Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 juni 2011, 10:32   #1
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

harriechristus's schermafbeelding

Standaard Het grote islam-negeer-intitiatief.

Ik heb hier zo'n beetje de bladzijden doorgekeken en gezien dat bijna de helft van de topics over de Islam gaan.

Ook wordt er al 40 jaar lang op de tv geluld over de Islam: de mensen schijnen er maar geen genoeg van te kunnen krijgen.

Ik stel voor de Islam voortaan te negeren en het alleen te hebben over mijn atoomtheorie en de microwezentjes omwille van een nieuwe wereld en het behoud van de aarde en onze eeuwige toekomst in de ruimte.

Laat Allah je niet te pakken krijgen, maar geef alle eer aan harrie-GOD-Christus.

harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2011, 10:44   #2
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Ik heb hier zo'n beetje de bladzijden doorgekeken en gezien dat bijna de helft van de topics over de Islam gaan. Ook wordt er al 40 jaar lang op de tv geluld over de Islam: de mensen schijnen er maar geen genoeg van te kunnen krijgen.
Yukkie.
Da's overkill.
Wel oppassen dat je, voor je 't beseft, niet dezelfde weg opgaat met jouw 'religie'.

Citaat:
Ik stel voor de Islam voortaan te negeren en het alleen te hebben over mijn atoomtheorie en de microwezentjes omwille van een nieuwe wereld en het behoud van de aarde en onze eeuwige toekomst in de ruimte.
Laat Allah je niet te pakken krijgen, maar geef alle eer aan harrie-GOD-Christus.
De ene religie inruilen voor een andere: no but thx.
Wie geen kak vreet, lust ook geen stront.

Negeren kan iedereen die het wil.
Ik lach er liever af en toe eens mee.

Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 8 juni 2011 om 10:45.
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2011, 12:23   #3
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Yukkie.
Da's overkill.
Wel oppassen dat je, voor je 't beseft, niet dezelfde weg opgaat met jouw 'religie'.
Ben je nu al bang, terwijl ik nog nauwelijks enige aandacht heb gekregen en al 37 lang wordt genegeerd en belachelijk wordt gemaakt?
Mijn religie zal de religie van de toekomst wezen.
En dat zal helemaal niet slecht zijn als het alle aandacht krijgt.
De wereld zal er wel bij varen.
Citaat:

De ene religie inruilen voor een andere: no but thx.
Wie geen kak vreet, lust ook geen stront.
De stront van de wetenschap zal je bedoelen waarmede deze wereld ter helle vaart en die ook het hele heelal onder doet gaan.
Citaat:
Negeren kan iedereen die het wil.
Ik lach er liever af en toe eens mee.
Als een boer met kiespijn zeker?

Oud 8 juni 2011, 13:56   #4
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Harrie, alsjeblieft, de helft van de topics hier zijn door jou opgericht, en de rest gaat bijna alleen nog maar over jou. Als mensen zichzelf willen indoctrineren door elke dag zoveel mogelijk kwaads over de islam op te zoeken en te posten dan is dat hun probleem. Die mensen zijn in ieder geval nog een discussies bezig. De enige die de troep wil lezen die jij hier naar binnen schuift ben jij zelf. Niemand heeft behoefte aan je verzinsels, en niemand wil jou daarvoor eren. Wil je geëerd worden? Ga iets doen dat het eren waard is.
Oud 8 juni 2011, 19:17   #5
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ben je nu al bang, terwijl ik nog nauwelijks enige aandacht heb gekregen en al 37 lang wordt genegeerd en belachelijk wordt gemaakt?
Ik ben bang dat je je eigen leven vergooit voor een waan.
En pas op, ik vind uw theorie absoluut niet zotter dan de meeste andere religies.
Ik denk dat een paar van je obsessies kunnen teruggevoerd worden tot aannemelijke gronden zoals b.v. misverstanden i.v.m. je sexuele voorlichting, misschien wat bad trips, flashbacks etc. Gebruikte je nooit LSD?

