![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() VB-gemeenteraadslid Remie Timmers:"In plaats van het slachtafval van schapen in de afvalcontainer te gooien gooien ze er liever de Turken zèlf in" Volksvertegenwoordiger Alexandra Colen: "Ik vind homoseksualiteit vies en de homoseksuele praktijk een perversie." (..) "De homoseksuele praktijk is tegennatuurlijk. Zij is een degradatie van het menszijn en druist in tegen de orde van de schepping." Herbert Verbeke: "Wat mij betreft, vooral de joden zullen als eersten en meest machtigste groep Vlaanderen dienen te verlaten met in hun zog de rest van Afrikanen tot en met Ollanders ! Ik erken geen mensenrechten en andere verdragen die dienen om gespuis en criminelen te beschermen voor het profijt van de verzorgers van de Nomenklatura." Karel Dillen: "... in een vrij, sterk, eenwordend Europa moet een einde worden gesteld aan alle mogelijke ontaardingsverschijnselen als homohuwelijken en transseksuele fokkerijen...." Paul Debaes: "Gaskamers hebben nooit bestaan. Anders was er nooit iemand van teruggekeerd". (..) "De Endlösung heeft niet bestaan. Van Entlausung (ontluizing, waarvoor het Zyklon B-gas volgens Debaes diende) hebben ze Endlösung (eindoplossing) gemaakt." (..) "Als we gewonnen hadden, zouden de homo's zich nu niet op de Groenplaats aflikken." Luk Dieudonné: "De sociale bewegingen in onze maatschappij en Agalev. Zij zijn het sluipend gif, de oude marxistische wijn in nieuwe zakken. Zij vormen het grootste gevaar voor het afglijden van onze Westerse cultuur naar vervlakking en voeren ons naar de ondergang van onze beschaving (...) Daar zitten ook heel veel vrouwen tussen: vrouwen tegen vanalles en nog wat. En het zijn steevast dezelfde lesbische trutten die in vrouwenhuizen zitten."
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() En nu nog de ander partijen. Om maar een paar voorbeelden te geven.
- Een paar citaten uit het burgermanifest van Guy Verhofstadt waar hij het heeft over "anderen" (en zo nog een paar voorbeelden) Citeer maar in één adem die VLD-er erbij die een buurjongen doodschoot. partij van moordenaars enz. - Uitspraken van Tobback over die meeuwen op dat stort enz. Niet te vergeten de fraudezaken, andere schandaaltjes enz.. Eigenlijk zijn het allemaal politiekers, niet ?
#3 |
Gouverneur
|
![]() Mag ik hier nogmaals oproepen tot een totaal negeren van subjecten als thePiano.
Hij is een ziekelijke mens die een zwart verleden te verwerken heeft. Ja, zelfs huwt met een allochtone vrouw om zichzelf wit te wassen. Naar het schijnt staat hij soms zichzelf te geselen met doorntakken op extreem-linkse manifestaties. Maar dit zijn enkel ongestaafde geruchten. Feit is dat hij gefrustreerd is en dringend hulp nodig heeft.
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als iemand bijzonder pijnlijke dingen over je vertelt, waar je geen weerwoord op hebt, wegens aantoonbaar waar, dan doe je er best het zwijgen toe op gevaar af van je nog erger te compromitteren.......
![]() |
![]() |
#6 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mijn excuses piano, maar dit is boerenbedrog. Oh ja, en Remie Timmers is uit de partij gezet omwille van die uitspraak. |
||
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Vreemdeling
|
![]() Gisteren het kopstukken debat gevolgd op VTM.
