![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Ik werk aan vernieuwing van het religieus denken van de hele mensheid en heb hierover wat geschreven. zie hier een stukje uit mijn boek.
WEBpublication EBOOK wart0201 / EPAGE 61 of 87 Uitstervende Nederlanders Mein Kampf, deel 2 SECTIE: 3.0. Heilige theorieen 3.11. Portret van een Hindoe Fundamentalist Offeraar Dewanand Offercode wart0201 Offerdatum 6 april 2005 Origineel geschreven op donderdag 13 november 1997 Go to previous Epage ... Go to next Epage # Go to Inhoudsopgave: Uitstervende Nederlanders. Mein Kampf, deel 2 Iedereen krijgt een vervelende bijsmaak bij het woord fundamentalist. Eens beschuldigde een 'blanke' Nederlandse jongen van de Jovd mij van Hindoe fundamentalisme. Zo zag hij mij en daarom mocht hij mij niet. Maar hij kende mij niet goed. Zijn verwijt heeft mij sedertdien flink aan het denken gezet. Ben ik nu echt een Hindoe fundamentalist, en zo ja, waarom wel, zo nee, waarom niet? Deze vraag achtervolgt mij al enkele jaren. Nu heb ik het gevoel dat ik het antwoord weet. Daarom schrijf ik dan nu dit artikel. Het geeft een portret van een Hindoe fundamentalist. Als niet-deskundige weet ik echter dat mijn visie niet perfect is, maar geen enkele menselijke visie kan perfect zijn, omdat mensen toch beperkte en gebonden wezens zijn, en 24 uur per dag onder de invloed van de drie guna's staan. Bron: Kritisch Podium Dewanand link zie onder handtekening. ga naar deze site om het hele relaas eens te bestuderen. Ik ontwikkel dit nog verder komende jaren. let wel: de bruine en zwarte hindoes lopen wat achter en zijn pas vijftien jaar bezig met de ontwikkeling van hun collectief geheugen. Er zijn dus meerdere soorten van Hindoe fundamentalisten, simpelweg, 1. de absolute weg van oorlog en moorden 2. de absolute weg van Gyaan, kennis, dus een Hindoe kernbom gooien op de aarde. De eerste Hindoe kernbom waren de vier Veda's van Vyasadeva. Nu werk ik aan de nieuwste versie hiervan. succes met de discussie always tell your virgin daughters: Those Hindus will rule the world. dewanand hindoe fundamentalist |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je eigenlijk al de psychiatrie geprobeerd? Ik lees op je website:
<<Omstreeks 1993 verscheen Krishna voor mij als de incarnatie van Altecrea (acroniem van: Almachtige Technische Creator), na een decennium vol tegenslagen, extreme suïcidaliteit, lijden, sociaal isolement en bitter verdriet. Altecrea openbaarde geheime kennis aan mij en gaf mij toen een nieuwe geest, een nieuw bewustzijn en een nieuw heilig levensdoel. Sindsdien ben ik gegroeid en heb ik mij ontwikkeld tot een gelukkig en sociaal mens, die wel in staat is om te communiceren met anderen.>>
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 24 maart 2007 om 21:03. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aangename kennismaking.
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Misschien noemt men u ook wel fundamentalist omdat u zelf die titel met blijkbare trots aanneemt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Tik 'dewanad' in op Google en je maakt meteen kennis. Tik er 'poederbrieven' bij en je kan goed lachen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg tegen jezelf in de ochtend: "Ik zal vandaag nieuwsgierige, ondankbare, gewelddadige, verraderlijke, jaloerse en harde mensen tegenkomen. Al deze eigenschappen behoren hen toe omdat ze niets afweten van het onderscheid tussen echte goede zaken en kwade."
(Med. II,1)
Laatst gewijzigd door lombas : 24 maart 2007 om 21:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() En onzen bok is dood
Hij had maar ene kloot En ge hebt er twee vandoen Om tjoekketjoek te doen....
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() zo te zien zijn blanken nog niet genoeg geevolueerd. maar ja, dit verbaast mij niet. wist ik al eerder.
hindus will rule the world. dewanand |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Ik wist niet dat een hindoes blanken konden herkennen op een anoniem forum.
