![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Na de reprobel tax op printers & scanners, de auvibel tax op zowat alles waar eentjes en nullekes op kunnen staan, nu de internet tax?
http://www.zdnet.be/news/127728/inte...al-downloaden/ Ecolo/Groen! (Freya Piryns en Jacky Morael) willen 5€ per maand tax op uw internet factuur zien voor het betalen van auteursrechten, en den Richard Miller van de MR is nog zotter, die wilt taxen zien voor muziek, filmkes, boeken,... you name it, he'll tax it. Wordt het niet eens tijd dat deze waanzin stopt? Als ik een SD kaartje koop voor mijnen kodak betaal ik verdomme muzikanten!
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() We betalen al auteursrechten genoeg ook al worden ze zelfs niet door alle betalers gebruikt socialer kan niet, dus tijd om de andere kant van het systeem te doorlichten, daarom pleit ik meer voor een commissie die Sabam controleert en/of de inkomsten wel op een goede manier terugvloeien naar de artiesten.
![]() |
#3 | ||
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het internationaal Strafhof in Den Haag lijkt me een goede plaats voor Sabam hooggeplaatsten. No worries... net als J. Cash in Saint-Quinten kan nu Johan Verminnen het publiek wat entertainen. Deze keer liefst wel met een bol aan zijn poot.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik download nooit muziek of films. Moet ik toch niet gaan betalen voor wie dat wel doet, zeker? Dat is zoiets als die zonnepanelen, he mannekes. Laat de downloader extra betalen, laat de zonnepaneelhouder extra betalen. Wat is dat nu, zeg? Binnenkort extra milieutaksen omwille van bijvoorbeeld SUV's of wat?
Wat een zever is dat? Gelukkig is het maar de senaat die loopt te zagen. Dat stelt nog niet al teveel voor.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Zou SPA ook gezegd hebben op de 1 mei viering dat links staat voor belastingverhoging en nieuwe belastingen? of hadden ze het enkel over de Nieuw Vlaamse Arrogantie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinds wanneer is MR links?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dan mag ik vanaf nu zoveel downloaden als ik wil,... ik betaal er toch al voor. CD's, USB-sticks, door naar de radio te luisteren genereer ik inkomsten voor de radio die op hun beurt sabam betalen (voor reclame voor artisten,....) wat een rare wereld. Naar wie vloeit het geld van sabam? Naar de grote bazen ervan, de artisten die het niet nodig hebben,.... voor de kleine artist kost het nog altijd een fortuin om hun plaat te promoten. Overheid = georganiseerde mafia. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
![]() Citaat:
Je betaalt sowieso al jaren voor het "downloaden" van anderen. Vraag je liever eens af hoe ze dat geld verdelen... want ze weten nu eenmaal niet wat gedownload wordt....
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is dat nu voor zever, giserke... Kom, niet onnozel doen, he.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nog niet zolang geleden wou men zorgen dat iedereen in België toegang had tot internet. Dit lijkt me allesbehalve de manier. We merken nu al dat alles in dit land serieus achteruit aan het gaan is door de overvloedige taksen. Ik vraag me af wanneer dit zodanig problemen gaat geven, dat zelfs bijkomende taksen geen soelaas meer bieden. Laatst gewijzigd door Stingray : 19 mei 2011 om 15:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen toegang tot internet en dan iedereen nog eens extra laten bet�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*len. Door de overvloedige taksen gaan veel mensen die relatief dicht bij de grenzen wonen, winkelen in onze buurlanden. Er zijn nogal wat Westvlamingen die winkelen in Sluis, Roubaix en Rijsel. Dat is niet 1 X maar bijna wekelijks. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rupo gaat, voor zover ik gehoord heb op radio 1, de helft van 17 miljard bijkomende middelen zoeken in nieuwe belastingen, dus dit is nog maar peanuts.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nog een beetje en ik immigreer naar het buitenland. Ze denken toch niet dat ik alleen ga werken om belastingen te betalen zeker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() lol. Ik ga gaan doppen....
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |