![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Men zegge het voort !
Beste vrienden, Een franstalige "Vlaamsgezinde" vriend meldde me: Op woensdag 9 juni aanstaande breekt op RTBF (La Une) de hel los over Vlaanderen: 's avonds wordt er een uitzending vezorgd, die het Vlaasm Blok zal demoniseren, zoals het nog nooit werd afgeschilderd op de officiële staatszender. Jean-Claude Defossé, 63 jaar en oud journalist van de RTBF, haalt 'oude' beelden uit de kast om zogezegd het Vlaams Blok te ontmaskeren. Allen kijken en desnoods klacht neerleggen wegens het voeren van een haatcampagne tegen een bevolkingsgroep... Eens benieuwd of het Centrum voor Gelijke Kansen en Racismebestrijding hier ook gehoor aan zal geven ? Enkele titels uit het begeleidend artikel, die in een franstalig TV blad verschenen: Defossé verklaart : "Ce parti a la haine des étrangers mais aussi celle des francophones" " L' extrème droite est inacceptable, sons discours est antidémocratique, le passé des dirigenats l 'est tout autant. Pour preuves, les images-chocs qu' il a extirées des archoives de la Une et qui seront diffusées mercredi 9 juin (21H10) dans "Actuel". La nostalgie des SS Saluts hithériens, flamigants, négationnisme... La cour aux francophones bruxellois Moeten wij dat blijven pikken van de Walen, die wij jaarlijks 11 miljard euro (440 miljard oude BEF) toestoppen ? Het zou mij niet evrwonderen mocht zusterzender VRT deze reportage 'gekocht' hebben en ook deze week in vertaalde versie uitzenden, kwestie van het Blok nog meer te beschadigen tegen zondag 13 juni ! Het zal ons in alle geval enkel sterken om verder te zetten en ons 'Leeuwentanden' en "Leuwenklauwen'" te tonen ! Smeerlappen ! Meer dan ooit : met Vlaams-Nationale groeten ! John Vrancken www.john-vrancken.org |
![]() |
![]() |
#2 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Sedert wanneer is het fout een strategie te ontwikkelen die de Franstaligen in Brussel dichter bij bepaalde Vlaamse partijen kan brengen? Ik zou de indruk dat jullie liever Turken aanhalen dan de Franstaligen... Getuige jullie verkiezingspropaganda in het Turks. |
|
![]() |
![]() |
#5 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Sukkerlaars zijn jullie als jullie niet eens op een inhoudelijke manier aan fora kunnen deelnemen. Blijf er dan liever weg zodat anderen hun tijd niet moeten verkwisten met het lezen van jullie onzin !!
![]() |
#6 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#7 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#8 | ||
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Iedereen weet dat de N-VA-propaganda, die trouwens geen verkiezingspropaganda is (vreemd dat een trouwe forumlezer als jij dat zogezegd niet weet, want dat is hier al verscheidene keren uitgelegd), drietalig was. De Vlaams Blok-propaganda is ééntalig Frans. Lees het nog eens goed anders: Eéntalig Frans. Een Vlaamse partij dus, die aan de Brusselse kiezer een pamflet uitdeelt dat alleen in het Frans is opgesteld. Et pour les flamands la même chose, als het ware. Ga je me nu écht wijsmaken dat dit de manier is om van Brussel een tweetalige hoofdstad van Vlaanderen te maken? Ik dacht dat je meer verstand had dan dat... |
||
![]() |
![]() |
#9 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Als u niet graag leest wat ik schrijf, ga dan naar het Blok-forum, daar moet je geen dingen lezen die je niet aanstaan. Op een discussie-forum geldt er echter zoiets als "vrije meningsuiting". Ik dacht dat jullie daar zo voor waren? |
||
![]() |
![]() |
#10 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() zouden we misschien bij het onderwerp van deze topic kunnen blijven a.u.b. ... ik weet dat het niet gemakkelijk is, maar oefening baart kunst nietwaar
![]()
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat er een speciaal forum "zelfmedelijden" was ontwikkeld hier een tijdje terug na het Blok-arrest om de stortvloed van dit soort topics te beperken. Ga daar anders eens kijken zou ik zeggen. |
|
![]() |
![]() |
#13 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#15 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb het pamflet van Dominiek Lootens en Rolando Assys vanmorgen nog in mijn handen gehad en op het woordje 'teveel' ("trop c'est teveel") vind je geen woord Nederlands terug in dat ding. Die folder kreeg een collega-N-VA'er van mij, nochtans zo Nederlandstalig als wat, in zijn handen van een Blok-campagneploeg in Brussel. Waar zat die Nederlandstalige versie dan als ze aan Nederlandstaligen een ééntalig Franse moeten slijten? |
||
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Merkwaardig toch dat het op dat forumonderdeel toen heel druk was en dat de meesten helemaal geen VB'ers waren... Waarom zouden we trouwens "zelfmedelijden" moeten hebben? Ik zie daartoe geen reden. Ik ben immers een gelukkig man lid te mogen zijn van een partij als het Vlaams Blok. |
|
![]() |
![]() |
#17 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Alleen respect voor het eigen onderwerp dus? |
||
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() Als u mij niet gelooft van dat ééntalige pamfletje, vraag het anders eens aan Marie-Rose Morel en Luk van Nieuwenhuysen, die hebben het ook gezien, net als dat prentje met Le Pen, boezemvriend van wijlen Roger Nols.
Van Nieuwenhuysen, vrij sympathiek man trouwens, was duidelijk beschaamd... |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#20 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
||