Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2004) > Yves Leterme (CD&V) - 7 tot 13 juni
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Yves Leterme (CD&V) - 7 tot 13 juni "Huidig voorzitter van de partij en Volksvertegenwoordiger in het federale parlement. Deze man wordt, gezien de jongste peilingen, getipt als volgende minister-president van Vlaanderen. Hoe ziet hij het regeringswerk van een vernieuwde christen-democ

Discussietools
Oud 11 juni 2004, 07:00   #1
CONTRA
Schepen

CONTRA's schermafbeelding

Standaard

Zit er een kans in voor met het Blok een coallitie te vormen ?

PS. ik ben eenje van die criminelen die nog nooit een vlieg kwaad heeft gedaan !
CONTRA is offline  
Oud 11 juni 2004, 07:06   #2
Yves Leterme
Vreemdeling

Standaard

De verschillen tussen het Vlaams Blok programma en het CD&V-programma zijn te groot om een coalitie te kunnen vormen. Ons uitgangspunt is immers een verdraagzame samenleving met respect voor de eigenheid van elke mens.
Ik wil ons programma immers maximaal uitvoeren en ik veronderstel dat ook het Blok zijn programma wil realiseren. Dit is niet compatibel.
Yves Leterme is offline  
Oud 11 juni 2004, 08:30   #3
CONTRA
Schepen

CONTRA's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yves Leterme
De verschillen tussen het Vlaams Blok programma en het CD&V-programma zijn te groot om een coalitie te kunnen vormen. Ons uitgangspunt is immers een verdraagzame samenleving met respect voor de eigenheid van elke mens.
Ik wil ons programma immers maximaal uitvoeren en ik veronderstel dat ook het Blok zijn programma wil realiseren. Dit is niet compatibel.

Yves, respect voor de eigenheid van elke mens, zou dat gekend zijn bij de Marokkaanse mensen, ik denk het niet,kan u mij misschien overtuigen
je moet eens een nachtje met mij in de wagen zitten als ik aan het werken ben, in de stad
CONTRA is offline  
Oud 11 juni 2004, 10:17   #4
tool2kil
Lokaal Raadslid

tool2kil's schermafbeelding

Standaard

De cdév moet dan ook geen coalitie vormen met Marokkanse mensen, maar met partijen. Als de basiswaarden niet compatibel zijn, kunnen ze toch niet samen een coalitie vormen?
Oud 11 juni 2004, 10:39   #5
Pd
Vreemdeling

Stuur een bericht via MSN naar Pd
Standaard

En met wie zou het dan wel compatibel zijn?
Elke partij heeft zijn verschillende standpunten hé. En als er veel overeen komen dan komt er toch gewoon een kartel van.
T'is juist door zoveel mogelijk verschillen te hebben dat er vele meer kan gerealiseerd worden! Hoe meer punten er behandeld worden hoe beter!

NV-A: Nodig in Vlaanderen Nuttig in Europa!
Vlaanderen leeft als nooit ervoor!
Pd is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be