![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burgemeester
|
![]() Van www.jurgenverstrepen.be:
Even tussendoor. Ik ben een reportage aan het voorbereiden (jaja, ik mag nog tvprodukties maken) over (werktitel): "Politieke vervolging in democratisch België". De afgelopen 2 maanden heb ik vele verhalen te horen gekregen over mensen die uit vakbonden, bedrijven, openbare diensten e.d. gezet zijn omdat ze een Vlaams Blok lidkaart hebben, gezien werden op een meeting enzovoort. De reportage wil ik draaien voor de buitenlandse markt. Mensen die willen getuigen én ook bewijzen hiervan hebben kunnen -in ALLE discretie- hun verhaal alvast mailen naar [email protected] Ook even laten weten of je een getuigenis voor de camera wil doen... Dit is het voorbereidende research werk. 'Slachtofferverhalen' van andere politieke kleuren zijn natuurlijk ook welkom. PS. Zelfs de (ex-)communisten worden in het oostblok niet op een dergelijke wijze vervolgd! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Deze ex-schooldirecteur van een katholieke instelling vertelt over zijn wedervaren in 'verdraagzaamheid' vanwege de ayatollah's uit de Guimard-straat, toen hij zich op een dag oute als homo. Intimidatie, manipulatie, chantage, machtsspelletjes ... tot hij de pesterijen zodanig beu was dat hij zelf zijn ontslag indiende. Het heet dat de CD&V zich hiervan distantieert. De CD&V-ers en andere katholieke fundi's die de Guimard-straat bezetten duidelijk niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Misschien iets voor die Uniefprof (ben zijne naam kwijt) die zich verkiesbaar stelde voor het Blok en daardoor mocht opstappen...