Citaat:
Mijn religie zal de religie van de toekomst wezen.
Overal rond me heen zie ik religiositeit afkalven.
We hebben echt geen goden nodig, en nog minder charlatans die claimen de vertegenwoordiger van godheden te zijn.
We kunnen ons geld beter besteden.

In die zin kan jou niks verweten worden.
Je lijkt me oprecht, doch ietwat naïef, maar voor het volle pond overtuigd van je inzichten, en je deelt ze gul en gratis met wie er maar wil kennis van nemen.
Je bent niet op geld of macht uit.
't Schijnt dat je zelf paginagrote ads betaalde om je inzichten wereldkundig te maken?

Enfin, ik vermoed dat je wel graag aandacht hebt, en dat begrijp ik.
Mensen hebben misschien aandacht naast voedsel als 2e belangrijke 'brandstof' nog meest van al nodig. Je bestaat maar als je door jezelf en als het kan ook door anderen opgemerkt wordt, en aandachtig wordt bejegend.
Goed daarom dat er fora als dit bestaan, maar push het toch maar niet te ver....
Oud 8 juni 2011, 20:02   #6
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Harrie, alsjeblieft, de helft van de topics hier zijn door jou opgericht, en de rest gaat bijna alleen nog maar over jou.
Ik kom op 1/3 gedeelte (van de laatste bladzijde dan, want op voorgaande bladzijden is nog weinig van Mij te vinden) dus dat valt wel mee: de andere 1/3 voor Jezus en dan 1/3 voor de Islam.
Maar gezien er al een negeertopic over Mij is opgericht, mag ik best een tegenactie ondernemen.
Temeer dat de waarheid aan de toekomst is en niet aan het verre verleden waar al heel lang over wordt geouwehoerd, tot uit den treure zou ik zeggen tot op de dag van vandaag.
Miljoenen volgelingen hebben ze en ik nog geen één.
Tijd om wakker te worden zou ik zeggen.
Citaat:
Als mensen zichzelf willen indoctrineren door elke dag zoveel mogelijk kwaads over de islam op te zoeken en te posten dan is dat hun probleem. Die mensen zijn in ieder geval nog een discussies bezig.
een zinloze discussie zonder enige nieuwe inhoud dan een leer van het verleden.
En met Mij willen ze niet discussiëren omdat ze niet willen begrijpen waar ik het over heb.
Citaat:
De enige die de troep wil lezen die jij hier naar binnen schuift ben jij zelf.
Dus volgens jou is het troep?
Dat zegt alles over jou zelf.
En over vele anderen hier.
Citaat:
Niemand heeft behoefte aan je verzinsels, en niemand wil jou daarvoor eren. Wil je geëerd worden? Ga iets doen dat het eren waard is.
Het zijn geen verzinsels maar de waarheid van God en het heelal.

Ga het eens lezen en als je het niet begrijpt stel dan vragen in plaats Mij te beledigen.

Laatst gewijzigd door harriechristus : 8 juni 2011 om 20:04.
Oud 8 juni 2011, 20:09   #7
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Ik ben bang dat je je eigen leven vergooit voor een waan.
En pas op, ik vind uw theorie absoluut niet zotter dan de meeste andere religies.
Ik denk dat een paar van je obsessies kunnen teruggevoerd worden tot aannemelijke gronden zoals b.v. misverstanden i.v.m. je sexuele voorlichting, misschien wat bad trips, flashbacks etc. Gebruikte je nooit LSD?
weer domme beledigingen zonder enige inhoud.
Citaat:
Overal rond me heen zie ik religiositeit afkalven.
We hebben echt geen goden nodig, en nog minder charlatans die claimen de vertegenwoordiger van godheden te zijn.
We kunnen ons geld beter besteden.
Ja; vooral het geld: daar draait het om.
Verstand heb je immers niet.
Citaat:
In die zin kan jou niks verweten worden.
Je lijkt me oprecht, doch ietwat naïef,
In wereldse zaken maar in diepere inzichten zeker niet.
Veel dieper dan wat de wetenschap beweert en ook veel dieper dan de oude geloven.
Citaat:
maar voor het volle pond overtuigd van je inzichten, en je deelt ze gul en gratis met wie er maar wil kennis van nemen.
Je bent niet op geld of macht uit.
't Schijnt dat je zelf paginagrote ads betaalde om je inzichten wereldkundig te maken?
Pagina grote advertenties kan ik echt niet betalen.
Maar om geld maal ik niet en ook heeft het me wel wat gekost.
Maar daar lig ik echt niet wakker van.
Citaat:
Enfin, ik vermoed dat je wel graag aandacht hebt, en dat begrijp ik.
Mensen hebben misschien aandacht naast voedsel als 2e belangrijke 'brandstof' nog meest van al nodig. Je bestaat maar als je door jezelf en als het kan ook door anderen opgemerkt wordt, en aandachtig wordt bejegend.
Goed daarom dat er fora als dit bestaan, maar push het toch maar niet te ver....
Ja, ja: ik moet vooral bescheiden blijven en liefst onder het kleed kruipen.
Dat is dan de ware strijd voor een nieuwe wereld: zo heeft men dat vroeger ook altijd gedaan.

