![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Els Van Weert (Spirit) - 7 tot 13 juni "Huidig Voorzitter en boegbeeld van Spirit. Tevens zetelend in de Kamer van Volksvertegenwoordigers. Het Vlaams-nationalisme van de vroegere Volksunie werd ingeruild voor het 'regionalisme'. Wat daar anders aan is kan u haar vragen in deze forumsessi |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Beste,
Een niet geheel onbelangrijke vraag: wat is jullie "unique selling proposition", ofte het punt waarin jullie van alle andere partijen verschillen? Groeten, Tool
#2 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Aangezien dit toch echt wel een vraag is waar ik een antwoord op zou willen weten als vlottende progressieve kiezer, up ik deze thread...
Overtuig mij!
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Geen makkelijke vraag. Om het met een boutade te zeggen: misschien bestaat het unieke van spirit er wel in dat we geen unique selling proposition hebben! Ons letterwoord vat goed samen waar we voor staan: spirit staat immers voor Sociaal, Progressief, Internationaal, Regionalistisch, Integraal-democratisch en Toekomstgericht. 'Progressieve regionalisten' is een etiket waar ik me best goed bij voel. Maar ook 'links-liberaal' is ons op het lijf gegoten. Een partij voor en door jongeren: ook dát is spirit ten voete uit. En tenslotte is er onze politieke stijl: een tikje rebels, non-conformistisch, taboedoorbrekend. Kortom: een unique selling proposition? Niet echt. En daar voelen we ons nog goed bij ook!
|
![]() |
![]() |
#4 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dat is inderdaad een hele boterham... Het is niet echt simpel om daar een lijn in te zien. Waarschijnlijk heeft dat er ook met te maken dat je, door de kartelformule, als buitenstaander niet echt een zicht hebt op de concrete standpunten en verschillen van Spirit.
Een vriend van me die nogal spirit-minded is antwoordde op dezelfde vraag: Spirit is de partij die de creativiteit wil bevorderen. Ook dat is vaag, maar dat vond ik eigenlijk geen slecht antwoord. Alleszins bedankt voor uw reactie.