![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb hier zo'n beetje de bladzijden doorgekeken en gezien dat bijna de helft van de topics over de Islam gaan.
Ook wordt er al 40 jaar lang op de tv geluld over de Islam: de mensen schijnen er maar geen genoeg van te kunnen krijgen. Ik stel voor de Islam voortaan te negeren en het alleen te hebben over mijn atoomtheorie en de microwezentjes omwille van een nieuwe wereld en het behoud van de aarde en onze eeuwige toekomst in de ruimte. Laat Allah je niet te pakken krijgen, maar geef alle eer aan harrie-GOD-Christus. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Da's overkill. Wel oppassen dat je, voor je 't beseft, niet dezelfde weg opgaat met jouw 'religie'. Citaat:
Wie geen kak vreet, lust ook geen stront. Negeren kan iedereen die het wil. Ik lach er liever af en toe eens mee.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 8 juni 2011 om 10:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn religie zal de religie van de toekomst wezen. En dat zal helemaal niet slecht zijn als het alle aandacht krijgt. De wereld zal er wel bij varen. Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Harrie, alsjeblieft, de helft van de topics hier zijn door jou opgericht, en de rest gaat bijna alleen nog maar over jou. Als mensen zichzelf willen indoctrineren door elke dag zoveel mogelijk kwaads over de islam op te zoeken en te posten dan is dat hun probleem. Die mensen zijn in ieder geval nog een discussies bezig. De enige die de troep wil lezen die jij hier naar binnen schuift ben jij zelf. Niemand heeft behoefte aan je verzinsels, en niemand wil jou daarvoor eren. Wil je geëerd worden? Ga iets doen dat het eren waard is.
![]() |
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En pas op, ik vind uw theorie absoluut niet zotter dan de meeste andere religies. Ik denk dat een paar van je obsessies kunnen teruggevoerd worden tot aannemelijke gronden zoals b.v. misverstanden i.v.m. je sexuele voorlichting, misschien wat bad trips, flashbacks etc. Gebruikte je nooit LSD? Citaat:
We hebben echt geen goden nodig, en nog minder charlatans die claimen de vertegenwoordiger van godheden te zijn. We kunnen ons geld beter besteden. In die zin kan jou niks verweten worden. Je lijkt me oprecht, doch ietwat naïef, maar voor het volle pond overtuigd van je inzichten, en je deelt ze gul en gratis met wie er maar wil kennis van nemen. Je bent niet op geld of macht uit. 't Schijnt dat je zelf paginagrote ads betaalde om je inzichten wereldkundig te maken? Enfin, ik vermoed dat je wel graag aandacht hebt, en dat begrijp ik. Mensen hebben misschien aandacht naast voedsel als 2e belangrijke 'brandstof' nog meest van al nodig. Je bestaat maar als je door jezelf en als het kan ook door anderen opgemerkt wordt, en aandachtig wordt bejegend. Goed daarom dat er fora als dit bestaan, maar push het toch maar niet te ver.... ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar gezien er al een negeertopic over Mij is opgericht, mag ik best een tegenactie ondernemen. Temeer dat de waarheid aan de toekomst is en niet aan het verre verleden waar al heel lang over wordt geouwehoerd, tot uit den treure zou ik zeggen tot op de dag van vandaag. Miljoenen volgelingen hebben ze en ik nog geen één. Tijd om wakker te worden zou ik zeggen. Citaat:
En met Mij willen ze niet discussiëren omdat ze niet willen begrijpen waar ik het over heb. Citaat:
Dat zegt alles over jou zelf. En over vele anderen hier. Citaat:
Ga het eens lezen en als je het niet begrijpt stel dan vragen in plaats Mij te beledigen. Laatst gewijzigd door harriechristus : 8 juni 2011 om 20:04. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Verstand heb je immers niet. Citaat:
Veel dieper dan wat de wetenschap beweert en ook veel dieper dan de oude geloven. Citaat:
