![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Alhoewel dit forum de vrije meningsuiting hoog in het vaandel draagt, heb ik nu en dan de indruk dat een draad gesloten wordt om (verdere) discussie te verhinderen en deze vrije meningsuiting in te perken.
Goed mogelijk dat ik het verkeerd voor heb, en de draad om een andere reden werd gesloten. Kan de reden meegegeven worden bij het sluiten van de draad? Kan er naar alternatieven gezocht worden? |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik dacht net, ff inloggen op politics en is kijken of ons links clanneke al iets nieuw gevonden heeft om over te kakken.
Bingo, niet te schatten die mensen. |
![]() |
![]() |
#3 |
Global Moderator
|
![]() Geachte,
Wij sluiten een draad in S&M indien een daarin gestelde vraag is beantwoord. Met vriendelijke groet, Arbiter |
![]() |