Laatst gewijzigd door Dycore : 27 maart 2007 om 18:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Hoeveel hindoes zijn er weer in de wereld?
Hindoes zullen snel verdwenen zijn van deze planeet als ze een arrogante bek zoals dewanad gaan opzetten. Laatst gewijzigd door Dycore : 27 maart 2007 om 18:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() Eigenlijk zou ik op het driehoekje moeten drukken, maar deze uitspraak is te mooi om te laten verdwijnen.
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() nou, schrik niet.
India is het jongste land ter wereld met ruim 700 miljoen jongeren beneden 30 jaar. Genoeg Hindoevolk dus voor een groot sterk leger komende twintig jaar. Misschien weten jullie niet dat het Hindoeisme nu heel USA en UK aan het veroveren is, op een geruisloze manier. En zonder geweld of bommen. Dus blanken evolueren nu dankzij kennis uit de Hindoewereld. En India groeit als kool, let maar op over tien jaar, dan heeft Europese Unie ontwikkelingshulp nodig hoor. Europa is bijna failliet en de toekomst ziet er heel somber uit. Ik moet eens snel gaan publiceren in de Engelse taal, want met Nederlands bereik je niets meer op deze wereld. Echt ellendig dat al mijn 14 boeken en bijna 1,3 miljoen woorden tekst in het Nederlands zijn. Jullie verklaren mij nu voor gek, juist omdat ik niet-blank ben. Hindus will rule the world. Onze heilige oorlog komt eraan. Dewanand Hindoe fundamentalist |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
"White pride! World wide!" Dus uhm, binnen 10 jaar zal er zeker een strijd losbarsten? Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Dat India een wereldmacht zal worden... dat is duidelijk...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() hi kerels,
ja hoor, als ik kijk naar die koelienisten en hindoerassen dan raak teleurgesteld en depressief, want ok, ze deugen nergens voor en zijn gewoon zwaar genetisch gedegenereerd na tienduizend jaar inteelt en ondervoeding. Ik mag wel rondzeiken van Hindus will rule the world, maar ja, dan geeft alleen Wieroe mijn hollandse Hindoe kat mij gelijk en de rest van de wereld verklaart mij voor hindoe gekkie. Zie onder hoe ik en Wieroe nu het inferieure hindoeras willen upgraden met superieur Germaans sperma. Trek een nummer en neem plaats in de wachtrij voor dit massa bevruchtingsplan in India. Klinkt wel lekker he? Wieroe wil die hindoepoesjes wel upgraden. bye dewanand namaste, zie hieronder een posting over mijn theoretisch onderzoek naar de ongelijkheid tussen mensen onderling en iets wat ik zo super interessant vindt, om mijn hersenmassa over te laten ratelen. Een andere super interessante bewustwording van mij was dit feit: op dit moment is het een hard feit dat het superieure, het beste, meest ontwikkelde en rijkste genetische materiaal (menselijke DNA pool global) feitelijk geconcentreerd is in West Europa. De statistische combinatie lang, intelligent, ontwikkeld, geleerd en rijk komt het meest voor in West Europa en dit zijn nu toevallig voor 90 procent blanke heteroseksuele mannen. Wat ik heel erg vind en een heel groot genetisch verlies vind voor de mensheid is dat juist deze populatie zich nu minimaal voortplant en internationaal het minste aantal vrouwen bevrucht, dus dit rijke en hoogkwalitatieve genetische materiaal kan over 30 jaar totaal verloren zijn; Als kriticus, wetenschapper, hindoe fundamentalist en niet blanke keur ik dit echt af en is het mijn wens dat men hier snel wat aan doet. Dus stem ik voor het verplicht bevruchten (natuurlijk he, zonder condoom) van 100 miljoen hindoemeisjes in India met het zaad van deze net genoemde populatie (lange, blanke, rijke, hoogontwikkelde) heteroseksuele mannen, puur om hun superieure genetische materiaal niet verloren te laten gaan voor de mensheid uit de toekomst. dewanand |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Al die zever over dat ene ras die meer superieur is dan de andere is zelfs nog niet eens bewezen aan de hand van wetenschappelijke studies enzovoort. |
|
![]() |
![]() |