Maar om geld maal ik niet en ook heeft het me wel wat gekost. Maar daar lig ik echt niet wakker van. Citaat:
Dat is dan de ware strijd voor een nieuwe wereld: zo heeft men dat vroeger ook altijd gedaan. ![]() ![]() ![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
Hierbij roep ik de heilige krachten van de microwezens en de mini-microwezens op om jouw invloed op dit forum in te perken en te bundelen in een beperkt aantal draden. Hier kan jij alles vertellen over jezelf zodat het mooi bij elkaar staat en geïnteresseerden kunnen er binnenklikken en vragen stellen. En dan blijft de rest van het subforum hier gespaard. En als je ooit iets zinnigs toe te voegen hebt (dus niet "jullie zitten fout want ik ben god") aan een andere draad, doe het dan vooral. Maar op de huidige manier ben je vooral irritant. Mods! Doe mij eens vier strafpunten, ik weet namelijk vrij zeker dat dit als te persoonlijk telt, maar ik moest het even kwijt.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nergens enige uiting van kennis waarom het gaat. Het algemene niveau van de moderne bijgelovige mens. Misschien dat de Islam nog wel wat voor je is. Veel succes ermee. Citaat:
Weg met de islam en het christendom (daar wordt al 2000 jaar over geleuterd zonder enig resultaat) en ook met alle moderne bijgeloof zoals Ufo's en dergelijke. Wel alle ruimte voor de atoomtheorie om deze aarde te redden voor de toekomst in het heelal. Citaat:
Er is toch nog hoop voor je. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
Noot aan zelf: niet in beschonken toestand door de microscoop kijken.
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Er is een probleem : er zijn islamieten die hun "bruiden" in Noord-Afrika gaan halen : gevolg een overschot van islamietische meisjes op de huwelijksmarkt.
oplossingen 1° Anders-gelovige europeaan : huw een islamietische vrouw en garandeer haar de vrije beoefening van haar geloof. Ze is verplicht buiten gesluierend orond te lopen,maar zich thuis te gedragen in functie van "haar man te behagen" (ga eens kijken in de winkeltjes van o.a; de Offrerandestraat in antwerpen, naar wat een brave Moslima thuis voor haar man moet aantrekken). Ze is totaal aan de man onderworpen. 2° Biedt ze aan op de chinese markt : door de één kind politiek worden er in china nauwelijks meisjes geboren - het tekort aan vrouwen neemt er bijbelse proporties aan !
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Noot: voorlopig zal je eerst je hersenen moeten gebruiken. En dat valle niet mee als je in een beschonken toestand bent. Word dan maar eerst Islamiet om van de drank af te komen. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Terug naar de Middeleeuwen. Citaat:
Ik heb nooit gelezen dat daar een tekort aan vrouwen was, of vergis ik me nou? Nee: ik denk niet dat de vrouwen zo met zich laten koeieneren: zelfs de Islamitische niet. Dus je zal dat wel heel mooi in moeten pakken om dat voor elkaar te krijgen. Bovendien is hier het grote gevaar dat ze in de prostitutie terecht komen. Maar de idee op zich is niet zo slecht: op basis van vrijwilligheid. Geef ze dan ook nog een nieuwe bijbel van harrie-GOD-Christus mee. Want later moeten we ons flink voortplanten in het heelal. Maar gaan we zo door als we nu doen dan zal de voortplanting die der lichtsnelheid gaan overtreffen, ik meen al over 10.000 jaar. Dat zou ik nog eens na moeten kijken. Dus meisjes: rustig aan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 12 juni 2011 om 17:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet alles wat de mens bedenkt kan onmiddellijk waargenomen worden. Eerst komt het hersenwerk en dat valt voor de grote domme massa niet mee. Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
(Palmliefhebbers mogen blij zijn dat dat paard enkel in het logo zit.)
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 13 juni 2011 om 10:58. |
|
![]() |
![]() |