![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Vlinders
ELVI MAAS - 16 JUNI 2011 Waar ik mijn dochters wil zien dansen met de zonen van mensen die ik vertrouw, zie ik in tegenstelling de wreedheid van de moslims en hun gedrevenheid om alles en iedereen tot slaaf te maken en mens en dier te molesteren alleen vanwege hun grillige drang naar lust en macht. Hun dochters dansen niet uit vreugde voor het leven, maar worden gedwangbuisd door alles bedekkende kleding. Hun zonen tonen geen respect voor deze dochters, maar zien er op toe dat ze de dwangbuis blijven dragen, om hen en alleen hen te behagen. Zij willen onze dochters verbieden om luchtig, als vlinders, het leven te verkennen en zich te ontplooien. Ze randen ze aan, alleen daarvoor. De idiotie heeft de overmacht genomen. Waar aanranding, verkrachting ooit nog gold als een zwaar vergrijp, wordt vrouwen nu in heel Europa verteld zich degelijk te kleden. Wanneer moeten we de burka aan? Waar vrouwen in een niet ver verleden vochten voor de vrouwenemancipatie, vechten vrouwen er nu voor om een hoofddoek te kunnen dragen. Die vrouwen willen de rechten van de geëmancipeerde vrouw, maar dan Halal. En wij, vrouwen van Europa, staan toe dat alles wat we bereikt hebben, teniet gedaan wordt door vrouwen die een achterlijk geloof aanhangen en daarvan, zoals wij dat wel konden, niet los kunnen komen. Vrouwen van Europa, als ‘onze’ mannen dan al stom genoeg zijn om de islam binnen te halen die onze positie ernstig ondermijnt, doen wij daar dan gewoon niks aan? Waar is de ware vrouwenemancipatie gebleven? Zijn we zo blasé geworden en geloven het allemaal wel? Die tijd is voorbij… Als u uw dochters gelukkig wilt blijven zien, vaders, dan wordt het hoog tijd dat ook u actie onderneemt. http://www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=13365 ------------------------ Ik ben het hier volkomen mee eens. Maar blijkbaar vinden onze "mannen" het helemaal niet nodig om daar ook een lans voor te breken. Ik vrees dat het laagje emancipatie nog te dun was en nog geen deel uitmaakt van hun inzichten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Deze (Moslims)vrouwen willen de rechten van de vrijgevochten westerse vrouw niet. Dat mogen ze immers nooit van hun man. Het is een doekje (zoals ze daar graag gebruiken) voor het bloeden.
Ze misbruiken enkel ons vrijgevochten statuut om onze vrijheden in te perken... Dat gebeurt niet enkel op het vlak van vrouwenrechten, maar op alle mogelijke facetten van de samenleving. Het is de meest totalitaire en ook nog eens de meest hypocriete ideologie die er ooit heeft bestaan als je het mij vraagt ...
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() De feministen zitten in Saoedi-Arabië waar ze met de auto willen rijden
Hier zitten ze met tevelen in het in het Parlement, dank zij de positieve discriminatie, zoals ook in begeer, excuseer, beheerraden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ehm, mijns inziens was de mode tijdens de jaren vijftig nu niet meteen besluierend.
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp ook niet wat er met de Westerse vrouwen tegenwoordig aan de hand is!
Wij moeten onze mond weer durven open doen en laten merken dat we weigeren er bij te staan en toe te zien wanneer een groep vrouwelijke inwijkelingen in ons land zich moeten gedragen als gehoorzame kinderen omdat een ouderwetse godsdienst dat voorschrijft. Mijn idee is dat veel vrouwen angst gekregen hebben omdat er zoveel criminele feiten tegen hen gepleegd worden waarvan de daders bovendien onvoldoende bestraft worden. En de vrouwen die enige macht hebben, gebruiken die niet, integendeel, velen van hen steunen het pamperbeleid. Waarschijnlijk is dat het gevolg van positieve discrimatie (een politiek waar ik altijd tegen ben geweest!), immers op die manier zijn het niet de meest capabele en de meest krachtige vrouwen die belangrijk worden maar de vrouwen die door mannen gepushed werden.
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot nu toe heb ik daar nog niet veel van gemerkt enige emancipatie te bewerkstelligen... het enige waar men blijkbaar tot nu toe in slaagt is door deze vrouwen wat rechten te ontnemen hun respectievelijke mannen wat te plagen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stel vast dat onze 'dochters' aardig hun best doen, meer dan vroeger, om er vrij sexy uit te zien, en dan druk ik mij nog vrij eufemistisch uit. Daar is uiteraard niets mis mee. Hoewel onze 'mannen' ook al eens hun hart durven vasthouden. Wat verwacht je uiteindelijk van onze 'mannen' ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is erger geworden sinds de vrouwen in de politiek zitten.
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De eerste vraag die we ons kunnen stellen is of die niet-Westerse vrouwen zich echt wel oncomfortabel voelen in hun rollenpatroon en in de publieke ruimte. Er zijn voldoende allochtone vrouwen die mondig genoeg zijn, zelfs in staat zijn een groot publiek onder tafel te praten, maar op een of ander manier niet reageren. Waarom doen ze dit ? Toch niet uit schrik hun vent tegen het hoofd te stoten. Dit geloof ik niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voelen die vrouwen zich onconfortabel? Een gedeelte zeker, ik zie er genoeg die willen en zelf moeten werken om hun gezin te onderhouden, maar hun man maakt hen het leven zuur en verbiedt het werk... Waarom? Hij onderhoudt het gezin en wanneer dit betekent dat je moet leven van ene uitkering dan is dit zo, zij moet thuisblijven anders lijdt hij gezichtsverlies! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alice. Als ik stel dat de vrouwen dit nu maar voor eens en altijd ondereen moeten uitvechten. Ben ik dan een kloot van een vent ?
Ik was op mijn pik getrapt omdat de topicstrater de bal in het kamp van de "ons mannen" gooide. Alice. Laten we eerlijk zijn. Als 50% van de bevolking niet tevreden zou zijn, dan kunnen we het ons toch moeilijk voorstellen dat in een democratie die helft van de bevolking het daarbij laat. Ik verwijt de vrouwen vorm van fatalisme, uit eigen belang, en dat van de kroost. Klinkt dit seksistisch ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() liggen lui voor de webcam onze v*lva te promoten aan wie ze maar zien wil.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
... dit doet hier gewoonweg niet ter zake. Laatst gewijzigd door Rudy : 20 juni 2011 om 18:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Toen droegen mannen ook nog geitenwollen sokken en de vrouwen hoofddoeken, zelfs in de kerk.... Citaat:
Dat daar zo een spel rond gemaakt wordt, tot in het parlement toe, bewijst hoe ziek vlaanderen geworden is. Het enige gevolg hiervan zal zijn dat vlaanderen flink zal stijgen in de rankings van de zelmoordterroristen. En als het onwaarschijnlijke dan toch gebeurt zal ik denken 'Eigen schuld, dikke bult'. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |