Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 maart 2007, 20:55   #1
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard Portret van een Hindoe Fundamentalist

Ik werk aan vernieuwing van het religieus denken van de hele mensheid en heb hierover wat geschreven. zie hier een stukje uit mijn boek.

WEBpublication EBOOK wart0201 / EPAGE 61 of 87
Uitstervende Nederlanders
Mein Kampf, deel 2
SECTIE: 3.0. Heilige theorieen

3.11. Portret van een Hindoe Fundamentalist

Offeraar Dewanand
Offercode wart0201
Offerdatum 6 april 2005
Origineel geschreven op donderdag 13 november 1997

Go to previous Epage ... Go to next Epage
# Go to Inhoudsopgave: Uitstervende Nederlanders. Mein Kampf, deel 2

Iedereen krijgt een vervelende bijsmaak bij het woord fundamentalist. Eens beschuldigde een 'blanke' Nederlandse jongen van de Jovd mij van Hindoe fundamentalisme. Zo zag hij mij en daarom mocht hij mij niet. Maar hij kende mij niet goed. Zijn verwijt heeft mij sedertdien flink aan het denken gezet. Ben ik nu echt een Hindoe fundamentalist, en zo ja, waarom wel, zo nee, waarom niet? Deze vraag achtervolgt mij al enkele jaren. Nu heb ik het gevoel dat ik het antwoord weet. Daarom schrijf ik dan nu dit artikel. Het geeft een portret van een Hindoe fundamentalist. Als niet-deskundige weet ik echter dat mijn visie niet perfect is, maar geen enkele menselijke visie kan perfect zijn, omdat mensen toch beperkte en gebonden wezens zijn, en 24 uur per dag onder de invloed van de drie guna's staan.

Bron: Kritisch Podium Dewanand
link zie onder handtekening.

ga naar deze site om het hele relaas eens te bestuderen. Ik ontwikkel dit nog verder komende jaren.

let wel:
de bruine en zwarte hindoes lopen wat achter en zijn pas vijftien jaar bezig met de ontwikkeling van hun collectief geheugen. Er zijn dus meerdere soorten van Hindoe fundamentalisten, simpelweg,
1. de absolute weg van oorlog en moorden

2. de absolute weg van Gyaan, kennis, dus een Hindoe kernbom gooien op de aarde. De eerste Hindoe kernbom waren de vier Veda's van Vyasadeva.
Nu werk ik aan de nieuwste versie hiervan.

succes met de discussie

always tell your virgin daughters:
Those Hindus will rule the world.

dewanand
hindoe fundamentalist

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2007, 21:00   #2
skaldis
Banneling

Standaard

Citaat:
Opmerkelijk is dat veel blanke meisjes meestal donker gekruld schaamhaar hebben en hierom duidelijk een Afro-gen bezitten.
hihi grapjas
skaldis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2007, 21:03   #3
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Heb je eigenlijk al de psychiatrie geprobeerd? Ik lees op je website:

<<Omstreeks 1993 verscheen Krishna voor mij als de incarnatie van Altecrea (acroniem van: Almachtige Technische Creator), na een decennium vol tegenslagen, extreme suïcidaliteit, lijden, sociaal isolement en bitter verdriet. Altecrea openbaarde geheime kennis aan mij en gaf mij toen een nieuwe geest, een nieuw bewustzijn en een nieuw heilig levensdoel. Sindsdien ben ik gegroeid en heb ik mij ontwikkeld tot een gelukkig en sociaal mens, die wel in staat is om te communiceren met anderen.>>
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.

Laatst gewijzigd door Kallikles : 24 maart 2007 om 21:03.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2007, 21:10   #4
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Aangename kennismaking.
Oud 24 maart 2007, 21:11   #5
Dycore
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
Ik werk aan vernieuwing van het religieus denken van de hele mensheid en heb hierover wat geschreven. zie hier een stukje uit mijn boek.

WEBpublication EBOOK wart0201 / EPAGE 61 of 87
Uitstervende Nederlanders
Mein Kampf, deel 2
SECTIE: 3.0. Heilige theorieen

3.11. Portret van een Hindoe Fundamentalist

Offeraar Dewanand
Offercode wart0201
Offerdatum 6 april 2005
Origineel geschreven op donderdag 13 november 1997

Go to previous Epage ... Go to next Epage
# Go to Inhoudsopgave: Uitstervende Nederlanders. Mein Kampf, deel 2

Iedereen krijgt een vervelende bijsmaak bij het woord fundamentalist. Eens beschuldigde een 'blanke' Nederlandse jongen van de Jovd mij van Hindoe fundamentalisme. Zo zag hij mij en daarom mocht hij mij niet. Maar hij kende mij niet goed. Zijn verwijt heeft mij sedertdien flink aan het denken gezet. Ben ik nu echt een Hindoe fundamentalist, en zo ja, waarom wel, zo nee, waarom niet? Deze vraag achtervolgt mij al enkele jaren. Nu heb ik het gevoel dat ik het antwoord weet. Daarom schrijf ik dan nu dit artikel. Het geeft een portret van een Hindoe fundamentalist. Als niet-deskundige weet ik echter dat mijn visie niet perfect is, maar geen enkele menselijke visie kan perfect zijn, omdat mensen toch beperkte en gebonden wezens zijn, en 24 uur per dag onder de invloed van de drie guna's staan.

Bron: Kritisch Podium Dewanand
link zie onder handtekening.

ga naar deze site om het hele relaas eens te bestuderen. Ik ontwikkel dit nog verder komende jaren.

let wel:
de bruine en zwarte hindoes lopen wat achter en zijn pas vijftien jaar bezig met de ontwikkeling van hun collectief geheugen. Er zijn dus meerdere soorten van Hindoe fundamentalisten, simpelweg,
1. de absolute weg van oorlog en moorden

2. de absolute weg van Gyaan, kennis, dus een Hindoe kernbom gooien op de aarde. De eerste Hindoe kernbom waren de vier Veda's van Vyasadeva.
Nu werk ik aan de nieuwste versie hiervan.

succes met de discussie

always tell your virgin daughters:
Those Hindus will rule the world.

dewanand
hindoe fundamentalist
Doe jezelf en ons een plezier: hang een molensteen om je nek en spring de zee in. Zoals Christus zou zeggen volgens Marcus.
Dycore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2007, 21:12   #6
Dycore
Banneling

Standaard

Misschien noemt men u ook wel fundamentalist omdat u zelf die titel met blijkbare trots aanneemt.
Oud 24 maart 2007, 21:14   #7
Dycore
Banneling

Standaard

Tik 'dewanad' in op Google en je maakt meteen kennis. Tik er 'poederbrieven' bij en je kan goed lachen.
Oud 24 maart 2007, 21:16   #8
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Zeg tegen jezelf in de ochtend: "Ik zal vandaag nieuwsgierige, ondankbare, gewelddadige, verraderlijke, jaloerse en harde mensen tegenkomen. Al deze eigenschappen behoren hen toe omdat ze niets afweten van het onderscheid tussen echte goede zaken en kwade."

(Med. II,1)

Laatst gewijzigd door lombas : 24 maart 2007 om 21:17.
lombas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2007, 21:19   #9
Apocalyps
Minister

Apocalyps's schermafbeelding

Standaard

En onzen bok is dood
Hij had maar ene kloot
En ge hebt er twee vandoen
Om tjoekketjoek te doen....
Oud 27 maart 2007, 18:00   #10
dewanand
Minister-President

Standaard

zo te zien zijn blanken nog niet genoeg geevolueerd. maar ja, dit verbaast mij niet. wist ik al eerder.

hindus will rule the world.

dewanand

Oud 27 maart 2007, 18:26   #11
Dycore
Banneling

Standaard

Citaat:
zo te zien zijn blanken nog niet genoeg geevolueerd. maar ja, dit verbaast mij niet. wist ik al eerder.

dewanand
Ik wist niet dat een hindoes blanken konden herkennen op een anoniem forum.

Laatst gewijzigd door Dycore : 27 maart 2007 om 18:26.
Oud 27 maart 2007, 18:34   #12
Visjnu
Minister

Visjnu's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
z
Klinkt goed.
Visjnu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2007, 18:39   #13
Dycore
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Visjnu Bekijk bericht
Klinkt goed.
Hoeveel hindoes zijn er weer in de wereld?

Hindoes zullen snel verdwenen zijn van deze planeet als ze een arrogante bek zoals dewanad gaan opzetten.

Laatst gewijzigd door Dycore : 27 maart 2007 om 18:41.
Oud 27 maart 2007, 20:44   #14
Brandaan
Minister

Brandaan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

dewanand
Eigenlijk zou ik op het driehoekje moeten drukken, maar deze uitspraak is te mooi om te laten verdwijnen.
Oud 27 maart 2007, 20:50   #15
Pieke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik werk aan vernieuwing van het religieus denken van de hele mensheid
Goh, zelfs Jezus zag het minder groot
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2007, 06:52   #16
dewanand
Minister-President

Standaard

nou, schrik niet.

India is het jongste land ter wereld met ruim 700 miljoen jongeren beneden 30 jaar. Genoeg Hindoevolk dus voor een groot sterk leger komende twintig jaar.

Misschien weten jullie niet dat het Hindoeisme nu heel USA en UK aan het veroveren is, op een geruisloze manier. En zonder geweld of bommen. Dus blanken evolueren nu dankzij kennis uit de Hindoewereld.

En India groeit als kool, let maar op over tien jaar, dan heeft Europese Unie ontwikkelingshulp nodig hoor. Europa is bijna failliet en de toekomst ziet er heel somber uit.

Ik moet eens snel gaan publiceren in de Engelse taal, want met Nederlands bereik je niets meer op deze wereld. Echt ellendig dat al mijn 14 boeken en bijna 1,3 miljoen woorden tekst in het Nederlands zijn. Jullie verklaren mij nu voor gek, juist omdat ik niet-blank ben.

Hindus will rule the world.
Onze heilige oorlog komt eraan.

Dewanand
Hindoe fundamentalist

Oud 26 juni 2011, 20:55   #17
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand
India is het jongste land ter wereld met ruim 700 miljoen jongeren beneden 30 jaar. Genoeg Hindoevolk dus voor een groot sterk leger komende twintig jaar.
Hoe ga jij een leger maken uit een bende dat er nog erger uitziet dan het proletariaat voor de Russische Revolutie?

Citaat:
Misschien weten jullie niet dat het Hindoeisme nu heel USA en UK aan het veroveren is
Per jaar zeker 1 gast die uit het gekkenhuis ontsnapt is en wat met cimbalen slaat ter ere van een traditie of ceremonie?

Citaat:
En India groeit als kool, let maar op over tien jaar, dan heeft Europese Unie ontwikkelingshulp nodig hoor. Europa is bijna failliet en de toekomst ziet er heel somber uit.
Je voorspelt het allemaal binnen 10 jaar volgens mij omdat je tegen dan al je koffers hebt kunnen pakken om weg te vluchten van de mensen die je vierkant uitlachen.

Citaat:
Jullie verklaren mij nu voor gek, juist omdat ik niet-blank ben.
Ja, echt, wij hebben een rode stip op ons voorhoofd waarmee we kunnen zien wie blank is of niet. En al wie dat niet blank is, "Raus!!"

Citaat:
Hindus will rule the world.
Onze heilige oorlog komt eraan.
Ga eens op StormFront tegen nazi's discussieren, want die zeggen ook constant van:

"White pride!
World wide!"

Dus uhm, binnen 10 jaar zal er zeker een strijd losbarsten?

Citaat:
Portret van een Hindoe Fundamentalist
Ik denk dus meer portret van een volslagen gestoorde racistische hindoe die denkt dat hij een deel is van een soort wereldwijde verlichting.
Marxmannetje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 21:13   #18
freelancer
Banneling

Standaard

Dat India een wereldmacht zal worden... dat is duidelijk...
freelancer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2011, 19:52   #19
dewanand
Minister-President

Standaard feiten Germaanse ras west europa

hi kerels,

ja hoor, als ik kijk naar die koelienisten en hindoerassen dan raak teleurgesteld en depressief, want ok, ze deugen nergens voor en zijn gewoon zwaar genetisch gedegenereerd na tienduizend jaar inteelt en ondervoeding. Ik mag wel rondzeiken van Hindus will rule the world, maar ja, dan geeft alleen Wieroe mijn hollandse Hindoe kat mij gelijk en de rest van de wereld verklaart mij voor hindoe gekkie. Zie onder hoe ik en Wieroe nu het inferieure hindoeras willen upgraden met superieur Germaans sperma. Trek een nummer en neem plaats in de wachtrij voor dit massa bevruchtingsplan in India. Klinkt wel lekker he? Wieroe wil die hindoepoesjes wel upgraden. bye dewanand

namaste, zie hieronder een posting over mijn theoretisch onderzoek naar de ongelijkheid tussen mensen onderling en iets wat ik zo super interessant vindt, om mijn hersenmassa over te laten ratelen.

Een andere super interessante bewustwording van mij was dit feit:

op dit moment is het een hard feit dat het superieure, het beste, meest ontwikkelde en rijkste genetische materiaal (menselijke DNA pool global) feitelijk geconcentreerd is in West Europa. De statistische combinatie lang, intelligent, ontwikkeld, geleerd en rijk komt het meest voor in West Europa en dit zijn nu toevallig voor 90 procent blanke heteroseksuele mannen. Wat ik heel erg vind en een heel groot genetisch verlies vind voor de mensheid is dat juist deze populatie zich nu minimaal voortplant en internationaal het minste aantal vrouwen bevrucht, dus dit rijke en hoogkwalitatieve genetische materiaal kan over 30 jaar totaal verloren zijn; Als kriticus, wetenschapper, hindoe fundamentalist en niet blanke keur ik dit echt af en is het mijn wens dat men hier snel wat aan doet. Dus stem ik voor het verplicht bevruchten (natuurlijk he, zonder condoom) van 100 miljoen hindoemeisjes in India met het zaad van deze net genoemde populatie (lange, blanke, rijke, hoogontwikkelde) heteroseksuele mannen, puur om hun superieure genetische materiaal niet verloren te laten gaan voor de mensheid uit de toekomst.

dewanand

Oud 29 juni 2011, 07:09   #20
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Citaat:
hi kerels,

ja hoor, als ik kijk naar die koelienisten en hindoerassen dan raak teleurgesteld en depressief, want ok, ze deugen nergens voor en zijn gewoon zwaar genetisch gedegenereerd na tienduizend jaar inteelt en ondervoeding. Ik mag wel rondzeiken van Hindus will rule the world, maar ja, dan geeft alleen Wieroe mijn hollandse Hindoe kat mij gelijk en de rest van de wereld verklaart mij voor hindoe gekkie. Zie onder hoe ik en Wieroe nu het inferieure hindoeras willen upgraden met superieur Germaans sperma. Trek een nummer en neem plaats in de wachtrij voor dit massa bevruchtingsplan in India. Klinkt wel lekker he? Wieroe wil die hindoepoesjes wel upgraden. bye dewanand

namaste, zie hieronder een posting over mijn theoretisch onderzoek naar de ongelijkheid tussen mensen onderling en iets wat ik zo super interessant vindt, om mijn hersenmassa over te laten ratelen.

Een andere super interessante bewustwording van mij was dit feit:

op dit moment is het een hard feit dat het superieure, het beste, meest ontwikkelde en rijkste genetische materiaal (menselijke DNA pool global) feitelijk geconcentreerd is in West Europa. De statistische combinatie lang, intelligent, ontwikkeld, geleerd en rijk komt het meest voor in West Europa en dit zijn nu toevallig voor 90 procent blanke heteroseksuele mannen. Wat ik heel erg vind en een heel groot genetisch verlies vind voor de mensheid is dat juist deze populatie zich nu minimaal voortplant en internationaal het minste aantal vrouwen bevrucht, dus dit rijke en hoogkwalitatieve genetische materiaal kan over 30 jaar totaal verloren zijn; Als kriticus, wetenschapper, hindoe fundamentalist en niet blanke keur ik dit echt af en is het mijn wens dat men hier snel wat aan doet. Dus stem ik voor het verplicht bevruchten (natuurlijk he, zonder condoom) van 100 miljoen hindoemeisjes in India met het zaad van deze net genoemde populatie (lange, blanke, rijke, hoogontwikkelde) heteroseksuele mannen, puur om hun superieure genetische materiaal niet verloren te laten gaan voor de mensheid uit de toekomst.

dewanand
Die ontwikkelingen hebben geen fluit te maken met de superioriteit van een ras. De eerste mensen hebben zich vanuit Ethiopië verspreid omwille van het klimaat. Het klimaat in Afrika is dan natuurlijk hard en niet te houden, terwijl het klimaat in Europa perfect was om er een civilisatie op te richten. Wat jij ook graag vergeet is dat Mesopotamië en nog andere oude beschavingen heel ver waren qua zo'n beetje alles, nog maar te zwijgen van de Inca's, Maya's en Azteken. En de mensapen hadden geen huidskleur zoals we die kennen, dat is zich beginnen ontwikkelen door het klimaat dat invloed had op het pigment. Of dacht je dat de Neanderthalers zwart van huidskleur waren en de Homo heidelbergensis dan weer blank was?

Al die zever over dat ene ras die meer superieur is dan de andere is zelfs nog niet eens bewezen aan de hand van wetenschappelijke studies enzovoort.
Marxmannetje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be