![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Het proces tegen de Nederlandse Geert Wilders wegens beledigen van islam is rechtstreeks te volgen op:
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/ De zitting wordt hervat om 11.00 h. met het tonen van de film Fitna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 11:05h Rellen tegen het tonen van de film Fitna
11:10h Proces onderbroken & achter gesloten deuren
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geert Wilders: iemand die het op durft te nemen tegen de Islam en niet bezwijkt voor de dictatuur daarvan.
Beter is het een vreemd volk weg te zetten (om in hun eigen land zalig te kunnen worden ) dan het eigen volk te laten terroriseren. Waar is de vrijheid van meningsuiting gebleven? Allah mag wel zijn mond open doen maar Geert niet. De verkeerde persoon staat hier terecht. Het is een schande. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Waar blijven nu onze linkiewinkie medeforummers? Of hebben ze weer geen weet van wat er gaande is en kunnen ze daarom niet meehuilen met de wolven in het bos?
De aanklachten kwamen nochtans overduidelijk uit linkse geitenwollensokkenhoek. Blijf vooral kijken, straks mogen ze optreden. Als het weer zo'n niet te missen spektakel wordt als vorige keren is dit de beste soap van de laatste jaren. (één van de "aanklaagsters" - een half marokkaanse rechtenstudente die ze voor het voetlicht hebben gesleurd, wou alvast niet meer zichtbaar in beeld en haar naam mocht niet meer vernoemd worden. Ze zal ontdekt hebben hoe belachelijk ze zichzelf maakt en hoezeer ze haar toekomst als ernstige advokate in de weegschaal legt). |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Misschien is het goed om de link naar Fitna maar weer eens te plaatsen. Het bleek te moeilijk voor de NOS om zich te focussen op de film die in de rechtszaal werd afgespeeld. In plaats daarvan kregen we de gezichten van de rechters en de beklaagde.
wie toch nog zèlf eens wil weten waarover het in feite ging: http://www.liveleak.com/view?i=216_1207467783 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Laten ze die kutfilm nou nog steeds overal zien? Jezus man, wat was dat een broddelwerk. Het Marokkaanse rappersantwoord is filmtechnisch in ieder geval een meesterwerk in vergelijking.
Verder: Heel leuk dat je heel links er aan de haren bijsleept, maar ik en vele anderen vinden het proces ook onzin. Wilders slaat de grootste en meest waanzinnige onzin uit zo af en toe, maar dat moet bestreden worden met argumenten en door mensen te laten kijken naar wat hij doet, niet met vervolging. Bovendien moet hij nog steeds de SGP met ruime afstand voor laten gaan als meest discriminerende en middeleeuwse partij van het land, dus zo'n vaart loopt het nog niet. En de mensen die hem aanklagen zijn ook zeker niet beter, stelletje prutsers. En @ Harrie: Heb jij Geert Wilders gevolgd? Heb jij gehoord hoe hij uitvalt alsof alle moslims nazi's zijn maar vervolgens zijn lakeien uitspraken laat doen als "Wij beschouwen elke vergelijking met de NSB als een oproep tot moord op Wilders"? Wilders is, net als de mensen die hem aanklagen, tegen de vrijheid van meningsuiting voor mensen die het niet met hem eens zijn. Regelmatig barst hij weer in woede uit, wanneer een politiechef het met hem oneens is is dat schandalig en moet die man ontslagen worden, maar ondertussen staat hij diezelfde man wel harder te beledigen dan dat andersom het geval was. Bij Wilders moet iedereen het ontgelden, maar zeg je er wat van, dan ga je toch echt te ver. Ik heb er werkelijk geen goed woord voor over, voor zijn idee van wat de vrijheid van meningsuiting inhoud. Om een lang verhaal kort te maken: Wilders moet winnen, en het liefst een beetje snel, en daarna mag de hele bende aan beide kanten wat mij betreft de stront in zakken.
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @Bovenbuur.
Mmm....ik ben het heus niet in alles met Wilders eens, maar die man staat er alleen voor tegen het linkse leugenblok van gedemoniseer jegens zijn persoon als zou hij een nazi zijn en niet de Islamitische religie. En die hele rechtszaak deugt van geen kanten. Dat Onze Geert dan soms wel eens overdrijft om zijn boodschap duidelijk te maken en ook wel eens boos wordt, dat kan ik goed begrijpen. (ook ik verkeer in die positie om mijn atoomtheorie te verdedigen tegen alle leugens en beledigingen.) Maar Hij wordt naar het leven gestaan en niet de Islamieten die in ons land worden verwend en de hand boven het hoofd wordt gehouden. Het is een zeer kwalijke zaak dat Links Nederland, die anders niks moet hebben van religie, het nu zo opneemt voor de Islam onder het mom van de vrijheid van religie. Alsof de Islam zelf een religie der vrijheid zou wezen en niet van dictatuur. Links is Links niet meer, maar Rechts en reactionair geworden en heeft het zelf niet in de gaten. Het is pure Huichelarij. Ook ik zelf word door Links weggezet als zijnde een nazi. Blijkbaar wil Links Nederland liever Allah als God binnen halen dan harriechristus. Een zeer kwalijke zaak is dat. Een grote leugen bovendien waar het de nazi's waren die de Joden hebben uitgeroeid en het nu de Islamieten zijn die de Joden uit het beloofde land willen jagen. En voor de oorlog was het in Nederland zo dat Hitler niet beledigd mocht worden, want deze was een bevriend staatshoofd. De filosoof Börger heeft daar nog voor terecht gestaan. Nu mag je Allah niet beledigen. Het is weer hetzelfde als toen. Ook dat is een zeer kwalijke zaak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() ik was me al aan het afvragen, indien Wilders wordt veroordeeld, dan mogen we toch luidop gaan oproepen tot het kelen van "andersgelovigen" en het afhakken van de vingers? Dan mogen we toch allemaal gaan oproepen (luidkeels) tot het NIET nemen van moslims als vrienden, tot het niet vertrouwen van die moslims? tot het verplichten van muzelvrouwen om enkel nog ingepakt MET BEGELEIDING op straat te kunnen komen? Tot het weigeren van een job aan een muzelvrouw in een omgeving waar ook vreemde mannen werken?
etc.... Ze gaan ons toch niet veroordelen omdat we de koranteksten volgen? Als het bekritizeren ervan niet mag, dan moet het kopieren ervan toch wel toegestaan zijn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog even en we worden allen verplicht een hoofddoekjes te dragen en moeten we 5 x daags met het hoofd op de grond bonzen.
Zo niet dan krijg je een strafzaak aan je reet wegens het beledigen van Allah.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Ah, zolang Harrieisme maar niet de verplichte staatsgodsdienst wordt
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onder het mom van vrijheid worden er alleen maar leugens geproduceerd. En in dit grote gat van gemis aan ethisch besef, daarvan weet de Islam handig gebruik van te maken. De mensen staan voor de keuze: of aan de westerse chaos ten onder te gaan of de Islamitische dictatuur aan te hangen. Maar ten derde is er ook mijn atoomtheorie die de waarheid dient en die weet dat vrijheid niet zonder waarheid kan om daarmede de wereld te redden. Laatst gewijzigd door harriechristus : 23 mei 2011 om 15:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Parlementslid
|
![]() Indien de Islamieten in ‘Allah’ hetzelfde zien dan wij in onze geliefde ‘God’ , dan zou ik, als gelovige deze beslist nooit willen of kunnen beledigen. - Ook omdat het niet redelijk zou zijn, in het wilde weg beledigingen te gaan uitspugen.
Anderzijds, indien uiteindelijk zou blijken dat de ultieme onaanraakbare 'Machtsdragers' ons de Islam zouden opdwingen, (want daar lijkt de huidige toestand sterk op) dan meen ik terecht dit met alle middelen alsook deze die het doel heiligen, te zullen moeten gaan bekampen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Wijs me eens op een leugen oh onfeilbare?
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Loop al je eigen posten maar na en biecht ze maar één voor één op.
Dan zal ik je absolutie geven als je je leven wilt beteren. Laatst gewijzigd door harriechristus : 23 mei 2011 om 16:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() De onfaalbare faalt terug... Voor een god is dit echt wel zielig
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom moet men dan rel schoppen omdat het broddelwerk getoond wordt ? Mij lijkt het normaal dat men de bewijzen toont in een rechtszaak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Sarcasme, fysica, wiskunde, logica om er maar een paar te noemen.