![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Heb je al ooit ergens naakt gerecreëerd? | |||
Nee, naakt is voor bad en bed, niets meer |
![]() ![]() ![]() |
5 | 31,25% |
Ja, in eigen tuin, waar niemand het kan zien |
![]() ![]() ![]() |
5 | 31,25% |
Ja, soms eens naar een publieke sauna |
![]() ![]() ![]() |
4 | 25,00% |
Ja, ben al eens naar een naaktstrand geweest |
![]() ![]() ![]() |
2 | 12,50% |
Ja, ben al eens naar een naturistencamping geweest |
![]() ![]() ![]() |
3 | 18,75% |
Ja, blootgewoon. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 25,00% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 16. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Morgen, zondag 19 juni organiseert de Internationale Naturistenfederatie (INF), in samenwerking met verschillende nationale federaties, de vijfde Wereld Naturisten Dag.
(bron: Het Nieuwsblad) Naar aanleiding daarvan eens een kleine enquete: Heb je al ooit ergens aan naaktrecreatie gedaan? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Loop thuis bloot
Of in je eigen natuur-reservaat, zoals ik alleen Al dat verzamelde bloot, daar heb ik een hartsgrondige hekel aan |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Als kind vertoefde ik met mijn ouders op naturisten-campings.
De sfeer was er altijd fijner dan op de 'gewone'. En het is een wereldwijd misverstand dat de goede zeden daar ver te zoeken is. Ik herinner me nog dat fototoestellen en filmcamera's wel toegelaten waren maar dat, wanneer er een klacht van iemand was, de filmrolletjes direct in beslag genomen werden. Jammer genoeg is het naturisme zijn pioniersrol ontgroeid. Het zijn nu dikwijls mondaine oorden die plaats gemaakt hebben voor platvloerse activiteiten. Met name Le cap d'Agde is zo'n plaats. Ooit een grote gezinscamping maar nu geworden tot een decadente plaats van verderf. Jammer... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ze hadden het weer niet echt mee dit weekend, he...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sauna's schrikken me niet heel erg af maar liefst besloten.
Thuis loop ik eigenlijk meestal naakt rond (met boxers of kamerjas). Als het warm is, durft er al eens iets meer uit te schieten. Vermits ik op een appartement woon, zal ik misschien wel al eens iets "geflasht" hebben. Nu, dat deert me niet zo - ik heb al enkele buren ook kunnen "bewonderen". Waarvan één toen-ie aan het masturberen was, dat is wel minder...
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nee, naakt zijn is voor vrouwen, liefst als ze bij mij langs komen lopen.
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Da's niet zo leuk nee. Hopelijk niet terwijl hij naar jouw raam aan het kijken was?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In feite had mijn vriendin dat opgemerkt terwijl ik niet thuis was en ik geloofde haar niet echt (enfin, dat ze misschien overdreef of zo). Tot ze me eens aanstootte toen het enkele dagen nadien terug gebeurde. Tja, ik stond met mijn mond vol tanden. Doe dan toch eventjes de gordijnen toe. Wij hebben het in elk geval dan maar gedaan... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb overigens optie 4. aangeklikt en vind het voor de rest eigenlijk jammer dat dit geen openbare poll is.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trouwens: de eerste optie, ik weet niet hoeveel mensen effectief naakt slapen?
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De overgrote meerderheid van de naturistencampings zijn noch mondain, noch platvloers. Ze zijn wel professioneler en waarschijnlijk luxueuzer geworden dan in de beginjaren. Camping Castillon de Provence bijvoorbeeld kan ik wel aanbevelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]() Tot hiertoe 15 antwoorden. Volgens de regels van de statistiek heb je met een steekproef van 15 mensen een betrouwbaarheidsmarge van 25%
![]() Voorlopig kunnen we dus stellen dat tussen 8% en 58% van de forumgangers niets hebben met naturisme - en dus minstens 40% wel. Ofwel dat, ofwel is de steekproef niet helemaal representatief... |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Je moet geen ervaring hebben om met ongewenst massaal bloot in aanraking te komen, ze nemen vaak de mooiste plekjes in waar je dacht alleen bloot te gaan, bovendien paraderen ze onbeschaamd buiten de toegewezen zones over het strand en de duinen..
Daarom ging ik altijd trespassen in een reservaat ![]() Bovendien beletten die naaktlopers mij op het naaktstrand van Bredene mijn maratons naar Oostende langs het strand te lopen, ik moest daar de koninklijke baan op... Laatst gewijzigd door eno2 : 28 juni 2011 om 10:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |