please. Overdrijven is ook een vak. Stop liever die Vlaamse pedo's jarenlang in de bak.
![]() |
![]() |