Oud 8 juni 2011, 22:27   #8
Bovenbuur

Standaard

Citaat:
Ga het eens lezen en als je het niet begrijpt stel dan vragen in plaats Mij te beledigen.
Ik heb vragen gesteld. Hier, en vroeger op het KIJK-forum. En er komt alleen maar meer onzin uit. De aliens bestaan draad en de 9/11 complot draad samen bevatten zowat minder onzin dan jouw gemiddelde post hier. Ja, dat is hard om te zeggen, en ja,het is heel vervelend dat ik de tienduizendste ben die jou op deze manier aanspreekt, maar het is wel de waarheid. Jouw verhaal steunt niet op logica en niet op bewijs, wel op grootheidswaan. In mijn dromen red ik ook de wereld. Vergeet alleen niet je wekker te zetten.

Hierbij roep ik de heilige krachten van de microwezens en de mini-microwezens op om jouw invloed op dit forum in te perken en te bundelen in een beperkt aantal draden. Hier kan jij alles vertellen over jezelf zodat het mooi bij elkaar staat en geïnteresseerden kunnen er binnenklikken en vragen stellen. En dan blijft de rest van het subforum hier gespaard. En als je ooit iets zinnigs toe te voegen hebt (dus niet "jullie zitten fout want ik ben god") aan een andere draad, doe het dan vooral. Maar op de huidige manier ben je vooral irritant.

Mods! Doe mij eens vier strafpunten, ik weet namelijk vrij zeker dat dit als te persoonlijk telt, maar ik moest het even kwijt.
Oud 9 juni 2011, 07:24   #9
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb vragen gesteld. Hier, en vroeger op het KIJK-forum. En er komt alleen maar meer onzin uit. De aliens bestaan draad en de 9/11 complot draad samen bevatten zowat minder onzin dan jouw gemiddelde post hier. Ja, dat is hard om te zeggen, en ja,het is heel vervelend dat ik de tienduizendste ben die jou op deze manier aanspreekt, maar het is wel de waarheid. Jouw verhaal steunt niet op logica en niet op bewijs, wel op grootheidswaan. In mijn dromen red ik ook de wereld. Vergeet alleen niet je wekker te zetten.
Allemaal onzin dus zonder enige inhoudelijke kritiek.
En nergens enige uiting van kennis waarom het gaat.
Het algemene niveau van de moderne bijgelovige mens.
Misschien dat de Islam nog wel wat voor je is.
Veel succes ermee.
Citaat:
Hierbij roep ik de heilige krachten van de microwezens en de mini-microwezens op om jouw invloed op dit forum in te perken en te bundelen in een beperkt aantal draden.
De microwezentjes zullen je dan het tegendeel duidelijk maken.
Weg met de islam en het christendom (daar wordt al 2000 jaar over geleuterd zonder enig resultaat) en ook met alle moderne bijgeloof zoals Ufo's en dergelijke.
Wel alle ruimte voor de atoomtheorie om deze aarde te redden voor de toekomst in het heelal.
Citaat:
Hier kan jij alles vertellen over jezelf zodat het mooi bij elkaar staat en geïnteresseerden kunnen er binnenklikken en vragen stellen. En dan blijft de rest van het subforum hier gespaard. En als je ooit iets zinnigs toe te voegen hebt (dus niet "jullie zitten fout want ik ben god") aan een andere draad, doe het dan vooral. Maar op de huidige manier ben je vooral irritant.