Ik heb zowaar compassie met een man als Dewinter die telkens weer begon te muilen over de veroordeling van het VB. Het VB probeert de veroordeling die ging over rascistische uitspraken en aanzetten tot geweld om te buigen in een veroordeling die zogezged ging over vrijheid van meningsuiting. Komaan zeg. Cafépolitiek van de ergste soort. Lees het arrest. Het gaat om respekt voor onze medemensen. En dat voor iemand die gestudeert heeft... Sorry Mijnheer De Winter, in mijn ogen bent u de naam politicus anno 2004 zelfs niet meer waard. Kijkt u nog wel eens in de spiegel ? Mensen met verstand, inzicht en doorzicht weten dat VB staan voor antipolitiek. Misschien is er hier en daar een klein probleem met allochtone minderheden. Toegegeven. Maar zeker niet van dien aard dat we daar zwaar over moeten panikeren of de mensen moeten opzadelen met een angstgevoel omtrent veiligheid. Verdeelheid zaaien of haat prediken zal niets oplossen, integendeel. Het is zeer makkelijk om anderen ( en vooral minderheden) aan te wijzen als oorzaak van problemen. Dit werkt zeker bij mensen die het zelf al niet makkelijk hebben. We hebben kunnen vastellen wat dit soort politiek in de jaren 30/40 in Duitsland en daarna in de wereld heeft veroorzaakt. Links van mij woont een Chileen, rechts een Marrokaan. Beiden zeer vriendelijke mensen en ik zie ze als medemens, niet als allochtoon. De term "allochtoon" alleen al. We zijn allemaal mensen. Punt andere lijn. Soms met een andere huidskleur of religie, maar we blijven in de eerste plaats mensen. Alle soorten van extremisme moeten worden aangepakt. Niet alleen moslims maar alle mensen, partijen, verenigingen, religies die oproepen tot haat, onverdraagzaamheid of geweld. Gezond verstand moet hier primeren en geen dwaze ideologiën die eigenlijk al lang niet meer van deze tijd zijn. Zowel bij moslims als mensen met onweerlegbaar fascistische ideetjes. Er zijn veel belangrijker zaken aan de orde van de dag dan het eindeloze gemekker over die paar kutmarrokaantjes die het verzieken voor al de rest van de brave "allochtonen". Die paar kleine probleempjes aanwenden om de zaak tot gigantische problemen op te kloppen is spijtig genoeg gelukt bij het VB door populistische campagnes die zeer duidelijk niets aan de verbeelding overlaten en waar mensen met weinig inzicht en doorzicht zonder moeite in trappen. Een rechtbank heeft dan ook terecht het juiste oordeel geveld. Dit heeft hoegenaamd niets met vrijheid van meningsuiting te maken. |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Zeg Garde, zouden jullie niet eerst de criminelen nu al uit de partij zetten, vooraleer ze het nieuws halen? Dat bespaart ook jullie toch een Blok ellende. ![]()
![]() |
#10 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#11 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Trouwens, hoe kom jij aan fotocopies van lidkaarten? Dit lijkt me een inbreuk op de privé sfeer, want het lijkt me niet dat die twee heren even zijn langsgekomen om bij een tas koffie en wat lange vingers hun kaart te laten kopiëren. En los daarvan: zélfs al zouden ze nu lid zijn, dan nog spreken ze niet namens de partij. Daar zijn andere mensen voor. Op die manier kan iedereen met een Blok-lidkaart gebombardeerd worden tot eender wat. |
||
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
![]() Citaat:
Dat is ook een van de redenen waarom ik een webstek ben begonnen waar alles blijft staan, en iedereen er van kan wegjatten wat hij/zij leuk of interessant vind. Alleen vraagt dit allemaal veel tijd en opzoekingswerk, en moet ik zeer goed opletten met copyrights en het gebruik van documenten en foto's enz. Daar komt bij dat mijn website een eigen leven is gaan leiden en ik me liever tot de collaboratie enz... beperk. Gelukkig zie ik tot mijn aangename verassing dat Marc Spruyt een eigen webblog is begonnen, en naar ik verneem is hij van plan om daar een professionele database van VB-escapades edm online te brengen. Het kan best zijn dat ik binnenkort al mijn items over het VB overdraag naar Marc Spruyt en die kan er dan mee doen wat hij wil. En dan kan ik weer doen wat ik het liefste doe.
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Komaan jong, shot die Vlaams Blokker toch gauw de bruine hoek in! ![]()
![]() |
#16 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn dieren aanbidden mij, wees gerust.
![]() En niet zonder reden. 8)
#18 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tarantula's? Pirhana's? Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Precies Staaf!
Je hoeft niet te vragen hoe ik mijn ventje behandel als ik er al in slaag om dieren, die niets liever doen dan iemand levend op te peuzelen, te vriend te houden. ![]()
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |