![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...t-kenden.dhtml
Dus je mag volgens het CGKR onruststokers niet weren .. nu kan ik echt niet meer volgen wat is daar discriminerend aan, dat is gewoon bescherming van je eigen zaak.(ik vermoed toch dat autochtone onruststokers ook enkel naar de klink mochten kijken) Het is nu wel meer dan duidelijk dat deze "instantie" enkel en alleen met oogkleppen oploopt in het voordeel van allochtonen en autochtonen als paria's ziet die enkel maar moeten luisteren naar hun gezever, sterker nog, ze kunnen zelf berecht worden als ze op durven komen voor hun eigen, schandalig dat dit nog politieke steun geniet!
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niets als last. Ze betalen hun premie niet of ze zijn betrokken in een rits van ongevallen. Aangezien ik jaarlijks , mits goede schadestatistiek en premieinning , een bonuspremie krijg a rato van ca. 8000 euro ,lijkt mij dat een goede beslissing. Gaat het CGKR zich nu ook al met mijn rationele zaakvoering bemoeien ? Mij niet gelaten , maar dan betalen ze mij die premie uit eigen zak. En anders moeten ze hun smoel dicht houden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dat dat soort naar de moskee gaat ipv naar dancings, daar horen ze thuis
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is een portier z'n job om mogelijke probleemklanten te weren en de rust in het pand te bewaren. Wat komt die rechter zich dan moeien met die mensen hun job? De meesten weten uit ervaring wel wie ze binnenlaten en wie niet...
Zo kan een rechter binnenkort beslissen dat een bakker geen bloem meer mag gebruiken en schrijnwerkers geen nagels mag gebruiken... ![]() Hoog tijd dat de rechters hun eigen job eens onder de loupe nemen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Dansen is inderdaad uit den boze voor de islam. Net zoals alcohol, en niet ingepakte vrouwen. Dus die gasten niet binnenlaten is hen eigenlijk een dienst bewijzen , anders moeten ze toch naar de hel later !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() rofl
![]()
![]() |
#11 |
Banneling