Mods! Doe mij eens vier strafpunten, ik weet namelijk vrij zeker dat dit als te persoonlijk telt, maar ik moest het even kwijt.
Ik ben blij dat je zelf boete doet voor je eigen onzinnigheid.

Er is toch nog hoop voor je.
Oud 9 juni 2011, 12:28   #10
Bovenbuur

Standaard

Citaat:
De microwezentjes zullen je dan het tegendeel duidelijk maken.
Zodra ik er een zie zal ik hem ernaar vragen.

Noot aan zelf: niet in beschonken toestand door de microscoop kijken.
Oud 9 juni 2011, 12:36   #11
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

roger verhiest's schermafbeelding

Standaard

Er is een probleem : er zijn islamieten die hun "bruiden" in Noord-Afrika gaan halen : gevolg een overschot van islamietische meisjes op de huwelijksmarkt.

oplossingen

1° Anders-gelovige europeaan : huw een islamietische vrouw en garandeer haar de vrije beoefening van haar geloof. Ze is verplicht buiten gesluierend orond te lopen,maar zich thuis te gedragen in functie van "haar man te behagen" (ga eens kijken in de winkeltjes van o.a; de Offrerandestraat in antwerpen, naar wat een brave Moslima thuis voor haar man moet aantrekken). Ze is totaal aan de man onderworpen.

2° Biedt ze aan op de chinese markt : door de één kind politiek worden er in china nauwelijks meisjes geboren - het tekort aan vrouwen neemt er bijbelse proporties aan !

Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2011, 13:10   #12
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
Er is een probleem : er zijn islamieten die hun "bruiden" in Noord-Afrika gaan halen : gevolg een overschot van islamietische meisjes op de huwelijksmarkt.

oplossingen

Anders-gelovige europeaan : huw een islamietische vrouw en garandeer haar de vrije beoefening van haar geloof. Ze is verplicht buiten gesluierend orond te lopen,maar zich thuis te gedragen in functie van "haar man te behagen" (ga eens kijken in de winkeltjes van o.a; de Offrerandestraat in antwerpen, naar wat een brave Moslima thuis voor haar man moet aantrekken). Ze is totaal aan de man onderworpen.

2° Biedt ze aan op de chinese markt : door de één kind politiek worden er in china nauwelijks meisjes geboren - het tekort aan vrouwen neemt er bijbelse proporties aan !
Da mag ni ...
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2011, 13:16   #13
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zodra ik er een zie zal ik hem ernaar vragen.

Noot aan zelf: niet in beschonken toestand door de microscoop kijken.
Het is vooralsnog totaal onmogelijk ene microwezentjes door een microscoop te zien.

Noot: voorlopig zal je eerst je hersenen moeten gebruiken.

En dat valle niet mee als je in een beschonken toestand bent.

Word dan maar eerst Islamiet om van de drank af te komen.

Oud 9 juni 2011, 13:29   #14
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht

oplossingen

1° Anders-gelovige europeaan : huw een islamietische vrouw en garandeer haar de vrije beoefening van haar geloof. Ze is verplicht buiten gesluierend orond te lopen,maar zich thuis te gedragen in functie van "haar man te behagen" (ga eens kijken in de winkeltjes van o.a; de Offrerandestraat in antwerpen, naar wat een brave Moslima thuis voor haar man moet aantrekken). Ze is totaal aan de man onderworpen.
Ik zie de Europese mannen al smullen van de idee alleen al.
Terug naar de Middeleeuwen.
Citaat:
Hoe kom je aan die Bijbelse proporties?
Ik heb nooit gelezen dat daar een tekort aan vrouwen was, of vergis ik me nou?

