![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() hey allen
Ik heb via torrents een heel groot programma gedownload (met het programma Ares). Nu, toen ik wakker werd zag ik dat het in feite al gedownload was (stond op 100%) maar ik was op mijn beurt aan het "seeden", dwz zorgen voor upload voor andere mensen. Nu sluit ik gewoon het programma Ares af en zoek het bestand, maar vind het niet!! Zelfs met de zoekfunctie van windows: niks te vinden! Waarom dat zo belangrijk is? het is een programma van 1,44GB groot (Matlab 7) en ik kan het moeilijk maken om dat nog eens effe te downloaden en nog een hele dag te wachten. Zou het liggen aan het feit dat ik tijdens het "seeden" gewoon heb afgesloten? Dus als "straf" dat mijn ratio upload/download te klein was, dat Ares mijn binnengehaald bestand gewoon verwijderd heeft? kan ik dat op éen of andere manier herstellen ofzo, dat ik da bestand toch nog kan vastkrijgen? alvast bedankt voor constructieve voorstellen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() pc-winkel
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb jaren op Ares gedownload zonder iets te seeden, en nooit problemeen ermee gehad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() ah sorry mannekes, paniek voor niks gelukkig;
stond namelijk in deze file: C:\Documents and Settings\oasisforever\Local Settings\Application Data\Ares\My Shared Folder\My Torrents\Mathworks.Matlab.v7.1.R14.SP3.ISO-TBE\CD1 en vreemd genoeg vond de zoekfunctie dit niet, nochtans maakt dat deel uit van de bestandsnaam! misschien moet het voorafgegaan en gevolgd worden door een spatie ofzo.. allesins, probleem opgelost! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() oasisforever
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 20 oktober 2007 om 13:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Even een thread recupereren voor mijn computerprobleem:
Thuis hebben we draadloos internet via een router. Een gezinslid heeft een nieuwe laptop gekocht en kon daar niet mee op dit draadloos internet omdat het wachtwoord niet meer leek te werken (waarschijnlijk gewoon verkeerde code ingegeven gezien die op een nieuwe laptop niet standaard is opgeslagen...). Zijn oplossing was de draadloze router resetten. Het resultaat is dat niemand nu nog op het internet kan ... Ik ben al in de website van de router proberen te geraken maar daar is blijkbaar een wachtwoord en gebruikersnaam voor nodig. Gezien iemand anders dat hier ooit geïnstalleerd heeft en niemand thuis van iets weet zitten we met een probleem... Iemand een oplossing? Merci!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
allesins, die paswoorden voor internet vind ik toch maar ingewikkeld. En tis dat hier niet meteen mensen ons internet gaan komen aftappen ofzo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() Mijn harde schijf werkt niet meer
Het lampje flikkert (wijst normaal dat hij aanstaat) maar het maakt de normale geluide niet en wordt niet herkend op mijn computer ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Is dus een externe hdd zeker.
Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 11 november 2008 om 18:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() idd externe harde schijf
iemand enige hoe dit te fixen? Tis een schrijf van Maxtor |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() moest ge nu in mijn buurt wonen hadt ge dat schijfke wel eens kunnen binnen brengen, maar da's zo ver eh.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() eens alles kabels lostrekken en de core 24u laten rusten , ook een pc heeft soms hoofdpijn
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij de Linksys-routers is er een knopje (met een afbeelding die mij doet denken aan een hangbrug), en volgens mij dient dat om binnen te geraken in je routersoftware. Dan zet (naar ik mij herinner) gedurende enkele seconden de beveiliging uit.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |