![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Nu, dat men protesteert tegen de invoering van arbitraire sharia-rechtbanken in Engeland (complete waanzin!) daar kan ik in bijtreden, maar waarom in godsnaam een complete halfgeletterde mongool als volgende aan het woord laten? Ik zou me schamen me in hun plaats, ware het niet dat het om een fascistoïde groupuscule (EDL) ging:
http://www.youtube.com/watch?v=kjuNuqIev8M Citaat:
Laatst gewijzigd door Scheet in een fles : 17 mei 2011 om 16:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
ik heb een beetje medelijden met die man. hij lijkt niet meteen heel snugger. ik hoop dat een deel van zijn onsamenhangendheid te wijten is aan een te hoge alcoholpercentage in zijn bloed. de enige andere mogelijke oorzaak lijkt me een hersenbloeding. in dat geval moet hij niet geïnterviewd, maar medisch behandeld worden. vrede, redwasp
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() luister ook naar de muzikale versie, hier komt ie toch iets beter over:
http://www.youtube.com/watch?v=AIPD8qHhtVU |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() lol @ Urban Dictionary:
http://www.urbandictionary.com/defin...ic%20Ray%20Gun Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Op dezelfde manier kun je ook een reportage van bijvoorbeeld een gaypride demonstratie maken. Je pikt er dan een superverwijfde extravagante homo met veren in zijn achterste uit, ontlokt hem vervolgens wat jeanetterige uitspraken, en je zendt dat dan uit als reportage over die gaypride. Dat je daarmee dan aan het overgrote deel aan normale aanwezige mensen compleet voorbij gegaan bent, mag de pret verder natuurlijk niet drukken.
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar goed, uitlachen is een volwaardige vorm van zelfontplooiing geworden. Woestijnvispunten scoren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu niet meer in dienst van één of andere dictator, maar in dienst van de hoogste bieder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Jullie habben beiden (Machiavelli en Mitgard) gelijk. Het is inderdaad een klare journalistentruuk, alhoewel ik er nog niet uit ben of de persoon in kwestie een spraakgebrek heeft, of dit gewoon een plat Londens dialect is (eventueel gecombineerd met een kater).
Verder vind ik het jammer dat bij een dergelijke gebeurtenis (arbitraire sharia-rechtbanken in Londen ingevoerd!) slechts protest komt uit één bepaalde hoek die geassocieerd wordt met groeperingen als de BNP en Combat-18. Eerlijkheidshalve moet ik er wel bij vermelden dat EDL pro-Israel is. Wat Woestijnvispunten betreft: ik kijk geen televisie, en zeker geen Vlaamse, dus daarbij moet ik je commentaar schuldig blijven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gisteren het programma over terugkeer naar "The Westboro Baptist church" gezien ?
duidelijk een geval van arbitraire Baptist rechtspraak...
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Nope, zoals gezegd ik kijk geen TV, maar Westboro Baptist ken ik wel goed.
WBC mag dan luidruchtig zijn, ze hebben één basis in Topeka, Kansas, een zeer beperkt ledenaantal en worden zelfs door de KKK als te extreem aanzien. Totaal niet vergelijkbaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
behalve hevige dronkenschap geven volgens mij alleen hersentumoren, en cerebrovasculaire accidenten dit soort symptomen. ik hoop dat de journalist een arts erbij haalde om toch een aantal tests te doen. vrede, redwasp
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() Die vent spreekt gewoon met een zwaar cockney-accent en hij mist zo te zien een paar tanden ook, hetgeen de articulatie niet bepaald ten goede komt natuurlijk.
![]() |
#13 |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
ik had het niet over accent of eventueel sprakgebrek, maar over de incoherentie van zijn uitspraken. nogmaals, ik hoop eerlijk dat die door dronkenschap en niet door hersentrauma veroorzaakt werd. vrede, redwasp
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Groot-Britannië heeft het zichzelf natuurlijk wel aangedaan door het feit dat het geen seculiere staat is. Zoals bekend zijn bepaalde leden van de Engelse Kerk ook lid van de House of Lords. Daarnaast kunnen joden al een tijdlang aanspraak maken op arbitraire religieuze rechtbanken (beth din rechtbanken).
Voorstanders beweren dat de uitspraken van zo'n rechtbank enkel geldig zijn bij wederzijdse goedkeuring van beide partijen. Dit is natuurlijk slechts dode letter als men de situatie van de vrouw binnen de islam bekijkt. Weet ook dat deze ontwikkeling veel kritiek krijgt van seculiere Turken (kemalisten) die erop wijzen dat zelfs in Turkije zoiets ondenkbaar zou zijn (je kan de gevangenis invliegen als je je vrouw slaat in Turkije). |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
in een rechtsstaat moet dezelfde wet voor iedereen gelden. het is schandalig dat er apparte rechtbanken voor moslims zouden komen, die dan nog eens een apparte regelgeving volgen. dat niemand hier nu gaat beweren dat het net dat is wat ALLE moslims OVERAL willen invoeren. de overgrote meerderheid van de moslims die ik ken zijn tegen dit soort gedoe. veel geleerden zullen er zelfs op wijzen dat het tegen de regels van de islam is. moslims moeten zich in een niet islamitisch land gewoon aan houden aan de wetten die daar gelden. als die wetten hen opdragen om zaken te doen die tegen de islam ingaan, dan moeten ze andere oorden opzoeken. het is inderdaad niet eerlijk dat onze joodse zusters en broeders wel hun aparte rechtbanken hebben en wij moslims niet. de oplossing is echter simpel: schaf ook de joodse aparte rechtbanken af. iedereen gelijk voor de wet. vrede, redwasp
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Doorheen zijn ietwat onhandig taalgebruik schemert toch een vrij duidelijke boodschap, namelijk zijn misnoegdheid over het feit dat bepaalde moslims hun islamitische wetten willen opleggen in GB.
En er zijn idd islamitische organisaties die daarnaar streven (ik hoef jullie de sharia4's vast niet meer voor te stellen). Dus nogmaals, welke fundamentele onwaarheden heeft de man verkondigd? Het enige opzet van dat filmpje is dan ook het ridiculiseren van de antithese op basis van 1 niet al te welbespraakt figuur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
het gaat niet over de boodschap. het is niet echt beleefd van die journalisten om die man op zo'n belachelijke manier in beeld te brengen. vrede, redwasp