Nee: ik denk niet dat de vrouwen zo met zich laten koeieneren: zelfs de Islamitische niet.
Dus je zal dat wel heel mooi in moeten pakken om dat voor elkaar te krijgen.
Bovendien is hier het grote gevaar dat ze in de prostitutie terecht komen.

Maar de idee op zich is niet zo slecht: op basis van vrijwilligheid.
Geef ze dan ook nog een nieuwe bijbel van harrie-GOD-Christus mee.
Want later moeten we ons flink voortplanten in het heelal.

Maar gaan we zo door als we nu doen dan zal de voortplanting die der lichtsnelheid gaan overtreffen, ik meen al over 10.000 jaar.
Dat zou ik nog eens na moeten kijken.
Dus meisjes: rustig aan.
Oud 12 juni 2011, 13:10   #15
Bovenbuur

Standaard

Citaat:
Het is vooralsnog totaal onmogelijk ene microwezentjes door een microscoop te zien.
We weten het Harrie, je hebt ze zo klein bedacht dat zelfs de snaartheorie niks over ze zou kunnen zeggen. Altijd handig, als niemand het kan waarnemen, dan kunnen ze je er ook niet over tegenspreken.

Citaat:
Noot: voorlopig zal je eerst je hersenen moeten gebruiken.

En dat valle niet mee als je in een beschonken toestand bent.

Word dan maar eerst Islamiet om van de drank af te komen.

Nergens voor nodig. Ik was gisteren op een feest waar ze Hinniken schonken, dus ik heb nu kater genoeg om meerdere dagen sober te blijven.
Oud 12 juni 2011, 17:36   #16
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
We weten het Harrie, je hebt ze zo klein bedacht dat zelfs de snaartheorie niks over ze zou kunnen zeggen. Altijd handig, als niemand het kan waarnemen, dan kunnen ze je er ook niet over tegenspreken.

Nergens voor nodig. Ik was gisteren op een feest waar ze Hinniken schonken, dus ik heb nu kater genoeg om meerdere dagen sober te blijven.
Ik wist niet dat ge van die frisdrank zat kon worden.

Laatst gewijzigd door Pericles : 12 juni 2011 om 17:37.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2011, 18:35   #17
Piero

Piero's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Harrie, alsjeblieft, de helft van de topics hier zijn door jou opgericht, en de rest gaat bijna alleen nog maar over jou. Als mensen zichzelf willen indoctrineren door elke dag zoveel mogelijk kwaads over de islam op te zoeken en te posten dan is dat hun probleem. Die mensen zijn in ieder geval nog een discussies bezig. De enige die de troep wil lezen die jij hier naar binnen schuift ben jij zelf. Niemand heeft behoefte aan je verzinsels, en niemand wil jou daarvoor eren. Wil je geëerd worden? Ga iets doen dat het eren waard is.
Goed gezegd. Zwijgen lijkt mij heel eervol voor H.
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2011, 21:37   #18
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Met de Oerknal is dat ook het geval.
Niet alles wat de mens bedenkt kan onmiddellijk waargenomen worden.
Eerst komt het hersenwerk en dat valt voor de grote domme massa niet mee.
Citaat:

Ik dacht dat Hinniken een paard was....
Oud 12 juni 2011, 21:38   #19
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
Goed gezegd. Zwijgen lijkt mij heel eervol voor H.
Laat Piero aan het woord: die heeft ten minste helemaal niks te vertellen en dan is iedereen weer blij.
Oud 13 juni 2011, 10:58   #20
Bovenbuur

Standaard

Citaat:
Met de Oerknal is dat ook het geval.
Niet alles wat de mens bedenkt kan onmiddellijk waargenomen worden.
Eerst komt het hersenwerk en dat valt voor de grote domme massa niet mee.
Ik dacht dat Hinniken een paard was....
Precies ja, en net als bij bijvoorbeeld Amstel en Dommelsch duidt de naam van Hinniken aan waar ze hun water vandaan halen.

(Palmliefhebbers mogen blij zijn dat dat paard enkel in het logo zit.)

Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 13 juni 2011 om 10:58.
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be