![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De kunst bestaat er nu in om te bewijzen dat er niets klopt van wat hierboven staat als het eventjes kan? Hoe dan ook, dat probleem is er, iets groter of iets kleiner, maakt niet uit en we moeten dringend beginnen de nodige maatregelen treffen om ons landje niet verder naar de dieperik te laten gaan met al de politieke problemen die er reeds zijn aangevuld met al de verrijkende problemen en kosten die de gezegende multicul op onze nek schuift! Lees en denk er het uwe van, zou ik zeggen. Het is nuttig en nodig dat alle "echte" Belgen uit dit landje weten en beseffen wat er zoal aan het gebeuren is... Laatst gewijzigd door andev : 2 mei 2011 om 15:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook het artikel dat ik er nu aan toevoeg en dat mooi aansluit op het vorige artikel zal misschien geen reacties teweegbrengen? Het is allemaal "racisme" misschien? En dan hebben we het nog niet over de dames en heren van het VN die de mening zijn toegedaan dat ons landje met zijn 5x meer "asielzoekers" dan het gemiddelde van de andere landen ... nog niet genoeg doet om hen het leven aangenaam te maken. De gevangenissen zitten overvol: natuurlijk, als er 5x zoveel "asielzoekers" zijn komen er ook 5x zoveel ongure figuren mee... Maar daar heeft dat VN geen commentaar op? Raar, zeer raar... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Op drie jaar tijd is de asielbegroting verdubbeld!! We zitten nu al inderdaad aan om en bij het half miljard Euro. En wat levert dat op aan ons land?
Laatst gewijzigd door kwantum : 4 mei 2011 om 10:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
extra medische ingrepen (kassa kassa voor de ziekenhuizen en dokters) meer last op scholen (joepie! hoeven we niet meer in de klas) kleuterklaskes met vijftig kleuterkes (jasje uit, wantjes uit, sjaaltje uit, broekje af, potje plassen, jasje aan, wantjes aan, sjaaltje aan: ho dag mama! hebben veel geleerd vandaag - hé waar is mijn kind haar broekje gebleven) geen geld voor kankerpatienten amper geld voor zieken (woon maar als alleenstaande in een appartementje dat je net kan betalen, en zie dan je loon bijna halveren en je dokterskosten de pan uitrijzen! ) aanschuiven aan de wachtrijen: er zijn nog 50 asielzoekers voor je. vul gerust aan. Een hele verrijking zou ik zeggen. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 4 mei 2011 om 10:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Massaal emigreren? Laatst gewijzigd door lantjes : 4 mei 2011 om 10:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het antwoord op die vraag ken je toch reeds? Het is nu al volop bezig: waar te veel allochtonen zitten emigreren de autochtonen. Blijf jij in een straat wonen met te veel allochtonen? En hoe meer ze kweken en binnenhalen hoe erger het gaat worden. Wordt met de dag plezanter.
Laatst gewijzigd door kwantum : 4 mei 2011 om 10:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Las zojuist nog: "Marokkaanse kindjes mogen enkel geadopteerd worden door moslims in ons land!" Voor wie nemen die ingevoerde achterlijke onnozelaars zich eigenlijk? En zo kun je dagelijks blz vullen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De volgende stap dringt zich op, binnen een tiental jaar, boeltje verkopen en vertrekken naar andere oorden. De keuze is al gemaakt. Laatst gewijzigd door lantjes : 4 mei 2011 om 11:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, wegvluchten uit je eigen land daarvoor, dat kan toch ook niet de oplossing zijn! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Binnen een paar jaartjes ben ik ook weer weg, weer een linkie winkie minder.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het zal wel de enige oplossing zijn om in je eigen leven je eigen cultuur en levensgewoonte en levenswijze wat in stand te houden. Als je leeft in een wereld van gekken dan heb je niets te zeggen, want dan is 'gek zijn' normaal en de norm. Dat is het tragische van de situatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Toegeven aan hun verzuchtingen helpt niets. Daar hebben zij zelfs geen respect voor. Integendeel, het is in hun cultuur een teken van onze zwakte. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Zo'n zin door mij strot duwen moet alweer dienen als slaapmutsje om de toekomst met een brede lach tegemoet te gaan... Echter, wat die 'nieuwe mogelijkheden' zijn weet ik na al die jaren nog steeds niet. Een halal frietkot beginnen misschien? Maar 'verrassende inzichten' heb ik al meer dan voldoende. Alvast voldoende om de zever in die bladjes niet meer klakkeloos te moeten slikken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
meer jobs doordat de zes jaar lagere en zes jaar middelbare school verdubbeld zullen worden zodat ze toch nog een diplomaatje halen aparte halal slagerijen tot de andere worden afgebroken hernieuwde textielindustrie in Westvlaanderen voor het weven van lange gewaden en soepjurken herleving van de tapijtindustrie door het maken van bidmatjes enzovoort enzovoort de lijst is eindeloos. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 4 mei 2011 om 16:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik geef toe dat mijn inspiratie te kort schiet in die richting. U daarentegen wacht nog een gouden toekomst. ![]() Laatst gewijzigd door kwantum : 4 mei 2011 om 16:40. |
|
![]() |
![]() |